Gå til innhold

Jeg er forlover for en UTRO BRUD og trenger råd!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

- ....og jeg føler meg som Svarteper.

Du er ikke Svarteper - Du er ESSET :kysse:

Nå er det helt opp til dem hva de gjør.

Du har all mulig grunn til å være stolt av deg selv.

Cita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har nok rukket å advare ham. Sikker fortalt en løgnhostorie, om at du er sint på henne for ett eller annet, og vil ødelegge for henne.

Så da var han beredt da du ringte.

Men det gjør ikke noe. Du har bare vært ærlig, med deg selv og det kommende brudeparet.

Du bør være stolt og glad. Glad for at du slipper å være med i denne farsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg forstår at dette er vanskelig for deg. Men du vet jo hva du må gjøre. Den utakknemlige jobben med å si det til brudgommen, synest jeg virkelig at veninnen din selv skal gjøre.

Trekk deg som forlover og be henne om å fortelle det selv og avlyse bryllupet.

Hvis hun ikke vil fortelle det, hadde iallefall ikke jeg stusset med å si noe. Jeg hadde aldri klart å se på at en snill mann ble lurt på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke Svarteper - Du er ESSET :kysse:

Nå er det helt opp til dem hva de gjør.

Du har all mulig grunn til å være stolt av deg selv.

Cita

:Nikke::Nikke: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du var skikkelig tøff som ikke bare ga henne ett ultimatum, men også pratet med samboeren hennes når hun ikke fortalte det selv. Om det blir bryllup eller ikke får du vel bare vente og se, håper samboeren hennes tar til vettet og skjønner at du ikke ville ljuge om noe så alvorlig, du er/var... jo tross alt bestevenninden hennes!

Synes det du har gjort bare er å ta av seg hatten for, det er nemlig ikke alle som hadde gjort det samme!

Stor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

Helt enig med alle de fornuftige jentene her som sier at du har gjort det riktige!

Syntes det var veldig voksent og tøft gjort av deg. Jeg hadde aldri turt, selv om det er det riktige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjorde står det virkelig respekt av! Det er vanskelig å ta opp en sånn sak,men du har gjort det rette og om de likevel gifter seg så vet du iallfall at du har gjort det du kunne.

Jeg ville gjort akkurat det samme som du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa

:D

Du var tøff som ringte samboeren hennes.

Jeg hadde nok ikke klart det.

Tenk så mye bedre for deg å tenke på at du hvertfall har gjort det du kan når sannheten kommer for dagen.

:blunke: *gir deg en klem*

La Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var utrolig flott gjort av deg! Han kommer til å takke deg senere når han forstår hvordan hun er. Håper de ikke gifter seg. Stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Måten han reagerte på når du ringte tyder nok på at han var "advart" på forhånd- men du har uten tvil gjort det riktige og skal jeg være helt ærlig så synes jeg ikke at du har mistet så mye selv om hun ikke er din venninne mer. Jeg ville aldri klart å være venn med ett slikt menneske.

Han får nok hennes utroskap rett i fleisen en dag- da har han bare seg selv å takke fordi han ikke hørte på deg.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hadde jeg vert så lei meg for å miste ei slik veninne.

Lykke til videre.

Du gjorde det riktige,og har god samvittighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knight

Jeg er riktig nok ikke jente, men jeg mener likevel du har gjort helt rett i dine handlinger. Det får da være måte på råttenskap og bedrageri fra veninnen din sin side! Jeg har opplevd selv å bli bedratt, og det var vondt nok selv uten å være gift, og det tærer voldsomt på selvtillitten. Jeg har dog vært så heldig at jeg har funnet meg en kone jeg kan stole på, og som stoler på meg.

La henne bare holde på. Du har gjort mannen hennes en stor tjeneste. Om han ikke er klar over den nå, så vil det lille frøet med mistanke du nå har sådd muligens få ham litt mer på vakt ved senere "tilfeller"...

Det jeg lurer på er hvorfor i "%"&""Q% hun gifter seg med en mann når hun tydelig er minst like interessert i en annen ?? Penger? Status? Begge deler?

Så fortvil ikke om du mister besteveninnen din... Kan DU stole på henne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest indiangranny

Tøbba du gjorde det eneste riktige her og at han ikke trodde på deg er at han er advart.

Han vil snart innse et det er forseint å gråte når nesa er vekk.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min fulle støtte, Trøbbel! Ble helt kvalm da jeg leste hvor råtten venninnen din er. At det går an!!!

Ønsker deg lykke til videre, håper du finner bedre venninner enn dette i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...