Gå til innhold

er det bare meg?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det virker som om kvinner får rynker tidligere enn menn. Og at menn kler rynke bedre Det liksom "barskt" og ha rynker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kvinner får rynker tidligere og i større grad enn menn generelt, fordi kvinner har en tynnere skjørere hud. Så kvinner må passe på huden sin mer.

Lurte på det samme og sjekket det en gang: )

I tillegg med det å eldes...menn modnes..kvinner eldes..hvorfor..fordi det som anses attraktiv med en mann er maskulint..og han blir mer maskulin ofte med årene.

Kvinner blir ofte også mer maskuline med alderen..i steden for mer feminine..

Gjest Gjest
Skrevet

Ei ung jente elskes for det hun er, en gutt for det han kommer til å bli.

Dette er noe jeg leste en gang, og som jeg symnes stemmer. Kvinner anses vakre når de er bløte i huden, med klare øyne, smal midje osv. Og så kommer alderen med grevinneheng på overarmene, tunge øyelokk, skrukkete hud, og fasongen er borte etter barnefødsler osv.

Mens menn de blir liksom vakrere med årene, for da ser de mer ut som menn, og hvis de har litt tyngde så gjør det ikkenoe, en kjekk mann kan godt ha litt mage, det gjør han bare kjekkere. Menn som Jonas Gahr Støre og Jens Stoltenberg så jo ut som guttevalper når de var yngre, og det er liksom nå de er sexy - med innsikt, makt, noen rynker osv..

Det er så urettferdig!

Jeg er selv ei vakker ung jente, og bare nyter det - for en dag er det forbi :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...