Gjest Gjest_Mette_* Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Vi har vært sammen i 3 år, bodd sammen i 2 av dem. Jeg vet at jeg elsker ham og at jeg vil leve sammen med ham. Selvfølgelig kommer det et men nå.. Jeg merker jeg er lei av ham. Irriterer meg sånn over småting som for eksempel hvordan han snakker, hvordan han fleiper, hvordan han vasker og hvordan han prioriterer ting.. Er mange små unødvendige ting.. Føler meg ganske teit nå, men må bare få dette ut. Kan det være normalt? Noen andre som har følt det sånn? Har det da gått over?
Gjest m46 Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Vi har vært sammen i 3 år, bodd sammen i 2 av dem. Jeg vet at jeg elsker ham og at jeg vil leve sammen med ham. Selvfølgelig kommer det et men nå.. Jeg merker jeg er lei av ham. Irriterer meg sånn over småting som for eksempel hvordan han snakker, hvordan han fleiper, hvordan han vasker og hvordan han prioriterer ting.. Er mange små unødvendige ting.. Føler meg ganske teit nå, men må bare få dette ut. Kan det være normalt? Noen andre som har følt det sånn? Har det da gått over? Dette er dessverre mer normalt enn du tror, og det er ødeleggende. Det er en grunn til at jeg ikke er gift lenger. Det er veldig sterkt at du ser problemet selv. Du har klart å definere problemet eller oppgaven. Det betyr at du er i arbeid mot en god løsning.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Ja det er helt normalt..og det er ikke ett problem han må løse...det er faktisk du som må løse det i din egen psyke... Hva som irriterer har kun med en selv å gjøre...og i livet så vokser man og modnes som menneske..gjennom å bli kjent med seg selv og sine egne reaksjoner..man lærer å løse de. De som ikke lærer havner i skillsmisse statistikken og får oppleve det samme om og om igjen..og lurer konstant på hvorfor ting repeterer seg..og hvorfor andre er så irriterende. Opplevde det selv...og løste problemet i meg selv..så var det slutt på irritasjonen..alt har med perspektiv og fokusering å gjøre. Dette dukker opp en stund inn i ett hvert forhold og har kun med deg å gjøre...enten kan du eskalere det og begynne å utagere dine reaksjoner som mange gjør...av mangel på egne verdier om hva slags menneske man er, mangel på viten og selvkontroll...eller ...så kan du lære noe veldig viktig om menneske naturen og mestre deg og livet: ) Anbefaler det siste: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå