Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Noen som vet hvor de selger Vila i Oslo? Tror butikken på CC Vest har blitt lagt ned.. Elsker bukse-tightsene de har, billige og komfortable!
Gjest gjest-jente Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Noen som vet hvor de selger Vila i Oslo? Tror butikken på CC Vest har blitt lagt ned.. Elsker bukse-tightsene de har, billige og komfortable! Denne tråden er jo noen måneder gammel, men jeg vil også gjerne vite om det er en Vila butikk i Oslo. Så gjenoppfrisket tråden og håper noen vet
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Camilla Risøe på Byporten tror jeg har noe.
Gjest Pet Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Tippy i Smalgangen på Grønland har mye Vilaklær.
Gjest gjest-jente Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Supert, takk for tips! Da har jeg i det minste 2 butikker jeg kan ta en titt i. Synd at butikken på CC ble lagt ned, får håpe det kommer en ny i Oslo !
Ephemera Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Freequent (etterkommeren etter Neste Stopp) har vel åpnet butikker i Oslo også? De har endel Vila-klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå