Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #21 Del Skrevet 21. april 2009 Forstår jo det...at det tar tid og at den andre parten bør være tålmodig. Skulle gjerne ha vært det, men da behøver jeg et signal som oppmuntrer til det. En stum mann som ikke gir noe livstegn fra seg er ikke mye å bygge på. Hadde han fortalt med klare ord og setninger at han er i en vanskelig fase (hvilket han har sagt, det skal han ha), og at han setter pris på at jeg tar kontakt (det har han ikke sagt) - og et minimum at høflighet forventer jeg selv om han er aldri så skilt. Når jeg sender meldinger som viser interesse, der jeg blant annet gratulerte ham med fullført xxxyy, og han ikke svarer, og ikke har gitt livstegn fra seg på tre uker, da har jeg gitt ham opp og slettet ham fra telefonlisten. Stumme menn? Ikke verdt noe oppmerksomhet. Glem de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 22. april 2009 #22 Del Skrevet 22. april 2009 Han ringte...4 uker siden sist. Ja ja, ikke mye interesse der i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå