Gå til innhold

Singing bee

Anbefalte innlegg

Gjest skoeska
Skrevet

Singing bee starter på tv3 om ikke lenge til.. Er det bare jeg som ikke takler åge sten nilsen? Blir så irritert bare av å se reklamen for programmet.. Kommer IKKE til å følge med på det tror jeg nei. Er han like irriterende som han fremstår? (Og også i reklamen for cd'en hans by the way! Herlighet.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk at han gjør en veldig god jobb i programmet, det er jo litt sånn "tjo og hei"-faktor, og det passer han bra til. Men jeg er enig i at den reklamen for CD-en hans er fæl.

Skrevet

Uff, den reklamen for plata hans var mildt sagt FLAU :rodme:

Men når det er sagt så synes jeg, selv om programmet ikke falt helt i min smak, at de ser ut til å ha valgt rett programleder til rett program, han ikler seg den rollen bra, i alle fall.

Gjest Gjest
Skrevet

Han har en nydelig stemme når han ikke gjør seg til, så det er synd det blir ødelagt av image. Men Queen-showet hans er helt fantastisk, så jeg krysser fingrene for at tv2 sender det snart... tror jeg dropper Singing Bee.

Gjest Gjest
Skrevet
Han har en nydelig stemme når han ikke gjør seg til, så det er synd det blir ødelagt av image. Men Queen-showet hans er helt fantastisk, så jeg krysser fingrene for at tv2 sender det snart... tror jeg dropper Singing Bee.

Skrivefeil... det skal bare stå "jeg dropper Singing Bee". :)

Skrevet
Jeg synes faktisk at han gjør en veldig god jobb i programmet, det er jo litt sånn "tjo og hei"-faktor, og det passer han bra til. Men jeg er enig i at den reklamen for CD-en hans er fæl.

:jepp:

Gjest Wacmoc
Skrevet

Liker overhode ikke det programmet, og skal absolutt ikke se på det.

Jeg irriterer meg grenseløst over disse "biejentene" som står i bakrunnen og ikke-danser. Ser helt idiotisk ut, og er bare irriterende.

Og reklamen er mer irriterende enn programmet syntes jeg.

Men jeg er lett å irritere xD

Skrevet

Trodde den reklamen for cd'n hans var på tull jeg.

Gjest Gjest_Malene_*
Skrevet
Singing bee starter på tv3 om ikke lenge til.. Er det bare jeg som ikke takler åge sten nilsen? Blir så irritert bare av å se reklamen for programmet.. Kommer IKKE til å følge med på det tror jeg nei. Er han like irriterende som han fremstår? (Og også i reklamen for cd'en hans by the way! Herlighet.)

Du er nok den eneste som ikke takler han ja ! :) Jeg ELSKER han <3 Han har en så utrolig spesiell stemme, og den energien og gleden som han sprer når han står på en scener er bare helt utrolig !

Skrevet

Har aldri vært en fan, og kommer nok aldri til å bli det..

Queen-showet var han veldig flink! For da var han litt mer ordentlig.. Ikke så tøysete og irriterende

Syns han er en helt forferdelig programleder. Synger feil med "uhell" og later som om det ikke er planlagt at han skal synge en sang i hvert program. Nei, jeg blir irritert og er lei! :kjefte:

Reklamen var det latterligste noen gang, var nok misslykket på max ja :Nikke:

Gjest Gjest_Jada_*
Skrevet

Var på singingbee for litt sia, han var veldig morsom når ikke kameraene var på, og virker ganske hyggelig :)

Skrevet

Så på Singing Bee igår og det var morro og få det på skjermen igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...