Ingeborg Skrevet 14. juli 2003 #21 Del Skrevet 14. juli 2003 Vi har vært venner i 10 år, kjærester i 5 1/2, samboere i tre år, forlovet i snart 2 1/2 år og bestilte lokale og kirke før sommeren - vi gifter oss neste august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 16. juli 2003 #22 Del Skrevet 16. juli 2003 Vi har vært sammen i 2 1/2 år Forlovet i 1 mnd Gifter oss om 13 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 21. juli 2003 #23 Del Skrevet 21. juli 2003 Sammen i 6 år og 1 mnd (på datoen vi gifter oss) Samboere i 5 1/2 år. Forlovet i 13 mnd (på datoen vi gifter oss) Booket kirke og lokale 1 mnd etter forlovelsen (dato ble satt 2 uker etter at vi forlovet oss). Deretter har vi puslet litt underveis. 19 dager til vi gifter oss, og mye som ikke er klart enda. Skal ha møte med restauranten samme uke som vi gifter oss, så først da blir meny og bryllupskake etc bestemt.. Men vi har god tid. Ingenting å stresse over. Gift blir vi selv om serviettene har feil farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. juli 2003 #24 Del Skrevet 21. juli 2003 Når vi gifter oss har vi vært sammen i 6 år, samboere omtrent like lenge, og forlovet i 3,5år. Planleggingen av bryllupet har vi litt over 1 år på, men skal nå før jul bare booke lokale, og prøve å finne en dommer. Resten tar vi etter jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 21. juli 2003 #25 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg er av den oppfatning at en forlovelsestid / planleggingstid skal være minimum et par måneder lengre enn svangerskapslengde.... But that`s me.... I utgangspunktet er jeg enig. Men da han fridde så sent som i april, fikk 5 måneder holde. Hadde ikke orket å vente fra april 03 til sommeren 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 21. juli 2003 #26 Del Skrevet 21. juli 2003 Når vi gifter oss har vi vært sammen i nesten 3 år. (En måned ifra..) Vi har bodd sammen nesten like lenge, flyttet sammen etter et par måneder.. :oops: Men vi har det best når vi er sammen og jeg gleder meg til den 8.august ! :D *soulman* fridde i midten av desember,så vi har hatt ca 8 mnd. til å planlegge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 21. juli 2003 #27 Del Skrevet 21. juli 2003 Når vi gifter på våren/forsommeren neste år har vi vært sammen i nesten 7 1/2 år, og bodd sammen i nesten 7 år, og vært forlovet i litt over 4 år... Begynte sånn smått å tenke på og snakke om bryllup for 2 år siden. Skulle egentlig giftet oss i vår, men så ble alt utsatt til neste år. Har på denne tiden vurdert utallige bryllupsalternativer, fra stort "vanlig" bryllup med 3 retters mddag for all slekt og venner til å stikke til utlandet og gifte oss i all hemlighet. Vi er fortsatt ikke helt sikker på hvordan vi skal gjøre det... Men det er da heller ikke noe vi har brukt mye tid på, bare litt småprat sånn innimellom, bortsett fra en periode før jul i fjor da vi hadde satt dato og trodde alt var greit helt til jeg ble permitert fra jobben... Blir nok mer planlegging igjen når det nærmer seg jul. Men jeg "henger" en del her inne da... Og har vært her ganske lenge også... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #28 Del Skrevet 21. juli 2003 I utgangspunktet er jeg enig. Men da han fridde så sent som i april, fikk 5 måneder holde. Hadde ikke orket å vente fra april 03 til sommeren 2004. Kjæresten min fridde julaften 2002 han, så jeg har ventet i 17 mnd på bryllupsdagen når vi gifter oss.... Og jeg nyter hver eneste måned, jeg har goood tid og koooser meg med planleggingstiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 21. juli 2003 #29 Del Skrevet 21. juli 2003 Vi giftet oss på ettårsdagen for at vi ble offisielt sammen. Hadde kjent hverandre i snaut to mnd til. Bryllupet ble planlagt på 6 mnd cirka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 24. juli 2003 #30 Del Skrevet 24. juli 2003 Vi har vært sammen i 4 år når vi gifter oss Forlovet i over 2 år Gifter oss i juni neste år, og har akkurat begynt å planlegge :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. juli 2003 #31 Del Skrevet 24. juli 2003 Vi har vært sammen i seks år når vi gifter oss og forlovet i 18 mnd. Begynte med bittelitt planlegging når vi satt dato tidligere denne sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 24. juli 2003 #32 Del Skrevet 24. juli 2003 Vi har vært sammen i 2,5 år og forlovet i så nøyaktig ett år som vi klarte å få til.. /noe som for meg er det riktige ) Begynt å booke de viktige tingene,og vil derfor ha ett år til planlegging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 24. juli 2003 #33 Del Skrevet 24. juli 2003 Vært sammen i 6,5 år Forlovet i 4 år Fridde ordentlig for 3 år siden Begynte planlegging for 3 år siden Giftet oss for ett år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 25. juli 2003 #34 Del Skrevet 25. juli 2003 Når vi gifter oss har vi vært sammen i nesten 6 år og planlagt bryllupet sånn smått i underkant av 1 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 25. juli 2003 #35 Del Skrevet 25. juli 2003 Vært sammen i nøyaktig ett år da i giftet oss 4 juli i år Begynte planlegging av bryllupet så smått i september i fjor (at vi skulle gifte oss), praktisk planlegging i januar i år. Og nå må vi planlegge bryllupsfest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pudding Skrevet 25. juli 2003 #36 Del Skrevet 25. juli 2003 Når vi gifter oss har vi vært sammen i 3 år (+3 måneder) og forlovet i akkurat 2 år :D . Planleggingen begynner vel ikke ordentlig før i høst tenker jeg. Har til nå bare ordnet med dato og lokale. Regner med ca 8 måneders planlegging til resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 25. juli 2003 #37 Del Skrevet 25. juli 2003 Venner i 7 år, sammen i snart 6 år. Vært forlovet siden 2001, begynte å planlegge aktivt dette året, skal gifte oss neste år i august. Har derimot drømmeplanlagt leeenge . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå