Gå til innhold

Bare nyskjerrig jeg


Gjest prestekrage

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage

Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere giftet/gifter dere?

og

Hvor lang tid har dere brukt fra dag 1 i planleggningen og frem til bryllup?

Spør fordi jeg føler at det er så mange som gifter seg tidlig i forholdet (selv er jeg ikke gift (men har den babyen i hode) og vi har vært sammen i over 6 år...

Spørsmål 2 fordi jeg hørte om en bekjent som har styrt med bryllupet nå i 3 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi gifter oss har vi vært kjærester i fire år men da er det fjorten år siden vi ble forelsket i hverandre....

Den offisielle planleggingen startet den dagen vi forlovet oss,

sytten måneder før bryllupsdatoen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært sammen i 6 år, før vi giftet oss. Samboere i 3.

Tror vi brukte ca 6 mnd på planlegginga, men da skal det sies at vi hadde et lite enkelt bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 5 1/2 år men har ikke bodd sammen enda. Vi bestemte oss ett år i forveien for at vi ville gifte oss i høst, men planlegginga begynte så smått en 7-8 mnd før. Synes det er passe ellers kunne jeg vel planlagt ihjel bryllupet....hvis det går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning at en forlovelsestid / planleggingstid skal være minimum et par måneder lengre enn svangerskapslengde....

But that`s me....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært sammen i 2,5 år før vi giftet oss.

Planla bryllup fra juletider,og giftet oss i august. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde vært sammen i 7 år da vi giftet oss! Fra JEG fridde, og til detble bryllup tok det ca. 7 måneder!

Dina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har vært forlovet i 3 år og kjærester i 4 1/2 år, men gifter oss først i 2005. vi har ikke dirkete begynt å planlegge noe annet enn smådiskusjoner hva vi selv ønsker på den dagen. Kjolen er det eneste som er komme ti hus, for den fikk jeg veldig billig og det er drømmekjolen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjent hverandre i 13 år.

Vi har bodd sammen i 3 år.

Vi har planlagt bryllupet siden april, (da han fridde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært sammen i 2 1/2 år når vi giftet oss.

Bryllupet planla vi i ganske nøyaktig 8 mnd.

Mange vil kanskje si at vi giftet oss etter kort tid, men for oss var dette det rette. Alt skjedde også kjapt i forholdet vårt (etter å ha vært venner over en lang periode først), så vi synes bryllup var en naturlig utvikling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa

:lol: Vi har vært venner i 10 år

:D Kjærester i 4

:D Forlovet i 1,5 år.

:P Vi måtte vente til i sommer med bryllupet fordi alle lokaler var utleid i sentrum av byen vi bor i i fjor.

Derfor blir dette svært godt planlagt og referert til som "århundrets bryllup"

16. August.03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen i seks år, et år på planlegging (fra forlovelsen omtrent) men har ikke fått gjort så mye ennå :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulogget brud i midnattsol

Vi gifter oss førstkommende lørdag, har vært sammen i 5 år, forlovet i 4 og planlagt i ca. 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært sammen i 6 1/2 år, samboere i 5. Har planlagt bryllup i 1 1/2 år, men dvs. vi bestilte sted å ha festen et år før, jeg kjøpte kjole et år før (på ferie i USA), men ellers er det meste gjort nå etter jul.

Gifter oss om en måned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å ha vært kjærester i 4 år og forlovet i 1 1/2 når vi gifter oss neste sommer. Vi begynte å planlegge litt da vi forlovet oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifte oss 1½ år från det vi träffades live första gången (möttes på Internet). Vi hade 3½ månads planering till vårt lilla bröllop.

Snabbt ja, men en sådan stor kärlek gick inte att ducka för :)

Vi var 29 och 34 när vi gifte oss och hade båda erfarenheter från tidigare långa (mindre bra) förhållanden. Det tror jag är viktigt när det går så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi gifter oss om to uker, og har da:

-vært sammen i litt over sju år

-vært forlovet i litt over fire år

-bodd sammen i litt over ett år

-bestemt brylluppet for ti måneder siden

-planlagt ett halvt år omtrent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært sammen i 3 år da vi giftet oss! Jeg fridde på skuddårsdagen i 2000, og vi giftet oss 23.juni 2001.

Siden vi skulle gifte oss på St.Hansaften, bestilte vi kirke og lokale og "reserverte bukett-bestilling" sommeren før - populære steder går først, og på denne måten fikk vi kirken, klokkeslettet og festlokalene vi ville ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Når vi gifter oss i august har vi vært kjærester i 13 måneder og forlovet i sju. :D (Vi begynte å planlegge bryllup da vi forlovet oss.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg slår de fleste:

Når vi gifter oss i mai neste år, har vi vært sammen i 18 år og bodd sammen omtrent like lenge. Hadde bare vært sammen i 3 mndr da vi flyttet sammen.

Vi har planlagt bryllup siden i september i fjor, men da med utgangspunt i at vi skulle gifte oss i mai i år. Se ble det utsatt i 1 år. Så nå har vi kjempegod tid! Og bra er det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...