Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg har en bærbar datamaskin (2007-programmer, XP), og på den har jeg lastet ned en del sanger som jeg har kjøpt hos www.telenor./mobil Det gikk fint, musikken ble lastet ned og jeg kan høre de i min Windows media player, og er på egen liste fordi jeg brultke "sync". Så kjøpte jeg og lastet ned noen sanger fra www.musikonline.no og da fikk jeg alle i en zipped folder/mappe. De kan spilles hver for seg når jeg går inn i "Zipped file", men de vil ikke spilles av om jeg overfører de til Windows media player ("sync"). 1) Er det mulig å få sangene i Zipped file til å bli "sync" på min allerde eksisterende liste i Windows media player, slik at jeg slipper å åpne egen zipped file hver gang jeg vil høre? 2) Hvordan kan jeg få disse over til min mobiltelefon (Telenor, gjennom arbeidsgiver): HTC 2008-modell med internett. Jeg fikk en sms fra Telenor som sa at jeg kunne laste ned sangene til mobilen, og jeg så titlene og trykket "last ned" på mobilen. Men da kom meldingen "This protected file type is not supported on this device, and will not be downloaded". Hva mangler? Hva kan jeg gjøre? 3) Hva med de andre sangene som er i Zipped file, hvordan overføres de til mobilen? Så tilsutt: Hvordan overføres alt dette til Mp3 eller Ipod? Har ingen av delene, men vil kjøpe meg en ipod fremover? Eller er det lurest med Mp3, fordi de er mindre i størrelse? Takker for eventuellle svar!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Nei? Har dataekspertene påskeferie vekk fra maskinen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå