Gå til innhold

Hår og sminke i Haugesund

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

Er det noen som vet om et sted hvor jeg kan få gjort hår&sminke før bryllupet, i Haugesund? Bor ikke der lenger, så har liksom ingen fast frisør, og vet heller ikke så mye om standard.. Har hørt med Blondie, Pyramiden og Grønnestad, men synes de ligger litt høyt i prisklasse (2500 og oppover). Eller er det det jeg må regne med å legge ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det noe Haugesund har nok av så er det frisører og banker - det vrimler av det!

Så det finns nok en frisør som sminker bra også ;)

Gjest A.P katt utlogget
Skrevet

Hårfagre frisør i Haugesund driver med både hår og make-up. Det samme gjør Blondie og Pyramiden om jeg ikke tar helt feil.

Gjest A.P katt utlogget igjen
Skrevet

Clinique Unique glemte jeg å nevne.

Ligger i Haraldsgata 55 :)

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

Takk! Har hørt med de andre der, men ikke Clinique U. Prøver å høre med de jeg da! Men er det noen som vet om det er i 2500 ++ klassen som er vanlig? Har liksom aldri gjort dette før :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Takk! Har hørt med de andre der, men ikke Clinique U. Prøver å høre med de jeg da! Men er det noen som vet om det er i 2500 ++ klassen som er vanlig? Har liksom aldri gjort dette før :fnise:

Jeg anbefaler virkelig Clinique Unique. Jeg brukte dem til mitt bryllup nå i august, og jeg var storfornøyd. Jeg lagde meg en pakkeløsning der med ansiktspleie, fotpleie, farging og klipp av hår i forveien, samt at jeg fikk prøvetime på hår og sminke til den store dagen.

Da jeg kom på bryllupsdagen sto et stort fat med frukt og sjokolade, samt chapagne klar til meg. Hun fikset både meg og forlover, og jeg er storfornøyd!! For alt tror jeg betalte 2500 kroner.

Som fotograf benyttet vi oss av Fotomagi, se www.bryllupsmagi.no. Billig, men ikke sånn superproffe sånn sett, men joda, bildene ble jo fine de da....

Skrevet (endret)

Jeg brukte ABCity frisør og haugesund hudpleie, godt fornøyd :)

edit: husker desverre ikke nøyaktig hvor mye jeg brukte, jeg betalte for forloveren også.. Men jeg fikk en pakkeløsning på haugesund hudpleie, med rens, prøvesminking, napping av bryn, farge og sminke til selve dagen ..

Endret av ^^Sunny^^
Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet
Jeg anbefaler virkelig Clinique Unique. Jeg brukte dem til mitt bryllup nå i august, og jeg var storfornøyd. Jeg lagde meg en pakkeløsning der med ansiktspleie, fotpleie, farging og klipp av hår i forveien, samt at jeg fikk prøvetime på hår og sminke til den store dagen.

Da jeg kom på bryllupsdagen sto et stort fat med frukt og sjokolade, samt chapagne klar til meg. Hun fikset både meg og forlover, og jeg er storfornøyd!! For alt tror jeg betalte 2500 kroner.

Som fotograf benyttet vi oss av Fotomagi, se www.bryllupsmagi.no. Billig, men ikke sånn superproffe sånn sett, men joda, bildene ble jo fine de da....

Det var et utrolig bra tilbud! Satser på at de er ledige.. det fyller seg visst opp ganske snart! Tusen takk for tips!

Skrevet

Hvor lang tid i forveien bør man bestille time?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...