Starlight Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg har lyst til å høre hva dere svarer på følgende spørsmål. 1. Vi alle har vel hatt en sexpartner som har vært eller er perfekt, eller? 2. Ville du kunne forlatt en person selv om sexen var fantastisk og desidert den beste noensinne? 3. Det sies at mennesker som har fantastisk sex alltid vil finne tilbake igjen, og at dette er blandt de viktigste båndene mellom to mennesker! Enig? 4. Ville du hoppet til sengs med den personen igjen, selv om det var lenge siden sist? Så jeg begynner selv. 1. Ja, absolutt, en jente var mye bedre enn alle andre. 2. Lite sannsynlig. 3. Ja 4. Om jeg var single, helt sikkert! Endret 7. april 2009 av Starlight
Nelly Pelly Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Jeg har lyst til å høre hva dere svarer på følgende spørsmål. 1. Vi alle har vel hatt en sexpartner som har vært eller er perfekt, eller? Åja, han jeg skal gifte meg med. 2. Ville du kunne forlatt en person selv om sexen var fantastisk og desidert den beste noensinne? Ville hatt litt problemer med det hvis det ikke var noen andre store problemer i forholdet. 3. Det sies at mennesker som har fantastisk sex alltid vil finne tilbake igjen, og at dette er blandt de viktigste båndene mellom to mennesker! Enig? Tja. Hadde ett ONS med han jeg skal gifte meg med for 9år siden. Vannvittig tiltrekning da, og i alle år etter. Endelig fant vi tilbake til hverandre og oppdaget at den vannvittige tiltrekningen også var kjærlighet. Så kanskje man kan si at det må eksistere kjærlighet for at sexen skal være perfekt? Dette er noe jeg har tenkt endel på i det siste. Før trodde jeg at fantastisk sex ikke hadde noe med kjærlighet å gjøre. 4. Ville du hoppet til sengs med den personen igjen, selv om det var lenge siden sist? Hehehe, var jo det jeg gjorde
Gjest m Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg har lyst til å høre hva dere svarer på følgende spørsmål. 1. Vi alle har vel hatt en sexpartner som har vært eller er perfekt, eller? Ja 2. Ville du kunne forlatt en person selv om sexen var fantastisk og desidert den beste noensinne? Det bare ble slik 3. Det sies at mennesker som har fantastisk sex alltid vil finne tilbake igjen, og at dette er blandt de viktigste båndene mellom to mennesker! Enig? Nei, fordi den nye dama er minst like fantastisk 4. Ville du hoppet til sengs med den personen igjen, selv om det var lenge siden sist? Så jeg begynner selv. 1. Ja, absolutt, en jente var mye bedre enn alle andre. 2. Lite sannsynlig. 3. Ja 4. Om jeg var single, helt sikkert! 4Jeg blir nok ikke single igjen, så det skjer ikke
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 1. Ja, jeg har hatt den perfekte partner. Har hatt mye bra sex i mitt liv, men likevel er det en som var så overnaturlig bra match i senga for meg at han stikker seg ut fra alle andre. 2. Ja, andre ting er nok viktigere enn sex, men det er et hakk vanskeligere å gi slipp på en kar man har enorm seksuell kjemi med. Det tar også litt lengre tid å innse at man gjerne ikke har like bra kjemi på andre områder. Begjær gjør blind! 3. Vi holder kontakten enda ja, det gjør jeg med mange jeg har hatt bra sex med. Vil dog ikke si båndet er så viktig, flere av dem har bare vært elskere og vi snakker nesten bare sex. Andre bånd er viktigere og dypere, sex og begjær kan være veldig overfladisk selv om det også kan føles dypt og intenst til tider. 4. Ja, det har jeg også tenkt å gjøre snart. Eneste som holder oss fra hverandre er avstand og forhold på hver vår kant, men når begge er single og i samme by så er sex en selvfølge. Man gir ikke slipp på den perfekte sexen så lett!
Gjest Gjest_Bea_* Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Jeg har lyst til å høre hva dere svarer på følgende spørsmål. 1. Vi alle har vel hatt en sexpartner som har vært eller er perfekt, eller? 2. Ville du kunne forlatt en person selv om sexen var fantastisk og desidert den beste noensinne? 3. Det sies at mennesker som har fantastisk sex alltid vil finne tilbake igjen, og at dette er blandt de viktigste båndene mellom to mennesker! Enig? 4. Ville du hoppet til sengs med den personen igjen, selv om det var lenge siden sist? Så jeg begynner selv. 1. Ja, absolutt, en jente var mye bedre enn alle andre. 2. Lite sannsynlig. 3. Ja 4. Om jeg var single, helt sikkert! 1. Nei, kan ikke si det. Bra og mer enn ok, ja, men perfekt, nei. 2. Nei, da ville jeg ha fått problemer med å forlate ham. 3. Er enig i at når sex fungerer bra og optimalt for begge to - og begge to føler like mye glede overfor hverandre - så er det blant de viktigste båndene, ja. 4. Ja. Om han ikke er gift eller har samboer, så, gjerne. Selv er jeg single men dater, så...
estrella Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 1. Vi alle har vel hatt en sexpartner som har vært eller er perfekt, eller? Jepp! Har kun hatt en sexpartner og ikke testa ut så mange, men hun er perfekt ifølge meg. 2. Ville du kunne forlatt en person selv om sexen var fantastisk og desidert den beste noensinne? Ja, det er ikke sexen som holder oss sammen. Selv om sex er viktig, så må forholdet være noe mer. 3. Det sies at mennesker som har fantastisk sex alltid vil finne tilbake igjen, og at dette er blandt de viktigste båndene mellom to mennesker! Enig? Nei, som sagt ovenfor, en må ha noe mer enn sex. 4. Ville du hoppet til sengs med den personen igjen, selv om det var lenge siden sist? Det spørs vel litt med omstendighetene, men i nåværende tidspunkt ja, men så er vi også et par enda :rødme:
Ethereal Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 1. Vi alle har vel hatt en sexpartner som har vært eller er perfekt, eller? Jeg har bare hatt sex med en person, men det er rimelig bra. 2. Ville du kunne forlatt en person selv om sexen var fantastisk og desidert den beste noensinne? Det skulle mye til. Jeg hadde dumpa han så det sang etter hvis han feks var notorisk utro eller mishandlet meg. Men hvis jeg bare hadde hatt lite til felles med han, så hadde jeg ikke dumpa han hvis sexen var fantastisk. 3. Det sies at mennesker som har fantastisk sex alltid vil finne tilbake igjen, og at dette er blandt de viktigste båndene mellom to mennesker! Enig? Ja. Folk gjør mye dumt pga. bra sex. 4. Ville du hoppet til sengs med den personen igjen, selv om det var lenge siden sist? Naturligvis. Det er jo om mulig ennå mer gøy å gjenoppleve gamle minner!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå