Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Øh, nei. Det kjennes ruglete ut, litt som en valnøtt, og ligger på framre skjedevegg, noen cm inn. Du kan kjenne det, myter kjenner man ikke...
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Enig med KateW og Nelly.. Du må kanskje være mye kåt for å kjenne det. Jeg fant mitt etter litt leting. Det er verdt letingen. :-) Janne
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 hva med a punkt, u punkt og deepspot da? dvs hvor? hvordan?
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 (endret) Er det så nøye a? Så lenge man koser seg, så er det vel det samme. Har noen av dere hatt sex med slike, "nå skal jeg vise deg hva jeg har lest om kvinners anatomi-menn"? "Hvis du løfter benet i 30 graders vinkel mot venstre, og jeg bruker en lettere høyrevridd pekefinger to og en halv cm inn mot sørvest inne i skjeden din, med ca 78 gigabytes trykk mens du puster med magen, hvorfor kommer du ikke? Da treffer jeg jo superduperpunktet som alle kvinner kommer når stimuleres!" Det er jo skrekken! Grabb meg, hold meg og pul meg, så skal jeg vise deg punkter, jeg! Endret 7. april 2009 av KateW
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Det er ikke en myte..og g punkt orgasmer får klitoris orgasmer til å virke som en dårlig spøk..: ) Verdt å finne ut av ja!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Er det så nøye a? Så lenge man koser seg, så er det vel det samme. Har noen av dere hatt sex med slike, "nå skal jeg vise deg hva jeg har lest om kvinners anatomi-menn"? Hehe... Ja, men er det ikke bra at menn setter seg inn i kvinnens anatomi da? Har du blitt slikket av en mann som ikke vet hvor klitten er for eksempel? Deep spot eller A-punkt ligger en langfinger inn i vagina, stimuleres med tuppen av langfingeret... Funker som juling det... Jeg liker å lese, finne tips og triks som jeg prøver på min kjære. Hun liker at jeg gjør det også, både at jeg interesserer meg for hennes nytelse og at jeg utfører det i praksis. Hvorfor skulle det være noe galt med det?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Er ikke så glad i fingring... Hvilke stillinger er best for å nå G-punktet?
Ethereal Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Jeg skal love deg at deepspot ikke er en myte
Gjest KateW Skrevet 8. april 2009 #12 Skrevet 8. april 2009 Jeg liker naturlig sex, jeg. Hvor man sammen finner ut hva som er bra. Litt bakgrunn er greit å ha, selvsag, noe anatomi bør man ha peiling på. Men sånn "Nå skal jeg vise deg hvor flink jeg er!" Det blir for teit for meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #13 Skrevet 8. april 2009 Jeg liker naturlig sex, jeg. Hvor man sammen finner ut hva som er bra. Litt bakgrunn er greit å ha, selvsag, noe anatomi bør man ha peiling på. Men sånn "Nå skal jeg vise deg hvor flink jeg er!" Det blir for teit for meg. Jeg liker også naturlig sex, men problemet mitt er at jeg er mann og ikke har direkte kjennskap til kvinnens anatomi annet en ved eksperimentering og utforsking av den. Så synes jeg ikke det er noe i veien med å prøve ut nye ting heller. Hvorfor skal jeg være nødt til å "finne opp hjulet" gang på gang? Liker å prøve ting på min kjære som jeg har sett på film eller lest, enten det skulle være i en novelle, noe her på KG eller tips om erogene soner. Liker helt enkelt å se at hun har det skikkelig godt og at vi har variasjon på sexlivet. Men det betyr ikke at jeg legger opp en bok på magen som om det var en kokebok mens jeg fingret eller slikket henne. Men viktigst for meg er jo egentlig ikke hva du mener, men at HUN liker det presis som andre kvinner jeg vært sammen med. Rart egentlig at du ikke setter pris på menn som vil at du skal ha det bra og gjør en innsats for å hele tiden bli en bedre elskere...
Gjest KateW Skrevet 8. april 2009 #14 Skrevet 8. april 2009 Nuvel, nå tror jeg du misforstår meg. Har jeg sagt ett ste at jeg ikke liker at menn gjør det godt for meg? De mennene som har trengt coaching i senga er de som tror at teori er det som skal til for å ha et godt sexliv, og bare teori. Det jeg prøver å si er at det skal være gøy, avslappende og en glede å ha sex. HVIS mannen behandler meg som om jeg er et eksperiment, eller for å vise hvor flink han er rent teknisk, så er det avtennende for meg. Da snakker jeg ikke om å nyte hverandre, og å finne ut av hva man liker. Men kommentarer som: Andre kvinner liker dette, jeg har lest at dette virker, er jeg ikke flink når jeg gjør dette, eller lignende, det funker dårlig på meg. Jeg er svært enkel, ta på meg, og jeg blir kåt. Hele kroppen min er en erogen sone, ta hvor du vil, gjør hva du vil, ikke spør, bare ta, det liker jeg best.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. april 2009 #15 Skrevet 8. april 2009 Jeg liker også naturlig sex, men problemet mitt er at jeg er mann og ikke har direkte kjennskap til kvinnens anatomi annet en ved eksperimentering og utforsking av den. Så synes jeg ikke det er noe i veien med å prøve ut nye ting heller. Hvorfor skal jeg være nødt til å "finne opp hjulet" gang på gang? Liker å prøve ting på min kjære som jeg har sett på film eller lest, enten det skulle være i en novelle, noe her på KG eller tips om erogene soner. Liker helt enkelt å se at hun har det skikkelig godt og at vi har variasjon på sexlivet. Men det betyr ikke at jeg legger opp en bok på magen som om det var en kokebok mens jeg fingret eller slikket henne. Men viktigst for meg er jo egentlig ikke hva du mener, men at HUN liker det presis som andre kvinner jeg vært sammen med. Rart egentlig at du ikke setter pris på menn som vil at du skal ha det bra og gjør en innsats for å hele tiden bli en bedre elskere... Bruker g-punktet mitt ofte og bevisst jeg! Liker g-punkts stimulering / fingring og får orgasmer av det .Bruker fingring ofte som forspill - og får nesten alltid en orgasme under forspillet . G-punktet gir utrolig nytelse - når man er kåt ...
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #16 Skrevet 9. april 2009 Nuvel, nå tror jeg du misforstår meg. Har jeg sagt ett ste at jeg ikke liker at menn gjør det godt for meg? De mennene som har trengt coaching i senga er de som tror at teori er det som skal til for å ha et godt sexliv, og bare teori. Det jeg prøver å si er at det skal være gøy, avslappende og en glede å ha sex. HVIS mannen behandler meg som om jeg er et eksperiment, eller for å vise hvor flink han er rent teknisk, så er det avtennende for meg. Da snakker jeg ikke om å nyte hverandre, og å finne ut av hva man liker. Men kommentarer som: Andre kvinner liker dette, jeg har lest at dette virker, er jeg ikke flink når jeg gjør dette, eller lignende, det funker dårlig på meg. Jeg er svært enkel, ta på meg, og jeg blir kåt. Hele kroppen min er en erogen sone, ta hvor du vil, gjør hva du vil, ikke spør, bare ta, det liker jeg best. 1. Jeg skrev også at det er en forskjell på hvordan man gjør det, jeg legger ikke opp en kokebok på magen til min kjære og fikler meg frem som om det var en Ikea-bokhylle jeg drev å skruet på i henhold til en manual. Men jeg leser om ting på nettet, ser på film og søker etter nye ting for å krydre med nye impulser hele tiden. Så det er ikke snakk om teori men impulser og gode idéer. Er det bra eller dårlig Kate W? 2. Se ovan, men for å utfylle det. Når jeg tester ut ting på min kjære, trur du virkelig at jeg ber henne om å legge seg på benken som om det vore en gynekologiundersøkelse? Nei, jeg kan derimot ringe henne på telefonen på jobben foreksempel å si at jeg fant en ting på nettet eller så et eller annet på en film som jeg tenker jeg ska prøve på henne med en gang hun kommer hjem, bare så at hun vet at med en gang hun kommer inn gjennom dørra så skal hun bli pult hardt opp mot dørren eller noe lignende, kanskje merkelig for deg, men hun liker det. Hun går å tenker på jobben sin hva er det jeg nå skal gjøre osv... 3. Jeg ville aldri sagt til henne at "dette likte eksen" eller en "ONS jeg hadde fikk voldsom orgasme av dette". Herregud, man kan vel gjøre ting på en pirrendes måte for det? Ville ikke du likt at mannen din ringte å sa til deg at han nettopp kom bort i en artikkel på nettet, så en stilling dere ikke prøvd tidligere og at du måtte skynde deg hjem fra jobben for at han hadde tenkt i hele dagen på at ta deg hardt på gulvet etter det?
Gjest gjestkvinne Skrevet 9. april 2009 #17 Skrevet 9. april 2009 Det er ikke en myte..og g punkt orgasmer får klitoris orgasmer til å virke som en dårlig spøk..: ) Verdt å finne ut av ja! Den der var nå litt vel overdreven ! JA - G -punktsorgasme er dypere og annerledes -mer tilfredsstillende med bare 1 orgasme da . Men klitoris orgasmene er også veldig veldig bra og de kan man få i serier lettere . Tror alle mine klitoris orgasmer er mer kombinasjonsorgasmer - syns de er veldig intense og deilige ...og langvarige .Så å kalle dem en dårlig spøk - syns jeg blir helt feil .I såfall er du fryktelig UHELDIG med dine egne klitoris orgasmer , desverre - siden du uttaler deg slik . Jeg får nå begge deler jeg - så jeg vet hva jeg snakker om føler jeg .
Gjest KateW Skrevet 9. april 2009 #18 Skrevet 9. april 2009 1. Jeg skrev også at det er en forskjell på hvordan man gjør det, jeg legger ikke opp en kokebok på magen til min kjære og fikler meg frem som om det var en Ikea-bokhylle jeg drev å skruet på i henhold til en manual. Men jeg leser om ting på nettet, ser på film og søker etter nye ting for å krydre med nye impulser hele tiden. Så det er ikke snakk om teori men impulser og gode idéer. Er det bra eller dårlig Kate W? 2. Se ovan, men for å utfylle det. Når jeg tester ut ting på min kjære, trur du virkelig at jeg ber henne om å legge seg på benken som om det vore en gynekologiundersøkelse? Nei, jeg kan derimot ringe henne på telefonen på jobben foreksempel å si at jeg fant en ting på nettet eller så et eller annet på en film som jeg tenker jeg ska prøve på henne med en gang hun kommer hjem, bare så at hun vet at med en gang hun kommer inn gjennom dørra så skal hun bli pult hardt opp mot dørren eller noe lignende, kanskje merkelig for deg, men hun liker det. Hun går å tenker på jobben sin hva er det jeg nå skal gjøre osv... 3. Jeg ville aldri sagt til henne at "dette likte eksen" eller en "ONS jeg hadde fikk voldsom orgasme av dette". Herregud, man kan vel gjøre ting på en pirrendes måte for det? Ville ikke du likt at mannen din ringte å sa til deg at han nettopp kom bort i en artikkel på nettet, så en stilling dere ikke prøvd tidligere og at du måtte skynde deg hjem fra jobben for at han hadde tenkt i hele dagen på at ta deg hardt på gulvet etter det? For det første, hvorfor ble dette så personlig for deg at du må forsvare deg? OG for det andre, hvor har jeg sagt at jeg er uenig i det du sier? Hvor har jeg sagt at jeg ikke liker spennende sex? Eller at du har gjort noe jeg ikke liker???? Jeg tror ikke vi er uenige en gang. Det eneste jeg sier er at jeg liker impulsiv, god og rå sex, hvor man ikke trenger brukermanual mens man holder på. En mann som kan elske, trenger ikke fortelle meg at han kan det, det merker jeg.... For meg er det revnende likegyldig om det er a-b-c-eller g-punkt. Jeg får tenning og orgasme av sex uansett.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #19 Skrevet 9. april 2009 For det første, hvorfor ble dette så personlig for deg at du må forsvare deg? OG for det andre, hvor har jeg sagt at jeg er uenig i det du sier? Hvor har jeg sagt at jeg ikke liker spennende sex? Eller at du har gjort noe jeg ikke liker???? Jeg tror ikke vi er uenige en gang. Det eneste jeg sier er at jeg liker impulsiv, god og rå sex, hvor man ikke trenger brukermanual mens man holder på. En mann som kan elske, trenger ikke fortelle meg at han kan det, det merker jeg.... For meg er det revnende likegyldig om det er a-b-c-eller g-punkt. Jeg får tenning og orgasme av sex uansett. Kjære Kate W, jag tar det ikke personligt, det her er et forum der man kan diskutere seksualitet. Det jeg sier er at man både kan være naturlig impulsiv samtidig som man interesserer seg for kvinnens anatomi. Jeg er enig med deg som jeg har skrevet flere steder at det ville sikkert vært kjedelig å ha sex etter en oppskrift, trykk her sen der osv. Men poenget mitt er jo ikke det. Hvis jeg leser et sted at kvinner reagerer seksuellt på å bli fingret her eller der, hvorfor i all verden skulle ikke jeg prøve å fingre her eller der litt ekstra på min kvinne for å se om HUN liker det. Jeg trur ikke heller vi er så uenige, men det må da gå ann å få disskutere litt? Regner med at det er en av grunnene du henger på forum også? For deg er det revnendes likegyldig og du får dine orgasmer uansett, det er fint, glad for at du har det bra. Men vi menn vet som sagt ikke om alt dette av åpenbare grunner, derfor kan det være morsomt å lese om det så prøve ut nye ting på sin kjære. Jeg mener at hvis det gjøres riktig så er det bare bra og tennendes...
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 9. april 2009 #20 Skrevet 9. april 2009 Det føles litt dumt og fortelle dette. men etter at jeg leste dette fikk jeg lyst til å finne det som dere kaller deepspot. Så jeg gikk la meg på sengen for å finne det ut. g-punktet er greit, det har jeg... Jeg holdt på lenge og vel. var veldig klar. men vet ikke om jeg fant det. Fikk en slik litt deilig følelse som et trykk under i magen når jeg bevegde fingrene dypt og opp. Følte at jeg skulle hatt lengre fingre. Kan en slik dildo med en slik oppover tupp hjelpe? kan en kuk berøre det punktet og? Ida
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå