Gå til innhold

Trenger noen råd....

Gjest gjest 0

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Hei!

I påsken var jeg på hyttetur med en vennegjeng. De hadde med seg en kamerat jeg ikke kjente fra før. Allerede andre dagen endte det opp med at vi sov i hverandres armer. På hytta oppførte vi oss kanskje ikke som kjærster men iallefall mer enn venner. Vi sov sammen hver natt uten at det var noe seksuelt inne i bildet. Da vi dro fra hytta (etter fem dager) regna vi begge med at det var det, og at det vi hadde på hytta kun var kos fordi vi begge savnet noen.

Han kommer opprinnelig fra utkanten av oslo men studerer på vestlandet nå . Han er ferdig der til sommeren. Da skal han ut å søke jobb og ender mest sannsynlig opp på vestlandet et sted. Han har veldig lyst til å flytte til oslo, men det kryr ikke akkurat av slike jobber her.

Problemet er:

Etter hytteturen har vi holdt kontakt. Veldig mye... Vi har snakket sammen hver eneste dag 3-6 ganger og iallefall i 2 timer til sammen. I helga kom han hjem for å jobbe denne uka. Han var hos meg hele helga og vi hadde det kjempefint sammen. Vi har snakket litt om hva som skjer videre pga jobb for han osv. Jeg har vært litt redd for å bli glad i han og var rimelig usikker på om det var så lurt at han kom på besøk til meg. Han sa at det er bedre å ha prøvd å angre enn ikke å ha prøvd og lure på hva som kunne ha blitt. Nå har jeg den instillingen, men i går hadde vi en lang samtale og nå er han veldig usikker. Han har vært igjennom dette før og har ikke lyst til å å gå igjennom det en gang til. Planen var at jeg skulle være hos han til helga men da vi startet samtalen i går var han veldig usikker på om det var så lurt. Det er han forsåvidt enda men han vil veldig gjerne at jeg skal komme. (vi har møttes et par ganger denne uka i tillegg til at han sov hos meg i går natt).

Hvis du fremdeles leser dette lange innlegget lurer jeg på om det er noen som har noen gode råd om hva vi burde gjøre? Evt om jeg kan si noe for å overtale han til å prøve, iallefall prøve litt mer å få jobb her i oslo??

Dette plager meg hele tiden og jeg trengte å lufte det for noen. Tusen takk for tiden din!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal gi han den tiden han trenger til å bestemme seg.Om du begynner å mase og prøve og overtale ham vil han fort se på dette som press og da forsvinner han garantert fort.

Men etter at jeg leste innlegget ditt sitter jeg med en følelse av at denne gutten er utrolig interessert i deg.Om han ikke har hatt følelser for deg hadde han GARANTERT ikke brukt så mye tid på deg.

Jeg synes du skal snakke med ham om det og si hvordan du føler det.For alt du vet kan det hende han sitter med akkurat samme følelsen som deg,at det muligens har gått litt fort og at følelsene ble litt mer intense enn han trodde de skulle bli.At han rett og slett ble litt overrumpla.

Alle vet jo at gutter hater å ikke ha kontroll,spesielt over seg selv icon_wink.gif

Lykke til, klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg vet at han er veldig intressert i meg, det har han sagt, og vi har snakket en del om det... Ting har gått veldig fort og vi føler at vi har blitt kastet inn i noe vi ikke har kontroll over. Som han sier: Får han jobb i oslo er alt løst... Jeg er redd for å la han tenke for mye for da trekker han seg av redsel for å bli såret... Det ville nok jeg gjort også. Jeg har derimot ikke lyst til å la den redselen ødelegge noe jeg tror kan bli veldig bra hvis han flytter tilbake til østlandet...

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Pamella den 2002-04-18 12:37 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gif Jepps Tuva.Jeg driver å graver som bare det i alle hjærnene her inne.Må si det er en del triste ting å se,men i hjærnen din ser det ganske fint ut.Ryddig å pent icon_smile.gif

Jeg er en skikkelig tanke-leser,å vet hva du dreiv på med i natt.Sånnt blir det beibis av icon_biggrin.gif

Klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...