Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Hei, Er det noen som har erfaring med kaffemaskiner. Vil en ha god maskin til en "god" pris, mao ikke 10.000 kroner.. Ser at Gaggia K 111-d fikk best i test i Tv2 Hjelper deg, men kjenner ikke til denne. Vil ha en maskin som er enkel i bruk og renhold og selvfølgelig lager god kaffe og kaffe latte. Noen som har forslag?
Gjest Revenka Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Jeg er en stor Rancilio Silvia fan. Lager mye bedre latter enn på de fleste kaffebarene Rancilio ligger vel på ca 6000 ny men er flere som selger den brukt. Min er snart to år og man kan ikke se at den er brukt. Den er ikke så fancy å se på men har gjort det best i test Selv baristaer har denne maskinen som hjemmemaskin.
Rosalie Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Rancilio Silva, ja, eller Isomac Venus. Vi har sistnevnte nå, har hatt den i snart 6 år, og er veldig fornøyd. Men skulle jeg valgt mellom de to (har "bodd" med begge typer), hadde jeg varlg Rancilio Silva, da jeg syns den er bedre på steaming av melk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå