Gjest Gjest_kitty_* Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg har vært på en uskyldig date som jeg nå sliter med. Det har seg nemlig sånn at en veldig god venninne av meg har et godt øye til han, og han har hatt et godt øye til henne. Dvs, de har begge vært i mange års forhold men han er nå skilt. Jeg traff han tilfeldig og ble to dager etterpå invitert ut på en spasertur. Jeg sa ja, uten å tenke meg om. Dette var på facebook chatten så jeg rakk egentlig ikke tenke over det. vi møttes etter en halvtime, så jeg rakk ikke å tenke på kosekvensene heller. Ingenting har skjedd mellom oss, men jeg sliter med å fortelle dette til henne... samtidig som jeg bør gjøre det... Hjelp - noen som har noen gode råd?? PS har ikke hørt fra ham etter daten, så jeg betviler at det blir noe mer... så kanskje jeg ikke trenger å lage noe nummer ut av det??
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Her ser jeg virkelig ikke problemstillingen i det hele tatt. Du har gått på tur med en fyr en venninne er interessert i? Javel? Og så? Og "date"? Å spørre om noen vil gå tur behøver da slett ikke være fordi han er interessert i personen på romantisk vis. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal kalle det en "date" med en gang man treffer en person av det motsatte kjønn.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg har vært på en uskyldig date som jeg nå sliter med. Det har seg nemlig sånn at en veldig god venninne av meg har et godt øye til han, og han har hatt et godt øye til henne. Dvs, de har begge vært i mange års forhold men han er nå skilt. Jeg traff han tilfeldig og ble to dager etterpå invitert ut på en spasertur. Jeg sa ja, uten å tenke meg om. Dette var på facebook chatten så jeg rakk egentlig ikke tenke over det. vi møttes etter en halvtime, så jeg rakk ikke å tenke på kosekvensene heller. Ingenting har skjedd mellom oss, men jeg sliter med å fortelle dette til henne... samtidig som jeg bør gjøre det... Hjelp - noen som har noen gode råd?? PS har ikke hørt fra ham etter daten, så jeg betviler at det blir noe mer... så kanskje jeg ikke trenger å lage noe nummer ut av det?? Er hun fortsatt i et forhold med en annen? Isåfall bør hun vel ikke si så mye om hvem han eller du dater. Men siden dere er venninner så skjønner jeg likevel at det kan bli kluss. Hvis det ikke blir noe mer enn den ene daten ville jeg ikke sagt noe om det. Får hun høre det likevel, er det bare å moderere det litt...si at dere tok en kaffekopp, og at det ikke var noe date i hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå