Gjest Mustang Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Hva mener dere om menn som bruker nylonstrømpebukser
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Hva mener dere om menn som bruker nylonstrømpebukser Det er utrolig opphissende. Min mann pleier av og til å ta på seg mine nylonstrømpebukser når vi skal sprite opp sexlivet litt. Det går rett hjem, for å si det sånn. Vurderer å kjøpe en sånn morosakstrømpebukse for menn med et tredje "ben". Tror det hadde vært en fantastisk følelse å bli fylt opp av en nylonkledd penis.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Det er utrolig opphissende. Min mann pleier av og til å ta på seg mine nylonstrømpebukser når vi skal sprite opp sexlivet litt. Det går rett hjem, for å si det sånn. Vurderer å kjøpe en sånn morosakstrømpebukse for menn med et tredje "ben". Tror det hadde vært en fantastisk følelse å bli fylt opp av en nylonkledd penis.
Gjest Mustang Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Skulle gjerne truffet deg som liker menn i strømpebukse. Min største drøm hadde da blitt oppfylt
Transe Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Skulle gjerne truffet deg som liker menn i strømpebukse. Min største drøm hadde da blitt oppfylt Meg det? Bruker strømpebukse/stay-up nesten hver dag og har ett stort utval av dem. Bruker egentlig alt av dameting bortsett fra bind.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå