Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Er det åpent i morgen eller er det stengt ?, F.eks NAV eller andre offentlige bygg er de åpne eller stengt ?
Pingting Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 De fleste (men ikke alle) har åpent i morgen, men mange stenger tidligere.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Det er alminnelig arbeidsdag frem til kl 12 onsdag før påske for alle kontorer og slikt. Butikker som vanligvis har åpent utover kvelden vil nok ha åpent frem til et sted mellom 13-16.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Det er alminnelig arbeidsdag frem til kl 12 onsdag før påske for alle kontorer og slikt. Butikker som vanligvis har åpent utover kvelden vil nok ha åpent frem til et sted mellom 13-16. Det er nok minimal bemanning på kontorer og slikt på onsdag før påske, så sjansen for å få utrettet det du skal er nok ikke så stor. Så forøvrig en Rema-butikk i nærområdet mitt som skulle ha åpent helt til kl 23 på onsdagen. Stakkars butikkansatte.
Gjest KateW Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Konkret spørsmål, noen som vet når H&M i Oslo Sentrum stenger i morgen? (jeg vet alt om ca tider og kontortider osv... he he)
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Nordby kjøpesenter på Svinesund, samt alle Svinesundbodarna er åpne døgnet rundt alltid. Nordmenn er velkomne ti lå handle rimelig og i store, fine lokaler med masse vareutvalg!
Pingting Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Nordby kjøpesenter på Svinesund, samt alle Svinesundbodarna er åpne døgnet rundt alltid. Nordmenn er velkomne ti lå handle rimelig og i store, fine lokaler med masse vareutvalg! Øh...? Hva er det du driver med? Nordby har ikke åpent døgnet rundt.
skrue Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Så forøvrig en Rema-butikk i nærområdet mitt som skulle ha åpent helt til kl 23 på onsdagen. Stakkars butikkansatte. Det er da utmerket synes nå jeg. Her i Oslo er det mange butikker (av Brustadbu-type) som er åpne til 23 alle dager i hele påsken. Er ikke kiosker dette.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Det er da utmerket synes nå jeg. Her i Oslo er det mange butikker (av Brustadbu-type) som er åpne til 23 alle dager i hele påsken. Er ikke kiosker dette. Jeg synes også dette er ypperlig. Stort sett er det bare studenter som nyter godt av 100% tillegg som jobber i påskedagene uansett, så win win rett og slett. Hilsen student med deltidsjobb som skal jobbe alle de røde dagene i påsken. På min arbeidsplass er det ingen som er tvunget til å jobbe i påsken - noe det ikke er behov for siden nok meldte seg frivillig. Skulle selvsagt gjerne vært på fjellet i påsken, men å jobbe røde dager er gull verd for studentøkonomien min. Og så gleder jeg mange kunder ved at vi holder åpent i samme slengen
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Haha...små Brustad-buer og Vinmonopol...hvorfor ikke ta den helt ut? Vel, på grunn av: a) Dobbeltmoral b) Feighet, redsel for å ta et valg og stå for det c) Redd for å miste velgere og bli upopulær (Brustad-Bua er et eksempel på non-logikk) d) Hykleriet om at alle vet at Jeppe drikker, norske politikere vil bare ikke at han skal få kjøpe alkohol hvor som helst og når som helst. Men da går Jeppe til andre steder til andre tider og kjøper inn dobbelt så mye.
Kamikatze Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 De fleste butikkene og kjøpesentrene har lagt åpningstidene i påsken ut på nettsidene sine. Og alkohol holder seg etpar dager. Man MÅ ikke utsette å handle påskeegglikøren til påskemorgen ;P Forresten så er det søndagsmorgenen egget skal knekkes.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 De fleste kjøpesentre og kjedebutikker har normale åpningstider i morgen, men mange "småbutikker" stenger nok tidligere. Sjekk nettsidene til det konkrete senteret for mer info
Rosalie Skrevet 7. april 2009 #14 Skrevet 7. april 2009 Vinmonopolene stenger stort sett kl 1500 i morgen.
Gjest Ruben M Skrevet 8. april 2009 #15 Skrevet 8. april 2009 Hei. jeg lurte på om Posthusene er åpne Innen den trettende april ???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå