Gå til innhold

Wet sex

Fremhevede innlegg

Gjest Mustang
Skrevet

Er fasinert av wetsex. Noen med erfaring som kan dele sine erfaringer med andre på forumet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wetsex kan være veldig morsomt, til riktig tid og sted, i riktig humør og med riktig person. Personlig har jeg kun erfaring med, og interesse for, å være mottakeren. Og det er et absolutt krav at hun har drukket mye væske over litt tid, slik at det er mest mulig lukt- og smakløst.

Gjest KateW
Skrevet

Hva er opplevelsensforskjellen på det og ei dame som spruter på deg?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er da to vidt forskjellige ting og er umulig å sammenlikne!

Hva tror du er forskjellen på en mann som spruter på deg i forhold til en som tisser på deg da? :ler:

Skrevet (endret)

I min erfaring: Mengden. Jeg har aldri blitt sprutet på i så store mengder.

Og så er det jo hva hun gjør, selvsagt. Når det sprutes så er det jo enten under orgasme, eller når man er rimelig "med" og "i farta" i større grad enn når man urinerer.

Og smaken, selvsagt. Som sagt skal urinen være ren, og det skal smake og lukte minimalt. Ejakulasjonsvæske kan imidlertid godt lukte og smakte litt - det er bare digg, så lenge det ikke blir for konsentrert.

Og sist, men ikke minst: Det ene gjør jeg (igjej, i min erfaring) bare i dusjen eller badekaret. Det siste har vært kjent for å hende hvor som helst hvor man har seg litt mer enn bare en kjappas.

EDIT:

Enda en ting: Jeg _svelger_ ejakulasjonsvæske. Det gjør jeg ikke med urin.

Endret av Rimmern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...