Gjest Mustang Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Er fasinert av wetsex. Noen med erfaring som kan dele sine erfaringer med andre på forumet
Rimmern Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Wetsex kan være veldig morsomt, til riktig tid og sted, i riktig humør og med riktig person. Personlig har jeg kun erfaring med, og interesse for, å være mottakeren. Og det er et absolutt krav at hun har drukket mye væske over litt tid, slik at det er mest mulig lukt- og smakløst.
Gjest KateW Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Hva er opplevelsensforskjellen på det og ei dame som spruter på deg?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Hva er opplevelsensforskjellen på det og ei dame som spruter på deg? Det er da to vidt forskjellige ting og er umulig å sammenlikne! Hva tror du er forskjellen på en mann som spruter på deg i forhold til en som tisser på deg da?
Rimmern Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 (endret) Hva er opplevelsensforskjellen på det og ei dame som spruter på deg? I min erfaring: Mengden. Jeg har aldri blitt sprutet på i så store mengder. Og så er det jo hva hun gjør, selvsagt. Når det sprutes så er det jo enten under orgasme, eller når man er rimelig "med" og "i farta" i større grad enn når man urinerer. Og smaken, selvsagt. Som sagt skal urinen være ren, og det skal smake og lukte minimalt. Ejakulasjonsvæske kan imidlertid godt lukte og smakte litt - det er bare digg, så lenge det ikke blir for konsentrert. Og sist, men ikke minst: Det ene gjør jeg (igjej, i min erfaring) bare i dusjen eller badekaret. Det siste har vært kjent for å hende hvor som helst hvor man har seg litt mer enn bare en kjappas. EDIT: Enda en ting: Jeg _svelger_ ejakulasjonsvæske. Det gjør jeg ikke med urin. Endret 10. april 2009 av Rimmern
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå