Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har vært sammen me min kjære nå i 3 år samboer i 2 år.. i det siste har jeg ikke følt det samme for han lengre, ca for et år siden, i fjord sommer gjorde han det slutt me meg på grunn av en liten bagatell, jeg va direkte sagt ødelagt da han gjorde det,..gråt som en foss.. han hadde også snakket me mora 3 mnd før dette om at han ville flytte fra meg, noe jeg fant ut av ettertid, men nå er jeg er så psykisk utmatta av ham.

han har liksom ingen framtisplaner, sitter på sofaen å stirrer på fotball all the time, vi finner liksom ikke på noe lengre, sitter å gnåler på sofaen hver dag, har snakket me han om dette men virker ikke som det går inn på ham..økonomisk så sliter vi veldig siden han har en jobb der han tjener som en student, men som sagt han gidder ikke gjøre noe me det, jeg studerer selv da. han er da gjeldslave fra før av. ikke sånt flere hundre tusen, men nok til å ikke klarer å ikke få sin egne tlf abonnemang..derfor står jeg for alt her hjemme. men jeg klager ikke på det område..

desutten så føler jeg meg så dårlig behandlet, sånn psykisk, skrapte fram det siste penger jeg hadde for å gjøre noe romantisk for ham, kjøpte han sånne søde små kjærlighets bok( til min kjæreste) han har ikke lest den enda.. det va siden jul og jeg haar nevnt det, men virker som om han bare er rett å slett utakknemlig.. å det skjer ofte der eg kjøper små ting til ham å han bare gir f.. legger det i skuffen lissom. har fått roser fra han en gang,, å kort som jeg maser om..

åsså må vi vel skrive litt om sex livet.. han liker ikke sex.. i begynnelsen sliter han me å komme for fort eller den blir bare slapp .. skjønner ingenting, prøver å støtte han i det gikk greit en stund men så kommer jo seff det tilbake..han skylder bare på at han er for ivrig eller på grunn av røyking. er liksom så dødt i det område..har sikkert sex 2 ganger i mnd..hva skjer om 5 år da? 2 ganger i åre? føler meg nesten som ei old made.. her jeg sitter..føler meg usexy å selvtiliten er laaangt nede på grunn av hans oppførsel, han har bare ikke lyst på meg virker det som, bare god natt nuss så.. jo jeg har prøvd å ta intativ.. men man gir opp etter en stund me null respons..

desutten sjekker han mobilen min å mailen min når jeg ikke er til stede, det er så utrolig frekt.

sitter nå å vurdere å gå fra ham.. men som sagt jeg har følser for han men er så ulykkelig, ville bare få det ut her å nå, rense lufta for stygge tanker å gå å legge meg.. dette er bare litt av hva som skjer liksom.

noen som har opplevd dette?

sorry for skrivefeil..men har bare ikke sovet nok i det siste..

Endret av gulemeg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, min venn. Alt du skriver her tyder på at du vil ha alt å vinne på å gå, og lite å vinne på å bli!!

Livet går videre som singel, og man finner seg absolutt en kar igjen som kan gi deg mere enn dette..

Det virker som halmstrå å tenke at ting blir bedre etterhvert.

Støtter deg på å gå!!

Skrevet
Har vært sammen me min kjære nå i 3 år samboer i 2 år.. i det siste har jeg ikke følt det samme for han lengre, ca for et år siden, i fjord sommer gjorde han det slutt me meg på grunn av en liten bagatell, jeg va direkte sagt ødelagt da han gjorde det,..gråt som en foss.. han hadde også snakket me mora 3 mnd før dette om at han ville flytte fra meg, noe jeg fant ut av ettertid, men nå er jeg er så psykisk utmatta av ham.

han har liksom ingen framtisplaner, sitter på sofaen å stirrer på fotball all the time, vi finner liksom ikke på noe lengre, sitter å gnåler på sofaen hver dag, har snakket me han om dette men virker ikke som det går inn på ham..økonomisk så sliter vi veldig siden han har en jobb der han tjener som en student, men som sagt han gidder ikke gjøre noe me det, jeg studerer selv da. han er da gjeldslave fra før av. ikke sånt flere hundre tusen, men nok til å ikke klarer å ikke få sin egne tlf abonnemang..derfor står jeg for alt her hjemme. men jeg klager ikke på det område..

desutten så føler jeg meg så dårlig behandlet, sånn psykisk, skrapte fram det siste penger jeg hadde for å gjøre noe romantisk for ham, kjøpte han sånne søde små kjærlighets bok( til min kjæreste) han har ikke lest den enda.. det va siden jul og jeg haar nevnt det, men virker som om han bare er rett å slett utakknemlig.. å det skjer ofte der eg kjøper små ting til ham å han bare gir f.. legger det i skuffen lissom. har fått roser fra han en gang,, å kort som jeg maser om..

åsså må vi vel skrive litt om sex livet.. han liker ikke sex.. i begynnelsen sliter han me å komme for fort eller den blir bare slapp .. skjønner ingenting, prøver å støtte han i det gikk greit en stund men så kommer jo seff det tilbake..han skylder bare på at han er for ivrig eller på grunn av røyking. er liksom så dødt i det område..har sikkert sex 2 ganger i mnd..hva skjer om 5 år da? 2 ganger i åre? føler meg nesten som ei old made.. her jeg sitter..føler meg usexy å selvtiliten er laaangt nede på grunn av hans oppførsel, han har bare ikke lyst på meg virker det som, bare god natt nuss så.. jo jeg har prøvd å ta intativ.. men man gir opp etter en stund me null respons..

desutten sjekker han mobilen min å mailen min når jeg ikke er til stede, det er så utrolig frekt.

sitter nå å vurdere å gå fra ham.. men som sagt jeg har følser for han men er så ulykkelig, ville bare få det ut her å nå, rense lufta for stygge tanker å gå å legge meg.. dette er bare litt av hva som skjer liksom.

Jeg ble kastet ut av et vanvittig mye bedre forhold i sommer p.g.a. overreagerende sjalusi. Vi hadde det egentlig godt, og det ble en fryktelig vond høst, men interessant fordi jeg snakket med flere interessante kvinner. Til slutt møtte jeg ei som er så fantastisk på alle måter at jeg ikke kan fortelle om det fordi det høres ut som løgn. Med andre ord, går du videre, og leter litt seriøst, så kommer du til å finne en mann som er 100 ganger bedre enn han du har. Han fortjener ikke å ha deg, fordi han ikke setter pris på deg. Du finner garantert en som setter pris på deg slik som du er, og da får dere det godt.

Skrevet

Du må opprette en ny epostkonto som han ikke får vite om. f.eks på gmail eller yahoo. Når du har vært der så viser du logg/historie i nettleseren din, og sletter sporene der. Jeg mener forresten at du skal kaste ut gutten temmelig fort, siden jeg ikke tror han har det som skal til for å ta til seg det du sier. Husk at dere bor sammen fordi dere begge to har det bedre sammen enn alene, og hvis det ikke er tilfelle, så har ikke forholdet framtiden i seg. Du vil kanskje ha barn snart, og da bør du helst finne en som er 100% på laget ditt.

Skrevet

Yup, been there, done that..

Herregud, så godt det er å ikke ha han i livet mitt mer!

Gjest Gjest
Skrevet

en gutt uten verken ambisjoner eller tæl i, er vel det mest turn off på denne jord!

henger på sofaen og driter i alt og alle med sin holdning.. ja det gir huslån bank og god økonomi for familie forøkelse gett..

nei denne mannen virker som en som trenger å vokse opp og ta æffære for sin fremtid. hadde aldri i verden fikset en slik type.. og du tar æffære ved å få deg en utdannelse.. skal du forsørge dere da eller? blir for dumt. her er det bare et tidsspørsmål før forholdet ryker.

har du prøvd å ta en alvorsprat med han? for hvis han ikke sliter med depresjoner (brått blitt sånn) og det er holdningen hans bør du prøve å påvirke han..

og hvis han fortsatt ikke gjør en innsats, da kan du ikke få gjort mer dessverre.

Skrevet

Gå!!!!!!!

Skrevet (endret)

tusen takk for svar å råd, trenger virkelig det, nei jeg har jo egentlig bestemt meg får å få barn med han i fjord..men drøya det for jeg vet ikke om det er riktig(desutten har han barn fra før) men det største probleme er at han ikke vil se sin egen barn heller for tiden..

da skylder selfølgelug familien hans å vennene hans på at det er min skyld han ikke gidde å ta ansvar,åja jeg føler meg så pressa mot veggen på grunn av det også.. har spurt han om når han ska ha sønnen sin da for jeg bare sånn sløv svar jaaa ja jeg skal ringe imorgen. og han gidder ikke å forsvare meg når familien hans å vennene hans slenger dritt til meg jeg må altid stå alene :(

men han elsker meg det vet jeg, ikke det at han er bare en ren dritt liksom, han har sine positive sider også, snill og god mot meg. men til tider lurer jeg egentlig på om jeg er bare her fordi jeg syns syns på ham.. vil jo ikke sårde ham heller:(

Endret av gulemeg
Skrevet
Yup, been there, done that..

Herregud, så godt det er å ikke ha han i livet mitt mer!

hvordan gikk det? takler han det fint?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...