Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan stiller du deg til en person du har hatt ONS med? Er det aldri aktuelt med noe mer etter som dere hadde sex første natta?

Interessant hvis du oppgir kjønn når du svarer.

For min del synes jeg ikke dette utelukker at det går ann å utvikle et forhold i etterkant av en ONS. Jeg er jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det utelukker ikke noe for min del. Hvis det blir noe mer, så kalles vel ikke den første sexen ONS lengre? ;)

Alle mine forhold etter jeg ble voksen begynte med at vi hadde sex før vi ville kalt oss kjærester. Hadde det da ikke blitt noe mer, ville vel dette blitt definert som ONS? Eller er det en forutsetning at man absolutt ikke kjenner personen på forhånd for å kalle det en ONS?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg mener en ONS er når to personer som aldi har møtt hverandre før har sex første gang de møtes.

Skrevet
Ja, jeg mener en ONS er når to personer som aldi har møtt hverandre før har sex første gang de møtes.

Tror fremdeles ikke det ville utelukket noe for min det. Har vel kun hatt sex med en jeg ikke visste hvem var første kvelden, men det utviklet seg til at vi hadde jevnlig sex i en periode. Uten at vi ble kjærester, men det kunne vi kanskje ha blitt om forholdene hadde vært anderledes?

Gjest cybergirl
Skrevet

Jeg føler at de fleste menn som er ute etter ons ikke ønsker noe mer enn det. Selvfølgelig KAN forholdet utvikle seg, men føler som sagt at menn som er innstilt på ons lar det bli med det.

Du har jo og de som er helt motsatt og ringer deg mange ganger etterpå og vil sees igjen, neppe for å utvikle et seriøst forhold tror jeg da...

Gjest Gjest
Skrevet

For mange kvinner..så kan det bli noe mer...for mange menn kan det ikke bli det...og så har man alle untakene også..

Å starte ett forhold til mange menn med Ons er rett og slett ikke forenelig med hva en mann vil ha i en kvinne som kjæreste...sånn er det bare...de fleste menn er jegere av natur..de vil ha en kvinne av verdi..ikke noe lettvint..da regner de med at det er like lettvint for en hver mann..

Og mange menn er ganske så konkuranse orienterte og stolte av natur...

Som flere av mine manlige venner sier det...det er noen kvinner som er ons materiale og noen som er kjæreste materiale....den gode nyheten er..du bestemmer selv hva du er.

Og så er det de som reagerer sterkt på å bli avvist etter Ons..og da vil de enda mere...da egoet deres føles litt svekket..

Men alle menn vet at etter Ons...så er noe forventet av de...fra de fleste kvinner...og det liker de ikke helt..for de vet ikke om de kan oppfylle det for den dama.

Til å være så kyniske som menn faktisk kan være er de også ekstremt romantiske..når det gjelder.

Skrevet

Min ex mann starta som ons, tror ingen av oss egentlig ønska noe mer enn det, men så bare utvikla det seg. Så vi endte opp med to barn og ble gift. Varte i 10 år før det tok slutt.

Litt dumt kanskje att menn ser på jenter som er med på ons som om de er med på det med de fleste, for det kan nok ofte være feil.

Selv har jeg nesten aldri ons, men hvis kjemien virkelig er der, så kan jeg ha det. Kan da legge til att det har bare skjedd to ganger, og ene gangen ble vi jo gift, så teller kanskje ikke helt.

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Jeg er jente.

For min del kunne godt ONS ført til noe mer. Men jeg tror gutter ofte ser litt anderledes på det. Det er flere gutter jeg har holdt på med/vært sammen med som har sagt at hvis jeg hadde hatt sex med de første gang vi traff hverandre hadde de sett på det som en ONS og ikke villet truffet meg igjen, men siden jeg sa nei til sex først daten, ville de fortsette å treffe meg... 4 gutter har sagt dette til meg. Og en gutt jeg sendte en del meldinger med og sånn hadde jeg sex med på første møte ville ikke treffe meg igjen, fikk høre av andre at han så på meg som en ONS og at det var derfor.

Det er helt sikkert ikke alle gutter som som mener dette, men tror det er ganske vanlig... Det mister litt spenninga for de, og noen mister litt respekten for en også etter en ONS

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg er jente, og den forrige gangen jeg hadde ONS endte det med å bli ett forhold som varte i to år. Vi hadde aldri møtt hverandre før den kvelden vi hadde sex.

Konklusjon: det går an. I dette tilfellet var jo også mannen med på dette her da (det var han som ba om telefonnummeret mitt og ville ha mer kontakt etterpå) så det går jo åpenbart an for gutter og.

Gjest Gjest
Skrevet

En ting jeg ikke skjønner...hvorfor enkelte menn mister respekten for en de har ONS med. Det synes jeg er utrolig sneversynt og gammeldags tenkning. Vi er seksulle vesen og både kvinner og menn bør kunne ha sex selv om de ikke er i ett forhold. Noen ganger kan dette være en sex med en fremmed. Ingen bør dømmes for det etter min mening.

Jeg er en jente som har hatt noen ONS, ikke mange. Hvis jeg skal ligge med noen er det fordi jeg synes de er veldig tiltrekkende og at det finnes en seksuell kjemi. Jeg har hatt ONS med utrolig bra kjemi og god sex, der jeg har ville treffe denne personen etterpå. For å si det slik har det aldri blitt noe mer ut av det, fordi han ikke vil.

Derfor HAR angret ett par ganger på at jeg ikke spurte om tlfnr og gikk hjem alene istedet. For jeg har også forstått det slik at de fleste menn putter jenter som ligger med han første kvelden i en "ikke kjæreste materialet kategori".

Gjest Gjest
Skrevet
En ting jeg ikke skjønner...hvorfor enkelte menn mister respekten for en de har ONS med. Det synes jeg er utrolig sneversynt og gammeldags tenkning. Vi er seksulle vesen og både kvinner og menn bør kunne ha sex selv om de ikke er i ett forhold. Noen ganger kan dette være en sex med en fremmed. Ingen bør dømmes for det etter min mening.

Jeg er en jente som har hatt noen ONS, ikke mange. Hvis jeg skal ligge med noen er det fordi jeg synes de er veldig tiltrekkende og at det finnes en seksuell kjemi. Jeg har hatt ONS med utrolig bra kjemi og god sex, der jeg har ville treffe denne personen etterpå. For å si det slik har det aldri blitt noe mer ut av det, fordi han ikke vil.

Derfor HAR angret ett par ganger på at jeg ikke spurte om tlfnr og gikk hjem alene istedet. For jeg har også forstått det slik at de fleste menn putter jenter som ligger med han første kvelden i en "ikke kjæreste materialet kategori".

Det er noen gutter som tenker slik, men ikke ALLE heldigvis. Jeg synes ikke vi jenter skal begrense oss bare for å passe inn i guttenes forvrengte bilde. Stå på og nyt seksualiteten! ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Det er noen gutter som tenker slik, men ikke ALLE heldigvis. Jeg synes ikke vi jenter skal begrense oss bare for å passe inn i guttenes forvrengte bilde. Stå på og nyt seksualiteten! ;)

Er mann, og lei av å bli betraktet som et individ som bare er opptatt av sex. ONS passer ikke for meg. Alle mennesker er forsjellige (tilogmed menn :) ) Jeg er sikkert både gammeldags, og kjedelig men for meg fortoner det seg i grove trekk slik:

1. Bli godt kjent og trygge på hverandre

2. Bli forelsket

3. Bli kjærester

4. Ha sex

Andre mennesker har selvfølgelig andre måter å se dette på, og det har jeg all mulig respekt for. Vi er og blir forsjellige individer.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hva skal til for at det betraktes som et ONS egentlig? Må det være en tilfeldig fremmed og det kun er sex - en gang?

Hva med hvis det er en person man over litt tid kjenner, har en god kjemi med, men ikke nødvendigvis dater og flørter sånn sett...Hva hvis det ender opp med sex etter byen eller en fest - har dere gutter da samme syn på dama (som nevnt i tidligere innlegg her: "hun er ikke kjærestemateriale" ?

Jeg syns isåfall det er litt rart, for det er vel en viss forskjell på totalt fremmed på byen-sex, enn en man kjenner -selv om det ikke nødvendigvis har gått så langt som til at man har noe gang? Kan ikke da å ha sex bare dytte det evt forholdet i riktig retning? gi det en liten puff liksom? Jeg lurer veldig på det! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble med en fremmed mann hjem fra byen en gang. Ikke lenge etter flyttet vi sammen og fikk to barn.

Så joda, det går fint an å innlede forhold etter ONS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...