Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Har lyst på et par Converse med paljettdekor (slik ser de ut), og tenkte å bestille fra converse.com. Problemet er bare at de hverken har den i riktig størrelse og farve til meg, og at frakten kommer på over $80. Skoene var i utgangspunktet rimelige, rundt $30, men med de fraktkostnadene + MVA på 25% så ser jeg meg rundt etter alternativer (så også i noen andre amerikanske nettbutikker, men prisen på skoene var høyere og frakten den samme). Lurer derfor på hvilke andre alternativer jeg har for å få tak i slike sko? Har ikke sett dem i norske skobutikker, men vet dere om noen smarte nettbutikker eller noe?
Gjest strykebrett Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Hvis du bor i Oslo eller omegn kan du høre med Stress om de vil ta inn skoene for deg. Det finnes også en del andre dedikerte sneakersforretninger rundt omkring som kanskje kan hjelpe deg. Om du ikke bor i nærheten av en kan du kanskje sende en mail?
stjernekyss Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg så noen som gikk med disse i går, fantastiske! Jeg vil ha!
Gjest TS Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Takk for svar, dere ! Bor nordpå, men skal maile Stress eller noen andre og høre om vi kan få til en løsning.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Kanskje du kan få det biligere via Ebay ? Sjekk ut linken.
Kajal Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Har sett disse i high-tops på flere DNA-butikker både på sørlandet og vestlandet.
Gjest TS Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 Takk for svar Kajal og Gjest Kanskje du kan få det biligere via Ebay ? Sjekk ut linken. Og TAKK! Hadde ikke tenkt på e-bay i det hele tatt!
stjernekyss Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 Kajal: har du lagt merke til hva de koster på dna-butikkene? På ebay har de nesten ingen hi-tops nemlig
Kajal Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 Nei, har ikke sett på pris. Men jeg skal kanskje innom en DNA-butikk i morgen, kan se om de har der og sjekke Tror i grunnen ikke de koster mer enn vanlige Converse-modeller.
Gjest conversen Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Kajal: har du lagt merke til hva de koster på dna-butikkene? På ebay har de nesten ingen hi-tops nemlig Mener du da slike som er høye? Jeg kjøpte meg paljett-converse i fjor på salg, tror de ligger rundt 799 kroner full pris...? :klø:
Gjest skorpio Skrevet 11. april 2009 #12 Skrevet 11. april 2009 Jeg har to venninner som hadde de for et par år siden. De var kjøpt på stress eller sole.. Spørs om de kommer tilbake da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå