Gjest Kirsebaer Skrevet 6. april 2009 #1 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) hgdhgf Endret 28. april 2009 av Kirsebaer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 7. april 2009 #2 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg fikk Duphalac på sykehuset, og det virket i løpet av noen timer. Fikk det etter at jeg nevnte for en JM at jeg hadde hard mage, så det kan fint tas etter at problemet har oppstått. Gratulerer med gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Mus Skrevet 7. april 2009 #3 Del Skrevet 7. april 2009 Annet triks som fungerer for å få igang magen igjen: linfrø! Kan blandes i f.eks en frokostblanding, eller bare blandes i yoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #4 Del Skrevet 7. april 2009 Annet triks som fungerer for å få igang magen igjen: linfrø! Kan blandes i f.eks en frokostblanding, eller bare blandes i yoghurt. Men de bør bløtlegges først:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå