Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest greia
Skrevet

har bestemt meg for å ta tilbake min naturlige farge, den fantastiske kommunegrå/blonde.....

jeg har i mange år farget/tonet håret i varmbrune toner, har ikke stripet det noe på iallefall over ett år. (håret mitt vokser fort)

så denne gangen blir siste gangen jeg toner håret....

vet at man kan ta rens/avfarging, men det er jeg ikke interessert i. vil slutte å putte kjemikalier på hodet mitt:=)

det vil kanskje hjelpe prosessen at det er sommer med å få tonet ut skillet? eller?

men vanligvis tar det vel gjerne ett år før skillet har vokst seg helt ut?

ser fopr meg ett år med håret mest i strikk:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke farge det tilbake til den fargen som ligner mest på din egen? Eller går det ikke i forhold til den fargen du har nå?

Skrevet

Jeg bestemte meg også for å få tilbake min nydelige kommunegråblonde( :gjeiper: ) farge for noen år siden, etter å ha bleket det i mange år. For min del ble svaret å farge det så nært min egen farge som mulig, og klippe av mesteparten. Hadde håret til hoftene, klippet en kort bob som jeg beholdt til all fargen var min egen, tok litt over et år, og nei, det var ikke vakkert med skillen. Nå sparer jeg for harde livet og jobber hardt med meg selv for å ikke begynne å farge det igjen...

Gjest Stearinpikken
Skrevet

Stripe håret er en lur måte å få tilbake din naturlige hårfarge p.g.a du vil ikke få et så markant skille :)

Skrevet
Jeg bestemte meg også for å få tilbake min nydelige kommunegråblonde( :gjeiper: ) farge for noen år siden.

Hva mener du er forskjellen på kommunegrå og grå?

Kommuner er gjerne ikke grå.

Skrevet
Stripe håret er en lur måte å få tilbake din naturlige hårfarge p.g.a du vil ikke få et så markant skille :)

:enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...