Gjest Gjest_NinaB_* Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Jeg har altså prøvd både ID og EM uten godt resultat. Huden min ble direkte tørr og flassete av ID, men den ble veldig kvisete av EM. Såå, vær så snill. Har noen noen forslag til hva jeg kan prøve?? Vet jeg må prøve meg frem selv, men vet ikke hva eg ska gå løs på nå. Hvordan er GLOminerals f.eks? Trenger noe som ikke er uttørkende.. Er fuktfakttig, men får fort kviser og sorte prikker.. Hjeelp!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Hva med Kiss Me Minerals. Jeg er veldig fornøyd med denne.
Gjest TS Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Jeg har kombinert; fet i tsonen, normal i kinnene. Og fuktfattig.
Gjest TS Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Hva med Kiss Me Minerals. Jeg er veldig fornøyd med denne. Har lest at KISSME også er veldig uheldig for fuktfattig hud. Men skal nevnes at jeg ikke reagerer på bismuth, har aldri begynt å klø av det ihvertfall.
Saeria Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Jeg er veldig fornøyd med Glo, og har nå omtrent lik hudtype som deg.
Hilde Christina Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Både Kiss Me og Meow kræsjet helt med min fuktfattige hud så ville gått for noe annet enn de ihvertfall. Det som gjelder er egentlig å prøve seg frem til du finner din favoritt. Glo inneholder et lavere innhold av bismuth enn det ID gjør så mulig den vil kunne passe deg.
Gjest TS Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Tusen takk for hjelpa!! Da prøver jeg Glo:) Selv om det er myeee dyrere enn EM:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå