Nilde Skrevet 6. april 2009 #1 Del Skrevet 6. april 2009 jeg ble så trist da jeg fikk vite at ei nær venninne mistet barnet sitt 3 dager før termin. Vi gledet oss alle til den lille gutten skulle komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Del Skrevet 7. april 2009 Det er kjempetrist å høre. Slike ting er så urettferdig... Håper det går bra med dere og venninna deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 7. april 2009 #3 Del Skrevet 7. april 2009 Det er kjempetrist å høre. Slike ting er så urettferdig... Håper det går bra med dere og venninna deres. Det er bare kjempetrist å høre. Det finnes ikke ord i en sånn sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #4 Del Skrevet 8. april 2009 Det er bare kjempetrist å høre. Det finnes ikke ord i en sånn sammenheng. Her kanskje hun kan treffe andre som har mistet?? http://www.facebook.com/home.php#/group.ph...9259&ref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 14. april 2009 #5 Del Skrevet 14. april 2009 Tråden er ryddet Trampe -mod- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kitty_* Skrevet 24. april 2009 #6 Del Skrevet 24. april 2009 Kjære deg og dere. Det er en så stor smerte å lese ditt innlegg. Jeg opplevde akkurat det samme i for-fjord. Min Venninde mistet sin baby to uker før termin. Det er fryktelig tragisk og umenneskelig å oppleve. Mine tanker går til dere alle sammen. Håper moren og kansje dere andre får noen å snakke med, det er veldig viktig. Og får støtte fra familie og venner. Det finnes gode sorg-grupper på sykehusene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå