Gjest Gjest_tingeling_* Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hørte om Twitter på Ellen D. Show her om dagen. Noen som har prøvd det? Og forstår det? :gjeiper:
vesla86 Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Jeg har en Twitter-konto, men bruker den heller sjelden. Syns ikke det var såååå gøy. Ennå ihvertfall! Konseptet er vel ganske enkelt, det blir omtrent som statusfeltet på Facebook (hvis du er komfortabel med hvordan det fungerer), eller som en miniblogg om du vil. Meningen er at man skal poste små kommentarer på opptil 140 tegn. Også kan man følge andre "twitrere", og andre kan følge deg. Band, nettsider og lignende twitrer også, da blir det omtrent som en rss-strøm:)
Gjest Gjest_tingeling_* Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 ja det virker enkelt nok det. Får rekrutere twittere da Navnet er ingelin89 Andre som vil bli "followed"? :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Jeg har en Twitter-konto, men bruker den heller sjelden. Syns ikke det var såååå gøy. Ennå ihvertfall! Konseptet er vel ganske enkelt, det blir omtrent som statusfeltet på Facebook (hvis du er komfortabel med hvordan det fungerer), eller som en miniblogg om du vil. Meningen er at man skal poste små kommentarer på opptil 140 tegn. Også kan man følge andre "twitrere", og andre kan følge deg. Band, nettsider og lignende twitrer også, da blir det omtrent som en rss-strøm:) Arrrggg...har et par venner på FB som bruker twitter. Er drittlei av å få 500 oppdateringer pr dag....!!
superMe Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Arrrggg...har et par venner på FB som bruker twitter. Er drittlei av å få 500 oppdateringer pr dag....!! Det er da bare å klikke på den knappen som gjør at du ikke ser disse oppdateringene lenger, istedenfor å sitte og irritere deg over hva andre bruker internett til. Jeg har twitter og synes det er veldig gøy:D Det gjelder bare å finne ut av hva du vil bruke kontoen din til.
Gjest *Mim* Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Jeg hadde en twitter-tråd for noen uker siden. Er der, men det er så få jeg kjenner at det ikke har tatt helt av ennå.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Jeg hadde en twitter-tråd for noen uker siden. Er der, men det er så få jeg kjenner at det ikke har tatt helt av ennå. Jeg trodde twitter var litt mer sånn at man fulgte kjente folk, journalister, musikere osv, og ikke nødvendigvis vennene sine...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå