Gå til innhold

slettet

Gjest TheDutchess

Fremhevede innlegg

Gjest TheDutchess
Skrevet (endret)

...

Endret av TheDutchess
Videoannonse
Annonse
Gjest Shelob
Skrevet

Altså... hvis det ikke har vært et problem før, hvorfor er det et problem nå?

Er du sikker på at dere, eh..passer sammen? Rent fysisk?

Synes du skal bremse litt med å påta deg "skylden" for dette problemet.

Gjest womenwomen
Skrevet
Hei,

Lurte på hva man kan gjøre om man er utrolig vid nedentil i en alder av 21 (uten å ha født noen barn..) :sjenert: Jeg og samboeren min har et utrolig dårlig sexliv pga at jeg er vid nedentil, han føler ingenting når han er inni meg. Jeg har ikke hatt dette problemet med noen andre.. men hva kan jeg gjøre?

Operere?

Hvorfor påtar du deg selv skylden alene for dette automatisk og tror noe feiler deg ?

- Du sier jo selv det aldri har vært problemer med andre partnere tidligere og ingen har nevnt noe om dette .Og ikke har du født heller .

Tror det er han som eier problemet jeg - og ikke du .

Mulig han er født med en ufølsom penis med lite nerver kontra andre menn .Menn er store forskjeller på - sånn sett .Ikke skyld på deg selv .

Hvis han syns du er så ille - hvorfor orker du være sammen med han da ?

Gjest Shelob
Skrevet
Mulig han er født med en ufølsom penis med lite nerver kontra andre menn .Menn er store forskjeller på - sånn sett .

Aha! Dette har jeg lurt på. Er det slik? At de/dere menn er forskjellig i... skal jeg kalle det nervesystemet? I så fall må det jo være høyrelevant for en mann hvor "gode" eller "dårlige" nerveender han har? Like mye som om han er stor/liten/dama trang/dama slaskete osv osv osv.... Eller?

Jippi! ENDA en tråd om størrelser! :) :) :)

Gjest Shelob
Skrevet
Jippi! ENDA en tråd om størrelser! :) :) :)

Nei - jeg mente en tråd om.. eh, pikk!

Jesu, nå detter jeg av stolen av latterkramper her...:)

Skrevet

Prøvd knipeøvelser? Og, det trenger heller ikke vær deg det er noe galt med! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Føler du noe men ikke han? Kan være som andre her nevner at det er nervene hans som er mer følelsesløse.

Skrevet

Hvis du ikke har hatt dette problemet med andre sexpartnere, er det ikke deg det er noe galt med. Da er det mannen din. Ikke for å gjøre dette til enda en tråd om penis-størrelser, for de tror jeg at vi som er på dette forumet er relativt lei av.

Det du kan gjøre er å ta knipeøvelser og prøve stillinger som skal liksom skal gi en trangere følelse (at han tar deg bakfra er bra, hvis jeg ikke husker helt feil).

Hvis dette likevel forblir et stort problem for deg og typen din, så har jeg bare en ting å si: Dump han.

Gjest TheDutchess
Skrevet

Altså, han kommer jo aldri inni meg. Jeg får jo skyld følelse.

Jeg kjenner utrolig mye, aldri hatt en bedre sexpartner / ikke hatt en som er så god med "utstyret" sitt før da. Men.. han kommer jo aldri inni meg, virker som han virkelig prøver uten å få det til. Men de andre jeg har vært sammen med har de tatt "pauser" for å ikke komme.. men hm. Jeg aner ikke!

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat nå høres det nesten ut som om det er han og ikke deg.... Har han sagt rett ut eller ymtet frempå at du er for "vid" og ikke "kjenner noe"??

Synes for å være helt ærlig at det høres litt rart ut - nå er jo ikke jeg gutt, så et ikke hvordan det er for gutta, men å ikke klare å komme og ikke kjenne noe som helst - det skal vel litt til eller?!?!?? Og i alle fall hvis dette ikke er et problem du har hatt med andre partnere....

Skrevet

Har du spurt om HAN har hatt problemer med å komme inni andre jenter? Akkurat det der er et MYE større problem enn man skulle tro utifra hva som blir snakket om.

For å si det sånn, om DU kjenner ham, må han åpenbart kjenne deg også, hvis ikke har han en ekstremt ufølsom penis. Noe som også er helt vanlig.

Forsinket sædavgang hører man ikke så mye om, men det er faktisk et av de mest vanlige problemene for menn.

Gjest GetOverIt
Skrevet

Jeg kjenner utrolig mye, aldri hatt en bedre sexpartner / ikke hatt en som er så god med "utstyret" sitt før da. Men.. han kommer jo aldri inni meg, virker som han virkelig prøver uten å få det til. Men de andre jeg har vært sammen med har de tatt "pauser" for å ikke komme.. men hm. Jeg aner ikke!

da er det ikke deg det er noe galt med. Hvis du kjenner utrolig mye og har det gått å er ihvertfall alt i orden hos deg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du er en av disse damene med virkelig god glid. Har vært borti ei slik ei ja, og det var rimelig glatt i svingene. Måtte virkelig jobbe for å komme i mål.. Ellers er det alltids en stilling som funker bedre enn andre. Har dere prøvd alle stillingene da ?

Personlig liker jeg bakfra og at dama gjør jobben. Det er noe med synet som gjør at jeg kommer dobbelt så fort da :)

Gjest Shelob
Skrevet

Interessant det med nerver og følsomhet faktisk, har aldri egentlig tenkt så mye på det... Tror typen min må være superfølsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...