reggaelicious Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Har holdt på med en fyr i 1 år nå....er med han hver uke og prater med han hver eneste dag. Han ville ikke bli sammen med meg for 1 år siden pga han lette etter jobb og leilighet:S men han har funnet det nå. Uansett vi har det utrolig koselig sammen og jeg er veldig forelsket ! Men han sier f.eks: "ha en fin dag vennen"! Mener han at han ser på meg kun som en venn? eller er vennen et kosenavn? 8-/ Jeg håper vi blir sammen en vakker dag:/ :$
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Har holdt på med en fyr i 1 år nå....er med han hver uke og prater med han hver eneste dag. Han ville ikke bli sammen med meg for 1 år siden pga han lette etter jobb og leilighet:S men han har funnet det nå. Uansett vi har det utrolig koselig sammen og jeg er veldig forelsket ! Men han sier f.eks: "ha en fin dag vennen"! Mener han at han ser på meg kun som en venn? eller er vennen et kosenavn? 8-/ Jeg håper vi blir sammen en vakker dag:/ :$ Det er det helt umulig å svare på utfra det du skriver. "Vennen" kan være en "kjærlig" måte å tiltale deg på uansett om han ser på deg som en venn eller en han kan tenke seg å bli kjærest med.... Jeg personolig kan tiltale både kjærester og f.eks. kollegaer dette så jeg tror ikke du skal legge så stor vekt på denne tiltaleformen.... Er det andre tegn på at han ser på deg som mer enn en venn da ?? Dere hadde tydeligvis en romanse på gang siden han "ikke ville bli sammen med deg" for 1 år siden. Da var det tydeligvis HAN som ikke ville og jeg tror nok at HAN vil ta noe initiativ hvis han har mer enn vennskapelige følelser for deg. Ta tiden litt til hjelp og avvent utspill fra han er mitt råd. Ikke sett vennskapet i fare hvis du uansett vil fortsette å være hans venn. Lykke til, håper det går den veien du håper på TS.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 dama til broren min kalte han for "vennen".. han trappet opp med røde roser og sa han ville de skulle være KJÆRESTER... hun måtte bare le, var jo det hun mente ... og jeg er helt enig... hadde noen sagt til meg "bla bla ba "vennen"" så ville jeg sett på det som et kosenavn... som man gir på kjæreste eller barn
Gjest Også venn Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg håper mannen min ikke føler det som deg, for han har vært "vennen", eller "vennen min" de siste 17 årene. Det er mitt kjælenavn på han, og det blir sagt i et slikt tonefall at det ikke er til å misforstå.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=541266
Gjest m46 Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Har holdt på med en fyr i 1 år nå....er med han hver uke og prater med han hver eneste dag. Han ville ikke bli sammen med meg for 1 år siden pga han lette etter jobb og leilighet:S men han har funnet det nå. Uansett vi har det utrolig koselig sammen og jeg er veldig forelsket ! Men han sier f.eks: "ha en fin dag vennen"! Mener han at han ser på meg kun som en venn? eller er vennen et kosenavn? 8-/ Jeg håper vi blir sammen en vakker dag:/ :$ Hva sier han på kroppspråk? Hvis han tiltrekkes fysisk, klapper på deg og kjæler med deg til stadighet, så er han nok kjæresten din.
Queen B Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Når jeg vil oppnå noe, sier jeg alltid ordet "vennen" til menn. For meg er det bare et floskel av et ord, men opplever at menn reagerer positivt på det. Jeg legger ikke noe i det. Heller ikke noe i det, når menn kaller meg for søta, snuppa o.l F.eks jeg har en kamerat som kaller meg for "jenta si" eller "vennen min". Han legger absolutt ingenting i det, og jeg syns det er bare søtt og ganske så uskyldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå