Gjest nervøsa Skrevet 13. juli 2003 #1 Skrevet 13. juli 2003 Blei en smule smånervøs nå nettopp. Har søkt litt rundt på internet uten å ha funnet noe svar og håper noen her på kvinneguiden kan svare meg. I det siste har jeg beskylt min mann for å ha knepet i brysvorten når han har prøvd å være romantisk (har plutselig gjort skikkelig vondt, stikkende, som et bitt)...nå oppdaga jeg ved nærmere undersøkelse at det så ut som et sår inne i selve brystvorta og at det lå noe hvitt, flytende, tykt inni der(det bare ligger der, renner ikke ut liksom)....og så gjør det vondt å ta på... Liker ikke så veldig godt fastlegen min og siden jeg ikke er så godt kjent i jeg bor (spes ikke med leger) ønsker jeg å drøye litt før jeg løper dit. Spørsmålet er vel om dette er noe å bekymre seg over i det hele tatt...eller er jeg litt hypokonder nå???? Noen som har hatt noe liknende?? Vet noen hva det kan være?? Håper virkelig på svar
Gjest nervøsa Skrevet 13. juli 2003 #3 Skrevet 13. juli 2003 Det hadde vært koselig det. Men er ikke gravid så vidt jeg vet. Det er spesielt i høyre brystvorte det gjør mest vondt. Begynte nesten å smile litt når jeg leste innlegget ditt...det hadde jo vært det beste alternativet til hva smerten kan være forårsaket av. Skal ha mensen om 1 1/2 uke så vi får se...blir det værre bør jeg vel nesten sjekke... hmmm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå