Gjest nervøsa Skrevet 13. juli 2003 #1 Del Skrevet 13. juli 2003 Blei en smule smånervøs nå nettopp. Har søkt litt rundt på internet uten å ha funnet noe svar og håper noen her på kvinneguiden kan svare meg. I det siste har jeg beskylt min mann for å ha knepet i brysvorten når han har prøvd å være romantisk (har plutselig gjort skikkelig vondt, stikkende, som et bitt)...nå oppdaga jeg ved nærmere undersøkelse at det så ut som et sår inne i selve brystvorta og at det lå noe hvitt, flytende, tykt inni der(det bare ligger der, renner ikke ut liksom)....og så gjør det vondt å ta på... Liker ikke så veldig godt fastlegen min og siden jeg ikke er så godt kjent i jeg bor (spes ikke med leger) ønsker jeg å drøye litt før jeg løper dit. Spørsmålet er vel om dette er noe å bekymre seg over i det hele tatt...eller er jeg litt hypokonder nå???? Noen som har hatt noe liknende?? Vet noen hva det kan være?? Håper virkelig på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. juli 2003 #2 Del Skrevet 13. juli 2003 Gravid ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nervøsa Skrevet 13. juli 2003 #3 Del Skrevet 13. juli 2003 Det hadde vært koselig det. Men er ikke gravid så vidt jeg vet. Det er spesielt i høyre brystvorte det gjør mest vondt. Begynte nesten å smile litt når jeg leste innlegget ditt...det hadde jo vært det beste alternativet til hva smerten kan være forårsaket av. Skal ha mensen om 1 1/2 uke så vi får se...blir det værre bør jeg vel nesten sjekke... hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå