Gjest ladidada Skrevet 5. april 2009 #1 Del Skrevet 5. april 2009 Og jeg var med han hjem, kun for å snakke. Jeg hadde drukket og han var edru. Jeg ble der hele natta da, og vi la oss og kosa i senga, uten noe tull. Vi bare kosa og han var så utrolig herlig. Men da jeg kom hjem derfra så sendte jeg en melding hvor jeg skrev "Det er umulig å slutte å tenke på deg. Det er litt slitsomt " Tror dere det var en teit melding? Han var veldig romantisk og søt da vi lå i senga, så jeg føler ikke at det var å gå over en evt strek eller noe. Men han svarer ikke. Er mulig han sover da, for vi lå våken hele natta og bare snakka...Helt frem til klokka var 15:30 liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatieH Skrevet 6. april 2009 #2 Del Skrevet 6. april 2009 Og jeg var med han hjem, kun for å snakke. Jeg hadde drukket og han var edru. Jeg ble der hele natta da, og vi la oss og kosa i senga, uten noe tull. Vi bare kosa og han var så utrolig herlig. Men da jeg kom hjem derfra så sendte jeg en melding hvor jeg skrev "Det er umulig å slutte å tenke på deg. Det er litt slitsomt " Tror dere det var en teit melding? Han var veldig romantisk og søt da vi lå i senga, så jeg føler ikke at det var å gå over en evt strek eller noe. Men han svarer ikke. Er mulig han sover da, for vi lå våken hele natta og bare snakka...Helt frem til klokka var 15:30 liksom jeg synes det var en skikkelig søt melding... hmm, den skal jeg huske på selv lykke til! han svarer sikkert med en gang han står opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ladidada Skrevet 6. april 2009 #3 Del Skrevet 6. april 2009 KatieH Jeg fikk svar da. Som jeg mistenkte hadde han sovet hele kvelden. Men han svarte så rart at jeg vet ikke om det er positivt en gang. Han skrev: "Jeg vet, det er som en skikkelig irriterende sang! " Hvordan tolker jeg det? :/ Jeg vil jo ikke overanalysere, men ble litt forvirra etter vi snakka på msn i natt. Da var han skikkelig frekk og det virka som han virkelig bare er ute etter sex. Når jeg skrev at jeg likte ham bedre kvelden før så skrev han at han har fått ny personlighet. Jeg vet jo at han ikke bare er romantisk. Han er veldig frekk og morsom og. Fan av sarkasme, som meg. Men over msn så er det vanskelig å tolke hva som er tull og ikke... Samtidig så kan jeg ikke legge for mye i EN date, selv om det gikk bra. Men det virka nesten som han ville ha meg til å tenke at det ikke var noe der...samtidig som han snakker som om vi skal på flere dater. Herregud, jeg blir så forvirra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 6. april 2009 #4 Del Skrevet 6. april 2009 Hehe, jeg synes den var søt og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ladidada Skrevet 7. april 2009 #5 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har gått fra å være veldig betatt til å bli forvirra og litt tilbaketrukken...han har forandra seg på alle plan. Da vi begynte å snakke sammen så var han kjempemorsom og vi spøkte om å få 3 barn. og nå er han vrien på alle plan, til og med det. Nå ville han aldri ha unger og han ville sterilisere seg og greier. Jeg sier ikke at jeg vil nødvendigvis ha barn med han, jeg kjenner jo han (tydeligvis) ikke, men han forvirrer meg veldig når han går fra å være verdens hyggeligste til å bare være negativ og rar til alt. Men han snakker fremdeles om at jeg må komme og se film hos han. Jeg skjønner ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. april 2009 #6 Del Skrevet 7. april 2009 Neste gang dere møtes så burde du være edru og han burde drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #7 Del Skrevet 7. april 2009 KatieH Han skrev: "Jeg vet, det er som en skikkelig irriterende sang! " Hvordan tolker jeg det? :/ Jeg vil jo ikke overanalysere, men ble litt forvirra etter vi snakka på msn i natt. Mente sikkert som en irriterende sang du får på hjernen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ladidada Skrevet 7. april 2009 #8 Del Skrevet 7. april 2009 Neste gang dere møtes så burde du være edru og han burde drikke. Tror kanskje det er best om begge er edru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ladidada Skrevet 7. april 2009 #9 Del Skrevet 7. april 2009 Mente sikkert som en irriterende sang du får på hjernen . Ja, men "jeg vet". Vet han at jeg tenker på han, eller tenker han på meg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #10 Del Skrevet 7. april 2009 Fyren du møtte er en forvirra player som ikke har funnet den rette formen for 'spillet' sitt enda. Derfor virker han rar og forskjellig fra time til time. Det kan jo selvfølgelig hende du blir den rette for han likevel, han er bare uerfaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ladidada Skrevet 7. april 2009 #11 Del Skrevet 7. april 2009 Fyren du møtte er en forvirra player som ikke har funnet den rette formen for 'spillet' sitt enda. Derfor virker han rar og forskjellig fra time til time. Det kan jo selvfølgelig hende du blir den rette for han likevel, han er bare uerfaren. Jeg tenkte det samme og sa til han at jeg kunne ikke forstå hvor annerledes han var i virkeligheten i motsetning til msn/sms. Jeg sa jeg ble veldig forvirra, og han sa at han mente ikke å forvirre meg. Jeg spurte og om han var litt player, noe han sa han absolutt ikke var. Han hadde aldri lekt med noen. Han var ikke ute etter å lure noen. Jeg vet ikke helt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå