Ylvalin Skrevet 13. juli 2003 #1 Skrevet 13. juli 2003 Jeg gruer meg til å gå på jobb i morgen. Jeg har gått på trynet på rollerblades og har kjempeskrubbsår og blåmerker i ansiktet. Det ser ut som om jeg har en mann som slår meg, hvilket jeg altså ikke har. Jeg har bare litt for stort behov for fart enn hva min teknikk på rollerblades tilsier at jeg burde ha. Så, mitt spørsmål er; Hvis jeg prøver å dekke over blåmerker og skrubbsår, kommer jeg da til å se ut som en mishandlet kvinne som prøver å se ut som en ikke-mishandlet kvinne? Hadde jeg bare kunnet gjemme meg bort på kontoret mitt og bare møte mine nærmeste kolleger ville det ikke vært så nøye. Men jeg har to viktige møter med en del mennesker jeg aldri har truffet face-to-face før. Filler'n også, hva skal jeg gjøre?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #2 Skrevet 13. juli 2003 Jeg ville ikke dekket over med sminke, nettopp pga. at folk kan få inntrykk av at du forsøker å skjule noe (alle vil jo automatisk tenke at du har blitt mishandlet)..... jeg skrubbet opp kinnet mitt i fjor og hadde ett viktig møte dagen etter. Jeg begynte møtet ved å si at jeg hadde falt og at det var årsaken til skrubbsåret..... det gikk kjempefint og vil sikkert gjøre det for deg også. Vær ærlig- så går det helt fint. Dessuten leges huden raskere hvis du ikke tetter igjen porene med sminke. Minnie
Ylvalin Skrevet 13. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2003 Takk for råd, Minnie. Jeg tror nok jeg kommer til å gå for den versjonen hvor jeg forteller hva som skjedde, innen noen rekker å tenke at det kunne være annerledes. Og altså ingen sminke over.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #4 Skrevet 13. juli 2003 Takk for råd, Minnie. Jeg tror nok jeg kommer til å gå for den versjonen hvor jeg forteller hva som skjedde, innen noen rekker å tenke at det kunne være annerledes. Og altså ingen sminke over. Det er uten tvil det beste- gjør du noe annet risikerer du bare at det oppstår rykter med til dels alvorlig karakter. Ha en fin dag i morgen :kysse: Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå