Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #1 Del Skrevet 5. april 2009 Finnes det noen her som ser "aura" i personer, her? Jeg har i løped av 3år møtt en lærer og tre andre personer som har nevnt at jeg har aura, uten noen grunn. Har aldri hørt det tidligere, og læreren min var den første som sa det. Etter at hun sa det, har jeg hørt det av de andre. Tidligere har jeg hørt om "aura", men aldri helt tenkt over det. Hva i alle dager betyr det når noen sier at du har en aura? Har ikke alle en aura, isåffall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 6. april 2009 #2 Del Skrevet 6. april 2009 Finnes det noen her som ser "aura" i personer, her? Jeg har i løped av 3år møtt en lærer og tre andre personer som har nevnt at jeg har aura, uten noen grunn. Har aldri hørt det tidligere, og læreren min var den første som sa det. Etter at hun sa det, har jeg hørt det av de andre. Tidligere har jeg hørt om "aura", men aldri helt tenkt over det. Hva i alle dager betyr det når noen sier at du har en aura? Har ikke alle en aura, isåffall? Mulig de "egentlig" snakker om personligehet. Kanskje du har en "strålende" personlighet som det legges merke til? Når det gjelder "aura" har det blitt gjort noen tester med plassering av ett antall pappskiver klippet ut i samme form som ett menneske, så settes det personer bak noen av pappskivene. Oppgaven blir så at folk som hevder de kan "se" auran rundt folk, nå skal kunne se bak hvilke av pappskivene det står personer. Her feiles det til gangs. Det finnes ingen tall som bekrefter at de som da mener at de kan se aurarer er flinkere til å gjette bak hvilke passfigurer det står levende mennesker. enn du og jeg kan gjette oss frem til på slump. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 9. april 2009 #3 Del Skrevet 9. april 2009 Finnes det noen her som ser "aura" i personer, her? Jeg har i løped av 3år møtt en lærer og tre andre personer som har nevnt at jeg har aura, uten noen grunn. Har aldri hørt det tidligere, og læreren min var den første som sa det. Etter at hun sa det, har jeg hørt det av de andre. Tidligere har jeg hørt om "aura", men aldri helt tenkt over det. Hva i alle dager betyr det når noen sier at du har en aura? Har ikke alle en aura, isåffall? Jo, alle har en aura, men noen har en sterke aura enn andre. Auraen er din personlige utstråling og energi. Auraen viser dine energier alt etter hvordan din fysiske og psykiske tilstand er i, d.v.s. at alle dine tanker på det bevisste eller ubevisste plan. Den positive eller negative holdning du har til livet eller deg selv vises gjennom den energien du gir fra deg. (Dette kan skifte fra minutt til minutt etter der du er i ditt øyeblikk.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 11. april 2009 #4 Del Skrevet 11. april 2009 Tusen takk Har aldri helt skjønt om det var noe jeg burde være glad for eller ei. Har sjeldent brukt ordet aura selv og egentlig aldri helt tenkt over hva det er. Og siden ordet virker dypt, åndelig eller personlig, har jeg ikke turt å spørre når jeg fikk høre det. Så koselig med endelig svar God påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå