Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Jeg har hørt at gutter ikke kan ha sex flere ganger etterhverandre - men jeg hadde meg med en fyr forleden, - og jeg red han så han kom..etter litt kos og sånn så var han klar igjen og ville mer.. Er det vanlig?
Gjest Papirkurven Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Noen klarer mange ganger, andre klarer en om dagen...alle er forskjellig
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Jeg har hørt at gutter ikke kan ha sex flere ganger etterhverandre - men jeg hadde meg med en fyr forleden, - og jeg red han så han kom..etter litt kos og sånn så var han klar igjen og ville mer.. Er det vanlig? Det er helt normalt
Ethereal Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Jeg har ikke opplevd det. Men nå har jeg bare hatt sex med en mann.
kinkeline Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Jada, det vil jeg si er normalt. Kjæresten min gjør det samme. Men er mange som mister all form for energi etter første orgasme, og da kan det ta litt tid å få alt i gang igjen men alt er mulig.
Shantee Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 De fleste jeg har hatt sex med greier 2-3 orgasmer på rad før det begynner å bli vanskelig...
Gjest jeansgutt20 Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Jeg har hørt at gutter ikke kan ha sex flere ganger etterhverandre - men jeg hadde meg med en fyr forleden, - og jeg red han så han kom..etter litt kos og sånn så var han klar igjen og ville mer.. Er det vanlig? Ja, det er helt normalt. Har det selv slik, jeg kan få mange orgasmer i løpet av en hyrdestund. Spesielt når jeg elsker med en gutt eller jente som vet hva han skal gjøre, da får jeg serieorgasmer som får det til helt å svimle for meg:)
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Ja, det er helt normalt. Har det selv slik, jeg kan få mange orgasmer i løpet av en hyrdestund. Spesielt når jeg elsker med en gutt eller jente som vet hva han skal gjøre, da får jeg serieorgasmer som får det til helt å svimle for meg:) Hehe...godt å høre.. ville du ha vært klar igjen og villet mer etter en liten stund hvis dama var dritdårlig f.eks?
Telys Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Min er bare en One time guy,men han holder lenge,så det er mer en nok for meg Som du ser på svarene ovenfor,så er det ganske normalt
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Jepp, det er helt normalt. Jeg kom nylig 6 ganger i dama, på under en time.
Gjest jeansgutt20 Skrevet 9. april 2009 #12 Skrevet 9. april 2009 Hehe...godt å høre.. ville du ha vært klar igjen og villet mer etter en liten stund hvis dama var dritdårlig f.eks? Kommer jo ann på da. Hadde det vært for at dama var uerfaren, ville jeg ha lært henne opp:) Hadde uansett vært klar for mer og flere orgasmer, hvis dama ville da:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå