Gå til innhold

Opplevd ''kjærlighet ved første blikk'' noen gang ?

Anbefalte innlegg

Gjest Badenymfa
Skrevet

Jeg var ute på reise og opplevde å møte en fyr som det bare sa pang med med en gang... Jeg snakket med han en kort stund og han spurte om jeg ville følge han på reisa, men jeg følte ikke at jeg hadde muligheten til det. Dette er nok noe jeg kommer til å angre på resten av livet, for jeg følte det som en stormforelskelse etterpå, har enda ikke fått han ut av hodet.

Er det noen her som har opplevd noe liknende ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det har jeg opplevd en gang i mitt liv, da jeg kun var 20 år, han var 30 år, og gift. Derfor ble det ingenting mellom oss. Men jeg har aldri glemt den følelsen han ga meg, bare ved å være i nærheten.

______og den første gangen blikkene våre møttes_____det var som om vi kjente hverandre, og bare hadde ventet på å møtes....... :P

Kan ikke forklare det annerledes. Helt fantastisk. og 16 år etterpå har jeg fremdeles ikke glemt han.

Jeg har stor respekt for han, for tross i følelsene han også hadde for meg, var han ikke utro mot sin kone.

Den dag i dag er han gift med henne, og de har et barn sammen.

Ville vært flott og møtt han igjen, og sett hvordan alt var. Kan jo hende ingenting var som før.......mye har jo skjedd i mellomtiden på alle disse årene.....

Men som sagt, jeg mener det var kjærlighet ved første blikk vi opplevde, ja_____Those were the days.....

Skrevet

Ja. Det har jeg opplevd. Med min samboer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det har jeg opplevd, men beklageligvis var mannen gift. Fytti katta for en deilig mann ohhhhhhhhhhhhhhhhh var ikke bra å tenke på det offffff men om det var kjærlighet kan jo diskuteres da, men offfff for en mann

Skrevet

Har opplevd det jeg og :D

Det bare er noe der som stemmer så innmari, og det er så deilig!! Man trenger liksom ikke si noe, for begge vet det med en gang...

Ble ikke mer mellom meg og han jeg møtte, for begge var opptatt, men fy søren for en følelse!!!

Gjest Anonymous
Skrevet
. Dette er nok noe jeg kommer til å angre på resten av livet, for jeg følte det som en stormforelskelse etterpå, har enda ikke fått han ut av hodet.

Hvis du har muligheten, så ta kontakt med ham igjen. Ikke sitt resten av livet og angre på den sjansen du ikke turde ta!

Jeg har et godt liv, men angrer ennå på at jeg ikke turde satse på den mannen jeg traff for 23 år siden, og nå er det for sent.

Ta sjansen jente, det er mye bedre enn å lure på hva som kunne ha vært.........

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå logget jeg faktisk ut for å svare...Ja - har opplevd det - var på et møte, kom tilbake til kontoret og fortalte mine (kvinnelige) kolleger om DEN fantastiske fyren...

2 år senere ansatte han meg.

1 år senere innledet vi et forhold

Om 4 mnd har vi vært elskere i 4 år

Han vil aldri gå fra konen sin. Jeg vil aldri (tror jeg) elske noen som ham...

Huff - en ting jeg ønsker meg: En forb... av/på knapp når det kommer til kjærlighet!

Hilsen Meg

Skrevet

Det sa PANG da jeg og min samboer møttes for første gang! Vi måtte bare ha hverandre, vi... :briller: Og fremdeles, 4 år senere.

Skrevet
Jeg var ute på reise og opplevde å møte en fyr som det bare sa pang med med en gang... Jeg snakket med han en kort stund og han spurte om jeg ville følge han på reisa, men jeg følte ikke at jeg hadde muligheten til det. Dette er nok noe jeg kommer til å angre på resten av livet, for jeg følte det som en stormforelskelse etterpå, har enda ikke fått han ut av hodet.

Er det noen her som har opplevd noe liknende ?

Absolutt! Jeg trodde ikke det var mulig før det skjedde. Var sammen med vedkommende i 1,5 år. Det var en forelskelse uten sidestykke. 8)

Skrevet

Jeg har opplevd det 1 gang,og det er den rareste følelsen jeg noengang har hatt.

Jeg kom inn på en pub,og der sto han....

Øynene våre møttes,og jeg var solgt!

Jeg ble gele i beina og hjertet hamret noe helt sinnsykt.

Har aldri blitt så hodestrups forelsket hverken før eller siden.

Dette ligger noen år tilbake i tid,men jeg glemmer aldri den pirrende kjemien som oppsto mellom oss.

Den var helt uvirkelig!

I ettertid viste det seg selvfølgelig at også denne mannen var en drittsekk! :evil:

-Men vi kronglet oss da igjennom et helt år sammen.

Gjest Badenymfa
Skrevet

Jeg har ingen mulighet til å få møtt han igjen, han bor på andre sia av jorda og det ser ikke ut som jeg skal ut og reise igjen... Det merkelige var at noen måneder senere fikk jeg høre om en flyulykke i det landet han bodde i... Og så sa jeg til personen som fortalte meg dette da... ''Piloten var ikke tilfeldigvis ***** *******''... Og joda... det viste seg å være han. Føles litt som om skjebnen spilte meg et puss, hvis jeg skal bruke det ordtaket. :wink:

Skrevet

Ja, det har jeg.... En eneste gang har jeg opplevd kjærlighet ved første blikk..... Det er helt ubeskrivelig... Og jeg kommer aldri til å glemme verken øyeblikket eller han... :blunke: Også jordnære meg, da, som aldri hadde trodd på kjærlighet ved første blikk! :lol:

Lillian

Gjest FrozenRose
Skrevet

Å ja - jeg har opplevd det!

Da jeg møtte min ex-mann på andre siden av jordkloden for 5 år siden... Jeg hadde bare dager igjen før jeg skulle reise, men da jeg møtte ham var jeg solgt. Det var noe i blikket hans.. jeg vet ikke. Luften formelig dirret imellom oss. Vi fikk 48 magiske timer sammen før jeg måtte reise, og jeg sa til ham da jeg dro at det ikke kunne bli noe mer. Men et halvt år etter holdt jeg ikke ut lenger - jeg måtte tilbake! Og han stod og ventet på meg på flyplassen...

Vi giftet oss etter bare 7 måneder. Han var og er min store kjærlighet. Han fylte alle tomrom i livet mitt, og gjorde meg til et fullkomment harmonisk og lykkelig menneske. Det er snart to år siden bruddet nå, og det går ikke en dag uten at han hjemsøker hjertet mitt og tankene mine. Han sviktet meg og knuste mitt hjerte. Og fremdeles, etter svik og bedrag, løgner, utroskap og trusler - ELSKER jeg ham - av hele mitt hjerte. Jeg tilhører ham fullt og helt, selv om jeg ikke vil eller kan fortsette å leve med ham, vil jeg alltid være hans....

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei det var ikke kjærlighet direkte. Jeg var ute på byen en kveld og møtte en felles bekjent av oss to. Og så satt han bare der sammen med K - og smilte - og sa forferdelig lite :)........... Pratet egentlig ikke så mye med han den natta, men husker at jeg ikke klarte la vær å tenke: Å GUUUUD, så kjekk han er!!!! Det var noe med han - noe helt spesielt. Derfor var jeg så lur at jeg snek tilmeg en hadet-klem fra han da jeg skulle nå nattbussen hjem igjen. Tihi! Dagen etterpå sendte jeg en sms og takka for en koselig kveld ute på byen, og gjett om det ble mange meldinger i ettertida :sjarmor: 19 måneder senere har vi vært sammen i 8,5 mnd, og prøver nå å få barn sammen. Jeg har aldri før opplevd større lykke i livet. Jeg elsker han av hele mitt unge hjerte og takker "De sterkere Makter" hver dag for at jeg møtte han...... :hjerte::hjerte::hjerte::hoppe::hjerte::hjerte::hjerte:

Gjest fortsatt forelsket
Skrevet

var på byen, ikke ærlig beruset, på vei inn på et utested. der satt han..

alt forsvant da vi så hverandre, et langt dypt blikk var det vi trengte..

men jeg var dessverre ikke fylt 20, så kort tid etter ble jeg bedt om å gå fra stedet. Men rett etter mag kom faktisk han.. det var kjempe romantisk, og er det fortsatt - selv om vi har fått barn og alt har stabilisert seg (på en måte), blir jeg fortsatt skjelven til tider..

Angrer ikke et sekund på noe, vet at når man opplever noe slikt er det fordi det skal være rett. alt forteller def at det er rett, så hør på kroppen og naturen.. tror aldri jeg ville glemt ham om vi ikke etter første møte hadde hengt sammen :wink:

fortsatt forelsket :)

Gjest lmari
Skrevet

Helt ærlig så tror jeg ikke på kjærlighet ved første blikk. Det jeg derimot tror fullt og helt på, og som jeg har opplevd til de grader selv, er begjær ved første blikk...

Det dere andre beskriver ligner også mer på begjær enn kjærlighet, spør du meg... Kanskje vi skal skrive om det gamle uttrykket?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror jeg egentlig er litt enig med deg der, Imari. Men, hver sin mening om sine egne følelser. Jeg prater bare for meg selv :D

Skrevet

jeg slutter med til Imare.

hvis det var noe slikt som kjærlighet med første blikk så måtte det bare være utstrålingen og utseende du falt for. og det er ikke kjærlighet bare begjær.

For meg er kjærlighet til det herrenge basert på det han har inne i seg og som kommer til uttrykk hver dag i form av personligheten hans. I tillegg selvfølgelig til begjæret jeg har til mannen min.

Skrevet

Yepp, har opplevd det. Det kan være en knakende deilig følelse.... :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det. Første gangen jeg så ham .....oi.....hjertet hamret som ti ville hester, jeg svettet og ble klam i hendene. Jeg følte det med en gang at dette var en person jeg kunne tenke meg å ha kontakt med. Jeg vet ikke om han følte det slik. Skjebnens ironi, vi kan aldri få hverandre, men nå, når jeg tenker på han så får jeg hjerteklapp, sommerfugler i magen og jeg blir helt varm i hele meg.

Det kan være skikkelig vondt, når man så desperat vil ha noen men ikke kan få det....

...det har vært intim kontakt mellom oss, ikke sex, og hvis jeg tenker på det blir jeg helt gele..... :cry:

...hm...dette er jo noen år siden nå da, men jeg får ikke mannen ut av mitt hode.... :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...