Gå til innhold

I.D well-cared for brush shampoo

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Gjorde feilen en gang,å vasket kabuki børsten i VANN. Det gjør jeg aldri igjen, for å si det sånn. Måtte kjøpe ny ;) Men har kjøpt sjampo til børstene nå, men er fortsatt skeptisk.. er det bare å massere sjampoen inn, skylle med vann, og tørke børsten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var problemet? Ble ikke børsten skikkelig ren? Er det ikke bare å vaske den på nytt med shampo eller sminkefjerner?

For tiden bruker jeg enten shampo som jeg ikke har balsam til. Bruker alltid mer balsam enn shampo, så da buker jeg det som er igjen av shamopoen til å vaske børstene med. Jeg gjorde også et bomkjøp (sminkefjerner) den bruker jeg også til kostene mine. Det funker så gulle godt. Jeg tror ikke du må ha noe slags spesialprodukt som koster skjorta.

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
Hva var problemet? Ble ikke børsten skikkelig ren? Er det ikke bare å vaske den på nytt med shampo eller sminkefjerner?

For tiden bruker jeg enten shampo som jeg ikke har balsam til. Bruker alltid mer balsam enn shampo, så da buker jeg det som er igjen av shamopoen til å vaske børstene med. Jeg gjorde også et bomkjøp (sminkefjerner) den bruker jeg også til kostene mine. Det funker så gulle godt. Jeg tror ikke du må ha noe slags spesialprodukt som koster skjorta.

Men har du i.d børster? For de tåler jo ikke allverden. Kan, som sagt, f.eks ikke bruke bare vann på kabuki børsten, og la den tørke.. da synker hårene inn i kosten, og man sitter igjen med en liten stump! Det var ikke noe særlig :P

Betalte bare en 100 lapp for sjampoen, så det går greit :)

Vil bare rense de litt.. er jo sikkert masse sminke som har samlet seg opp i de.. men lurte på hvordan jeg skulle gå frem med vaskingen :)

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg bruker ID's sjampo, men kommer ikke til å kjøpe den igjen når den er tom. Babysjampo funker like bra.

På YouTube ligger den mange videoer på hvordan man vasker og tørker kostene. Søk etter "clean brushes" e.l.

:lillesky:

Skrevet
Men har du i.d børster?

Jeg har tre i.d.-børster som jeg har hatt i seks måneder og jeg synes ikke at de har tapt seg nevneverdig siden de var nye. Hvordan kan hårene synke inn i børsta egentlig? Jeg tørker de forøvrig ikke med busta opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...