Gå til innhold

pass på drinken jenter

Fremhevede innlegg

Gjest gullfisk
Skrevet

venninen min ble dopa ned fordi hun skulle på do å lot fra seg drinken, jeg mener det pass på jenter, pass på drinken orgentlig godt. det er så mye der ute man må passe seg for, og plutselig skjer det med deg og. ALDRI GÅ FRA DRIKKEN DIN, UANSETT HVEM DU ER MED . det er veldig trist når slikt skjer ..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Godt tips. Jeg har blitt dopet minst 5-6 ganger i løpet av min utelivskarriere. Har festet i en del hovedsteder i utlandet og i Oslo: studentmenn og menn i arbeidslivet kvier seg ikke for å slippe en liten tablett i vinglasset mens du ser bort eller er på toalettet.

Tabletten er gjerne Rohypnol. Farlig greier! Kan føre til voldtekter.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg opplevde dette flere ganger som ung. Er ikke gammel nå altså, men jeg er ikke en fest person som jeg var for 10 år siden.

En gang så sjanglet jeg bortover og følte meg totalt ubevisst.

Gjest Gjest_rosa_*
Skrevet

Enig! Aldri opplevd. Men et tips til: la ingen kjøpe drink for deg heller, uansett hvor mye du følger med på når han/hun får drinken, betaler og gir den til deg. Kan jo ha noe i håndflata, og det er jo vanlig å bære et glass ved å holde rundt på kantene - da kan det dette oppi noe...

Skrevet

Har alltid passa på alkoholen min heldigvis! Drikker stort sett kun øl fra flaske, og da holder jeg instinktivt tommelen over åpningen.

Om jeg drikker vin eller en drink ute, så sitter jeg som regel rundt et bord, og har da drinken i hånda foran meg hele tiden. Går jeg på do, tar jeg med meg det jeg drikker på, eller drikker opp før jeg går på do.

Har aldri latt perifere venner eller ukjente kjøpe meg noe drikke heller.

Gjest Gjest
Skrevet
Har alltid passa på alkoholen min heldigvis! Drikker stort sett kun øl fra flaske, og da holder jeg instinktivt tommelen over åpningen.

Om jeg drikker vin eller en drink ute, så sitter jeg som regel rundt et bord, og har da drinken i hånda foran meg hele tiden. Går jeg på do, tar jeg med meg det jeg drikker på, eller drikker opp før jeg går på do.

Har aldri latt perifere venner eller ukjente kjøpe meg noe drikke heller.

Ja, det var pertentlig.

Selv har jeg opplevd å bli dopet med Rohypnol i drinken og vinglassene i utlandet og i Oslo, flere ganger.

Gjest Gjest_mann
Skrevet

Det er ikke bare jenter som skal passe på drinken.. Har skjedd meg også..

Gjest Gjest
Skrevet
Selv har jeg opplevd å bli dopet med Rohypnol i drinken og vinglassene i utlandet og i Oslo, flere ganger.

Merkelig. Jeg er 36 år, har gått på byen i alle år og har aldri blitt forsøkt dopet ned. H

Gjest Gjest
Skrevet
Det er ikke bare jenter som skal passe på drinken.. Har skjedd meg også..

Så sant, så sant!

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Jeg har hørt at ofte så putter de ikke noe i drinken for å voldta (i verste fall), men rett og slett fordi de synes det er morsomt å sitte å følge med ofrene sine. De syns det er kjempemorsomt å sitte å følge med hvordan folk reagerer på stoffet de har fått i seg. Derfor kan like gjerne menn få noe i drinken sin.

Merkelig og psykopatisk form for humor, spør du meg.

Skrevet

Hvordan har dere reagert på dette da? Jeg hadde en ekkel opplevelse i helga, men vet ikke helt hva det kan være...

Gjest gullfisk
Skrevet

Ikke sant at det er helt sykt at noen kan gjøre noe slikt! jeg føler med dere det har skjedd med, alle må passe på. venninen min er bare 16 og hun ble funnet ute i kulda helt neddopa.

Ja det verste er at noen gjør det for moroskyld.. alså.. jeg kan virkelig ikke forstå det. det er ingenting av det jeg kan skjønne, i det hele tatt dope ned et annet menneske, enten for å gjøre noe så ille som å voldta eller bare å se personen dopa for moro skyld jeg syns det er helt sinnsykt, og i fleste tilfeller så slipper de søren meg unna med det også.

En bekjent hadde våknet opp på et rom og blitt bindet fast etter å blitt dopa ned. Derfor er det så viktig å passe på drinken. kan innrømme selv at jeg ikke alltid har gjort det, helt til dette skjedde med vennina mi, nå lar jeg aldri noe slikt skje med meg eller noen rundt meg. man tror det ikke skjer men plutselig skjer det. dette skjedde med kusina mi også. det erhelt sinnsykt at det er så vanlig.

jeg blir bare redd av tanken:(

Skrevet

fysøren! :- (

kunne aldri gjort dette mot noen!

eller ? jo dyremishandlere! :)

men ikke noen andre!!!!

Morsan har lært : TA ALDRI I MOT DRIKKE! og det har jeg hørt på! ^^

så når noen prøver og gi meg drike så sier jeg fiint nei! :P

Skrevet
Ja, det var pertentlig.

Ja, heller det enn å risikere å bli dopa ned. Vet om flere som har blitt det, og vil jo så klart unngå dette selv om jeg kan det. Er det så ille da?

Gjest GetOverIt
Skrevet
Godt tips. Jeg har blitt dopet minst 5-6 ganger i løpet av min utelivskarriere. Har festet i en del hovedsteder i utlandet og i Oslo: studentmenn og menn i arbeidslivet kvier seg ikke for å slippe en liten tablett i vinglasset mens du ser bort eller er på toalettet.

Tabletten er gjerne Rohypnol. Farlig greier! Kan føre til voldtekter.

Rohypnol er så og si helt vekke nå, går vel mer i GHB.

Gjest GetOverIt
Skrevet
Jeg har hørt at ofte så putter de ikke noe i drinken for å voldta (i verste fall), men rett og slett fordi de synes det er morsomt å sitte å følge med ofrene sine. De syns det er kjempemorsomt å sitte å følge med hvordan folk reagerer på stoffet de har fått i seg. Derfor kan like gjerne menn få noe i drinken sin.

Merkelig og psykopatisk form for humor, spør du meg.

da har man litt for mye penger, jeg hadde aldri giddet å sløse det vekk på ukjente. hm... folk er rare :popcorn:

Gjest GetOverIt
Skrevet
Ja, det var pertentlig.

kanskje det sier litt om deg da ;) hehe, hvis det skjer støtt og stadig liksom :sjenert:

Gjest GetOverIt
Skrevet
Ja, heller det enn å risikere å bli dopa ned. Vet om flere som har blitt det, og vil jo så klart unngå dette selv om jeg kan det. Er det så ille da?

å bli dopet ned er vel i seg selv ikke noe ille. Verre med det som skjer og du ikke husker en drit av. Ikke så gøy å ha glemt 6 timer av kvelden (hvis du ikke er skyld i det selv da selvfølgelig :P )

Gjest GetOverIt
Skrevet
å bli dopet ned er vel i seg selv ikke noe ille. Verre med det som skjer og du ikke husker en drit av. Ikke så gøy å ha glemt 6 timer av kvelden (hvis du ikke er skyld i det selv da selvfølgelig :P )

ok, gikk litt fort unna her nå, hehe. skjønte hva du mente nå :goodbye:

Skrevet

Men om du mot din vilje blir dopet ned, er jo det ganske ille selv om det ikke skulle "skjedd noe", som f.eks voldtekt?

Man vet jo uansett aldri hvordan kroppen reagerer på dopet, og det kan nok ganske sikkert føles ganske traumatisk å bli fratatt all kontroll over egen kropp ufrivillig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...