Gå til innhold

Hva synes du om Coop reklamen på TV?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har dere sett Coop-reklamen på TV?

Tidligere var slogan "Gule priser" og kjeden tok i bruk sangen "What the world needs now is love sweet love". Nå har kjeden byttet om til klassisk musikk og Grieg, og fortsatt ser vi den neon-gule slitsomme logoen i bakgrunnen.

Nå gir reklamen inntrykk av, som forrige gang, litt eksklusivitet og lun stemning.

Men når jeg går inn i en Coop-butikk her i Norge ser jeg bare lokaler som likner på nedslitte industriarbeiderlokaler fra gamle Øst-Europa.

Etter reklamene å dømme ville jeg ha forventet elegante lokaler, fin styling, flott vareproduktplassering, eksklusive produkter sammen med billige slik at vi kan velge, elegante farger, smaksprøver, proffe innslag som TV i bakgrunnen og behagelig musikk mens vi handler.

Hva brast så høyt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Rema 1000 er bra fordi reklamen gir oss hva vi opplever i virkeligheten. Alle de andre butikkjedene har helt på trynet-reklamer, fordi det er for stort gap mellom hva reklamen sier og hva vi får.

Skrevet

Nå er det jo en viss forskjell på Coop-butikkene. Prix er en liten, ganske kjedelig butikk. Men jeg synes at Obs! er bra, det er et ordentlig supermarked med godt utvalg innenfor flere varegrupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...