Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hei! Er ei jente på 20 og har venner og venninner i alderen der. Sammen er vi på kafè eller sitter hjemme til en av oss og prater, eller pilser. Det er kos. Ser film, også. Men ingen som vil bli med på tur, spille fotball bare for gøy, eller noe. Tips til morsomme ting å finne på med venner?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg kan godt liste opp et par alternativ, men hvis vennene dine ikke er med på det, så er det vel kanskje litt forgjeves. - Bowling - Grille - Brettspill - Gokart - Gå på skøyter - Scrapping - Melde dere på kurs, f.eks dansekurs, språkkurs, matkurs eller noe annet som dere kan like å gjøre sammen. - Spakveld sammen - Teater - Dagstur til en naboby
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Takk for tips! Det er ikke bare det at de ikke liker alle forslag, men også det at jeg ikke er så flink til å finne på nye, morsomme ting. Dagstur til naboby er jo kult sikkert da, dra litt på oppdagelsesferd ^^
Gjest Gjest som ga tips Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Ja, jeg elsker å reise, om så bare en liten tur. Få litt forandring og sånn. Jeg skjønner det. Det er ikke alltid så lett, men kanskje hvis dere går litt i tenkeboksen, alle sammen. Lykke til da.
Gjest henriette Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Shopping i New York er alltid kos. Spander luksus hotell på vennene dine. da blir de med
Gjest lol Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Shopping i New York er alltid kos. Spander luksus hotell på vennene dine. da blir de med DU skal ikke kjøpe venner da .. retard .... lol
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg og vennene mine lager ofte mat sammen. Hel middag eller bare kake. Kjempekos.
Gjest gjeat Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Dra til et sted ingen har vært før feks Japan eller noe. Spander alt på dem og kjøp mange morsomme suvenirer! Dra på jungeltur i Amazonas! Gjør ting ingen har opplevd før. Da blir reisen morsomst
Wonderbitch Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Jeg synes du har fått en del gode forslag (ni noen dumme :fnise) Men hva med å melde dere inn på treningssenter sammen? Koster litt men er veldig gøy og verdt det.
Alvina Skrevet 18. august 2013 #10 Skrevet 18. august 2013 Spille kort eller brettspill Høst og sopptur, plukke bær Lage mat sammen Gå på kunstutstillinger, museum Kjøre tur bare litt rundt omkring, Sørkedalen, holmenkollen, skaugum, besøke fodgården f.eks. Kalvøya, gå dere en tur og parker bilen. Det er uten plan og uten mening, men ingen har kjedet seg når jeg har tatt regien. (du bor kanskje ikke i Oslo, men det er alltid noe som skjer overalt) Vet ikke helt, men å spille kort eller brettspill er både morsomt og sosialt. Eller du kan lage quis-kveld og ha noen skikkelig vanskelige spørsmål på lager.
Alvina Skrevet 18. august 2013 #11 Skrevet 18. august 2013 Rollespill er også morsomt, belærende og interessant. Så hva med å møtes til en rollespill kveld en gang i måneden, det er jo du som har lyst til å bidra med noe, da er det bare å sette i gang og arrangere ett eller annet.
Gjest Vicky Skrevet 23. august 2013 #12 Skrevet 23. august 2013 Dette er teit, det koster enten masse penger eller er vanskelig å gjøre... hva med -Photoshoot -Film maraton, med godboksen. -Spillekveld -Bare snakke sammen, kanskje noen trenger det! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå