Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Jeg trenger tips til en god kajal og eyeliner som sitter godt gjennom dagen. Jeg skal ikke bruke den på våtlinjen, så da trenger jeg å finne en bra vanlig kajal og en som er i sånn tusj form. Hvilken farve bruker dere? passer det bestandig best med sort?
cherryblossom! Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg bruker en fra glominerals,som jeg synes sitter godt. Varer fra jeg tar den på,til jeg tar den av selv:) Jeg bruker både svart,brun,bronse og plommefarget eyeliner:) Litt avhengig av hva jeg skal. Til hverdags går det mest i svart og brun da.
Kamelia83 Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Bruker en vannfast fra gosh. Den sitter veldig bra
yoga Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg bruker en fra Clinique. Kjempe fornøyd med deg, og den sitter gjennom hele dagen
Honesty Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Jeg er mest fornøyd med Powerpoint-kajalene fra MAC. På en god andreplass kommer kajalene fra Make Up Store.
Mischa Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Urban Decay 24/7 Glide On er min favoritt Silkemyk å påføre og når den er på så sitter den som et skudd hele dagen!
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Jeg bruker en sort fra Lancome, den er god å sitter godt.
Honesty Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 Jeg har svart, en brunskimrende, blågrønn, en mosegrønn skimrende, og ganske mange ulike lillatoner. Men egentlig foretrekker jeg å bruke en mørk skygge på fuktet pensel i stedet for kajal, for det sitter så mye bedre.
Mischa Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Jeg bruker stort sett sort, men kjøpte et sett fra Urban Decay hvor man også fikk lilla, grønn, turkisblå, kobber/bronze - ble sminket med den knæsj lilla eyelineren da jeg kjøpte settet og resultatet ble veldig bra - så prøver å bruke litt farger innemellom
mari4ever Skrevet 8. april 2009 #12 Skrevet 8. april 2009 Jeg bruker en sort fra Lancome, den er god å sitter godt. denne er den beste jeg har prøvd! absolutt min favoritt:) prøvd også diverse fra gosh, loreal og isadora. sitter ikke hele dagen nei
Kamelia83 Skrevet 8. april 2009 #13 Skrevet 8. april 2009 denne er den beste jeg har prøvd! absolutt min favoritt:) prøvd også diverse fra gosh, loreal og isadora. sitter ikke hele dagen nei Min vannfaste fra gosh sitter hvertfall gjennom hele dagen + gjennom natten når jeg jobber natt.
Pialill Skrevet 8. april 2009 #14 Skrevet 8. april 2009 Den beste blyanten jeg har funnet etter å ha prøvd mange er Lancome sin, de har også den beste vårlineren (artliner svart). Begge deler holder gjenom dagen, men våtlineren blir til du tar den bort;) jeg kan fint gå på fest og våkne opp neste morgen med perfekt eyeliner hvis jeg bare bruker artlineren=D Verdens beste, kjøper alltid et par hver gang jeg er ute og reiser=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå