Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trenger tips til en god kajal og eyeliner som sitter godt gjennom dagen. Jeg skal ikke bruke den på våtlinjen, så da trenger jeg å finne en bra vanlig kajal og en som er i sånn tusj form.

Hvilken farve bruker dere? passer det bestandig best med sort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en fra glominerals,som jeg synes sitter godt. Varer fra jeg tar den på,til jeg tar den av selv:) Jeg bruker både svart,brun,bronse og plommefarget eyeliner:) Litt avhengig av hva jeg skal. Til hverdags går det mest i svart og brun da.

Skrevet

Bruker en vannfast fra gosh. Den sitter veldig bra :)

Skrevet

Jeg bruker en fra Clinique. Kjempe fornøyd med deg, og den sitter gjennom hele dagen :)

Skrevet

Jeg er mest fornøyd med Powerpoint-kajalene fra MAC. På en god andreplass kommer kajalene fra Make Up Store.

Skrevet

Urban Decay 24/7 Glide On er min favoritt :) Silkemyk å påføre og når den er på så sitter den som et skudd hele dagen!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker en sort fra Lancome, den er god å sitter godt.

Skrevet
Bruker dere alle sort kajal?

Jeg bruker sort..

Skrevet

Jeg har svart, en brunskimrende, blågrønn, en mosegrønn skimrende, og ganske mange ulike lillatoner. Men egentlig foretrekker jeg å bruke en mørk skygge på fuktet pensel i stedet for kajal, for det sitter så mye bedre. :)

Skrevet

Jeg bruker stort sett sort, men kjøpte et sett fra Urban Decay hvor man også fikk lilla, grønn, turkisblå, kobber/bronze - ble sminket med den knæsj lilla eyelineren da jeg kjøpte settet og resultatet ble veldig bra - så prøver å bruke litt farger innemellom :)

Skrevet
Jeg bruker en sort fra Lancome, den er god å sitter godt.

denne er den beste jeg har prøvd! absolutt min favoritt:)

prøvd også diverse fra gosh, loreal og isadora. sitter ikke hele dagen nei

Skrevet
denne er den beste jeg har prøvd! absolutt min favoritt:)

prøvd også diverse fra gosh, loreal og isadora. sitter ikke hele dagen nei

Min vannfaste fra gosh sitter hvertfall gjennom hele dagen + gjennom natten når jeg jobber natt.

Skrevet

Den beste blyanten jeg har funnet etter å ha prøvd mange er Lancome sin, de har også den beste vårlineren (artliner svart). Begge deler holder gjenom dagen, men våtlineren blir til du tar den bort;) jeg kan fint gå på fest og våkne opp neste morgen med perfekt eyeliner hvis jeg bare bruker artlineren=D Verdens beste, kjøper alltid et par hver gang jeg er ute og reiser=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...