Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 8. april 2009 #41 Skrevet 8. april 2009 kunne du ikje bare brukt ejn singlett under da? Det lar seg ikke gjøre å bruke en singlet for å dekke over det faktum at den fasongsydde toppen ikke dekker det den skal. Hadde toppen - spesielt de som er på moten nå - vært laget for de som skulle bruke den hadde den vært mindre "dristig". Ikke alle topper ser ut med singlet på under heller. OG det er heller ikke bare-bare å finne singletter som egner seg for å være under en annen topp. Mangt av det som "tilbys" oss med litt større gaver fra naturens side er rett og slett sjaskete og stygt og i mange tilfeller like utringet som den toppen de skal "redde". Jeg kan ta et eksempel fra meg selv: Jeg kler best klær som har fasong og som fremhever kroppsfasongen. Jeg kan da finne en kjole eller en topp i rett størrelse, men når jeg tar den på så er det ikke nok lengde fra toppen av skulderen og ned under puppene til at toppen sitter. Det stykket som er ment å være under puppene kommer da midt oppå. Jeg har både grått og ledd i prøverommet av dette mang en gang. Eller jeg kan kjøpe bluser som ikke lar seg kneppe igjen eller som har knapper som knapper seg opp av seg selv fordi kvaliteten på knappehull og knapp er for dårlig.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 8. april 2009 #42 Skrevet 8. april 2009 Dersom du merker at de stirrer, bør du i det minste gjøre dem oppmerksomme på at du har registrert det, dette burde gjøre dem tilstrekkelig flaue til å se vekk hver gang de treffer deg siden. Helst bør du si fra så andre som måtte være til stede, hører det, da det vil gjøre stirreren enda med flau, noe som kan være en god behandling av slike tilbøyeligheter. "Hallo jeg er her oppe jeg" - den har jeg brukt noen ganger. Forøvrig er det stor forskjell på et stirrende blikk og et beundrende et. Det beundrende er som regel ledsaget av et kompliment, mens det stirrende nærmest er en ikke-slevende sleving. Alle vet forskjellen.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 8. april 2009 #43 Skrevet 8. april 2009 Morsomt når alle forlanger at verden må danse etter deres nykker. Men hvis du jopper på en arbeidsplass der det ikke er ønskelig at du sender ut sterkere seksuelle signaler enn nødvendig, og er klar over at visse plagg virker fremhevende, så går det an å iføre seg noe annet. Hvis du kler deg for å fremheve fordelene, så kan du ikke klage på at de blir lagt merke til. Voyeurisme, tror jeg det kalles. Men bevares. Det finnes jobber med løsere kleskodeks. Men ikke vær så naiv, at du tror hverken kvinnelige og mannlige kolleger legger merke til det, når du bringer med deg en tøtsj av firmafest inn i hverdagen. Helt enig og det gjelder både bare mager, synlige stringtruser og "rørleggersprekk" også.
Gjest Papirkurven Skrevet 8. april 2009 #44 Skrevet 8. april 2009 kunne du ikje bare brukt ejn singlett under da? Jo, jeg gjør det hele tiden, men samme problemet der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå