Gå til innhold

Til kvinner med dyp utringing

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dere kvinner som bruker klær med dyp utringing, for eksempel på jobben. Liker dere at gutta titter og kommenterer? Er det derfor dere bruker slike klær? For å vise fram kløfta?

Hvis ikke, hvorfor bruker dere da klær med dyp utringing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo flott og sexy. Jeg kan ikke gjøre det fordi jeg ikke har ekte bryster.

Gjest Gjest
Skrevet

Fordi vi er kvinner, vel. Manns- og kvinnekroppen er forskjellig, så hvorfor skal vi kle oss likt? Om dere synes det er flott/sexy, for det stå for deres regning. Jeg går med utringede topper fordi det er det snittet som passer kroppen min best. Om andre synes det er fint, så er det bare en bonus :)

Skrevet

Jeg innbiller meg at flere som går med slike klær gjør det for å få ekstra oppmerksomhet fra gutta. Tar jeg feil?

Gjest Papirkurven
Skrevet

Jeg har ofte dyp utringing. Det er IKKE frivillig, men pga. dette: Klær blir tydeligvis laget ut fra en standardmodell som ikke ligner meg. Min kroppsform ser fin ut i topper med høye liv og omslagstopper/-kjoler, MEN når jeg kjøper topper som ellers passer til min kropp, drar puppene toppen ut og ned. Vanskelig å forklare, men....

kunne selvfølgelig gått i høyhalset hele tiden, men nå liker jeg engang klærnes form ellers, og så blir det gjerne litt varmt om sommeren :)

Men jeg opplever vel heller sjeldent at folk stirrer og kommenterer. Jeg er vel ikke noe glansbilde akkurat.

Gjest Gjest
Skrevet

De er jenter, det er sånn jenter skal være.

Hvor mer sexy en jente kler seg, hvor bedre er det. Hvorfor skjule seg når man kan være sexy?

Det står i de 10 jentebud at ei jente skal være sexy til en hver tid.

Å få oppmerksomhet fra guttene er jo bare ekstra bonus.

Nei, jeg skulle vært jente selv noen ganger så kunne jeg kle meg sexy jeg også, kanskje posert naken også.

Skrevet

Nei, tror ikke det er BARE for å få mer oppmerksomhet fra gutter. Eller, det kommer jo an på! Noe sånn er vel definitivt for oppmerksomhet, men ellers kan det være 100 forskjellige grunner. Hva med 1)for å få lengre hals 2)for å få framheve kroppsformer (vel, det positive med dem), samt. 3)å dra oppmerksomheten vekk fra andre, mindre positive ting, som for eksempel, litt tjukk mage, eller en digger kvise!

Jeg har ihvertfall funnet ut at når jeg ikke føler meg spesielt vakker, pga for eksempel, hudproblemer, dårlig sminke-dag, dårlig hår-dag, vekt problemer eller whatever, hjelper det på selvtilliten med litt større utringing! Istedenfor å kommentere noe annet (som den "er du gravid?" kommentaren som jeg får ofte i det siste :(), kommenterer venninnene mine at jeg har så flotte pupper. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Dere kvinner som bruker klær med dyp utringing, for eksempel på jobben. Liker dere at gutta titter og kommenterer? Er det derfor dere bruker slike klær? For å vise fram kløfta?

Alle kvinner må få kle seg som de vil, og det er naturlig at kvinnene får velge de klærne de føler seg mest vel i, og som de synes at kler dem best.

Dyp utringning gir ikke mennene noen rett til å glane. Kvinnene må få kle seg slik de ønsker uten at de dermed skal måtte plages med oppmerksomhet og trakassering fra uoppdragne menn.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei har ingenting med ønske om oppmerksomhet fra menn å gjøre for mange...i hovedsak kler kvinner seg for sin egen del..derfor er det også mange rare moter som menn synes er helt tragiske..

En singlett ,topp eller kjole som ikke ser utringet ut på noen som har liten byste ser utringet ut på meg som har større.

Har faktisk hatt på meg akkurat samme topp som venner..og blitt fortalt at jeg var vel utringet kledd..mens de ikke fikk den komentaren...selvfølgelig kommer slike kommentarer fra kvinner..

Kler meg ikke for oppmerksomhet fra menn, men har heller ikke tenkt å pakke meg inn i sjal eller burka.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg går ofte med litt utrignete topper fordi det ser penere ut på meg enn runde halser og v-halser som går langt opp. Høyhalset ser jeg liten og tjukk ut i.

Nå har jeg også pupper som er formet sånn at utrigningen (?) ser mye større ut enn den er. Har i flere tilfeller sett at topper som på andre ikke viser noe viser litt av kløften på meg. Det er bare sånn jeg er laget.

Og i jobbsammenheng har det absolutt ikke noe med å få oppmerksomhet fra menn. Det er ikke derfor jeg er på jobb.

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Min personlige mening er at vinner kler seg for å føle seg vel, men også for å få anerkjennelse fra omgivelsene.

Dersom man en dag har en dyp utrigning er det selvsagt at man vil få oppmerksomhet fra menn. (Kanskje så vel som ander kvinner). Dette er noe alle kvinner vet. Og i motsetning til gjesten som her over skriver at "dyp utrigning ikke gir mennene rett til å glane", så mener jeg at kler du deg slik så må du faktisk forvente at menn glaner. Slik er samfunnet blitt, og de fleste som ferdes i det offentlige rom er klar over dette. Uavhenging av om dette er for å føle seg vel, få oppmerksomhet eller, som redfox81 skriver, trekke oppmerksomheten bort fra en annen kroppsdel vil en dyp utrigning prosjektere en viss type anerkjennelse fra omgivelsene.

Skrevet

Jeg går nesten alltid med dyp utringing fordi jeg ammer til stadihet. Finner ut at det da er lettere å komme til utstyret. Pluss at jeg synes puppene mine ellers ser ok ut, så da trekker jeg heller oppmerksomhet til puppene enn til magen...

Gjest Gjest
Skrevet

Dere som sier dere er formet slik at dypere utringninger kler dere best, og at utrngninger gjerne strekkes lenger ned. Har dere ikke hørt om det å ha en silnglet under? Da får dere fremdeles den fine formen på utringningen samtidig som dere slipper å vise halve brystene hver dag.

Jeg mener også at kvinner som går med dype utringninger gjør dette fordi de syntes de har pene bryster og ønsker å fremheve sin pene side. Det er ikke noe galt i dette, men man bør være klar over at om man bevisst fremhever sin pene side så kan heller ikke andre la være å legge merke til/se på akkurat dette trekket ved en. En smakfull utringning er å foretrekke i dagelig sammenheng. Kvinner skal ikke måtte skjule sine former og bryst, bryster er pent. Men på dageligbasis bør man ha noe mer under den fine toppen, med den fine formen. Det å fremheve brystene passer ikke i alle samenhenger, og sender en del andre signaler enn det man kanskje selv er bevisst på.

Gjest KateW
Skrevet

La oss definere litt her. Hva er en dyp utringing? Hvis du googler det, får du opp følgende bilder... (blant annet)

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...pez_686180a.jpg

http://www.abcnyheter.no/files/2008-16/nfi..._1208528810.jpg

http://media.redcatsnordic.com/ellos/image...s_1037248_P.jpg

http://www.smartgirl.no/VareBilleder/17485_Presentation.jpg

Jeg vil si at den første er en DYP utringing, den andre er muligens en tilfeldig-uheldig dyp utringing, men de to siste vil ikke jeg karakterisere som dype utringinger, og kan godt ha den skjæringen på jobb.

Gjest kvinne, 33
Skrevet

Det er ganske uprofesjonelt av en kvinne å gå med utringet overdel på jobben. På fritiden og på byen/selskap/fest: kjempeflott, det er for å tiltrekke menn selvsagt, flørting er gøy. Men på jobb? Nei.

Gjest KateW
Skrevet
Det er ganske uprofesjonelt av en kvinne å gå med utringet overdel på jobben. På fritiden og på byen/selskap/fest: kjempeflott, det er for å tiltrekke menn selvsagt, flørting er gøy. Men på jobb? Nei.

Tøys og tull! Å gå med en diskret v-hals, bluse eller topp med litt skjæring, er ikke uprofesjonelt. MEN, å gå med dype utringinger, det kan man spare seg.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
En singlett ,topp eller kjole som ikke ser utringet ut på noen som har liten byste ser utringet ut på meg som har større.

Har faktisk hatt på meg akkurat samme topp som venner..og blitt fortalt at jeg var vel utringet kledd..mens de ikke fikk den komentaren...selvfølgelig kommer slike kommentarer fra kvinner..

Kler meg ikke for oppmerksomhet fra menn, men har heller ikke tenkt å pakke meg inn i sjal eller burka.

Selfølgelig må man kle seg i klær som passer til kroppen. Har man store pupper ser dyp utrigning mye mer vulgært ut enn i små pupper. Det som ser akseptabelt ut på noen kan være upassende på andre. Sånn er det jo bare. Jeg går f.eks med BH med halvgjennomsiktig topp utenpå noen ganger, men synes det ville sett upassende ut på fyldige damer med store pupper. Jeg har små pupper og flat mage, derfor ser sånne ting ok ut på meg.

Skrevet

KateW, jepp, den første var definitivt en DYP utringing. :Hehe:

Skrevet

Jeg syns jeg kler topper som har utringet skjæring. Men til hverdags bruker jeg alltid singlet under. På fest kan jeg vise noe mer, men det er ikke alltid jeg syns det er finere, og da tar jeg en singlet under da også.

For meg har det med selvfølelse å gjøre. Jeg føler meg finere hvis jeg har på meg en topp jeg kler.

Skrevet
La oss definere litt her. Hva er en dyp utringing? Hvis du googler det, får du opp følgende bilder... (blant annet)

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...pez_686180a.jpg

http://www.abcnyheter.no/files/2008-16/nfi..._1208528810.jpg

http://media.redcatsnordic.com/ellos/image...s_1037248_P.jpg

http://www.smartgirl.no/VareBilleder/17485_Presentation.jpg

Jeg vil si at den første er en DYP utringing, den andre er muligens en tilfeldig-uheldig dyp utringing, men de to siste vil ikke jeg karakterisere som dype utringinger, og kan godt ha den skjæringen på jobb.

De to nederste er knapt utringing i det hele tatt, spør du meg. Sånn går jeg stort sett alltid! Ser jo at det er noe utringing, men vi ser jo ingenting av brystene, så da må det gå greit i stort sett alle anledninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...