Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Mitt hår er naturlig mørkeblondt med litt innslag av gul/oransjeskjær (min mor har rødlig hår). Første gangen jeg farget håret med hårfarge ble det gult - noe som ikke var ønskelig. Prøvde så en spray som gjorde håret lysere hvis man fønet håret/satt seg i solen, men denne slet veldig på håret og hodebunnen. Prøvde så etter at håret mitt hadde vokst litt ut igjen og jeg fikk klippet det slitte av, striping hos frisør. Så litt forskjell, men en stund etter hadde jeg nesten samme hårfarge som før. Den satt ikke så godt.

Prøvde så for en mnd. siden en ganske lys askeblond farge for å tone ned dette gulskjæret, og det så fint ut etter å ha farget det, men nå er fargen min sånn ca. tilbake til det samme gamle. Den satt heller ikke så godt, men kanskje jeg burde farge det flere ganger for at det skal holde?

Virker ikke som om det er noe særlig som funker på meg, utenom den sprayen jeg prøvde, men den tok jeg jo i hver mnd. og den bleket jo gradvis.

Er ute etter å få en ganske lys blond farge i hele håret (vil ikke stripe, for jeg vil ha vekk det rødlige skjæret).

Noen som har tips til en hårfarge som kan passe mitt hår?

Så for en stund siden en post her inne om en farge som ble solgt på Vita (og noen andre steder?), tror den begynte på G hvis jeg ikke tar feil. Den ble lysere etter hvor lenge du hadde den i. Kanskje det kunne være noe for meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det var ikke så dyrt :) Hvor lenge holder den da? For jeg har som sagt fått min gamle farge tilbake veldig fort med alle fargene jeg har prøvd (hjemme og frisør), utenom med den sprayen jeg brukte jevnlig. Kanskje det var fordi jeg brukte den jevnlig, hehe.

Og hvor ofte er det egentlig vanlig at de som bleker håret bleker på nytt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...