Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 5. april 2009 #1 Del Skrevet 5. april 2009 Hei! Får ofte gode svar fra dere her på forumet, og trenger nå litt hjelp! Har nettopp flyttet inn med ei venninne, og hun fikk aldri påskeegg da hun var liten. Jeg har derfor kjøpt et stort påskeegg fylt med masse rart til henne, og tenkte å lage påskeeggrebus før jeg drar på fjellet i morgen, sånn som jeg hadde når jeg var liten! Men er litt tom for ideer, noen som har noen gode rebus forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #2 Del Skrevet 5. april 2009 Hvordan tenker du å bruke en rebus? Jeg skjønner ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
11kr Skrevet 5. april 2009 #3 Del Skrevet 5. april 2009 Kanskje for å måtte gjette seg frem til hvor egget er? Husker vi fikk vanligvis en lapp i hånda og det var enten noe som hintet til f.eks en spesifik sko hvor neste lapp var inni, eller en rebus som også kom fram til noe i huset hvor neste lapp var. http://www.oppgave.net/text/diverse/rebuser_intro.htm Kanksje denne hjelper litt på vei? Litt tips i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #4 Del Skrevet 5. april 2009 Vi pleier å lage gåter, gjerne på rim. Det er ikke rebuser da, men funker for barna mellom 10 og 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå