Gjest komber Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 vi er to tre jenter som har veldig lyst på litt shopping og champagne i juni, men trenger noen gode forslag til hvor? vi vil på storbyferie, noen som har noen gode forslag? er ikke noe minus hvis det er noen severdigheter å finne også =) vurderte å bestille via gotogate.no, noen som har erfaring med de?
Gjest makrell i tomat Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Barcelona har alt vi jenter trenger; shopping,sol, strand og severdigheter
Gjest komber Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Takk for forslag, skal kikke nærmere på de! Hvordan er prisene der? Liker plasser som er billige Hvordan gjorde dere det med bestillinger og slikt?
Jinx82 Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Danmark! Er noe salgsgreier som starter der hver juni mnd som jeg forstår
ringblomst Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Tenkte med en gangpå Barcelona - bra atmosfære, shopping, strand og masse severdigheter. Men det er mye billigere i Tallinn eller i Riga/Jurmala, og der kan dere feks ta rimelige spabehandlinger. Mye god mat i begge byene, men shoppingen er etter min mening så som så.
Gjest komber Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Mange spennende forslag! Vi har kikket litt på praha, men det er jo så utrolig mange hoteller å velge mellom :gjeiper: og når det gjelder pris så aner jeg ikke hva de pleier å ligge på.. er litt blank på dette feltet kan man si! Jeg lurer også fælt på hvor beste og mest seriøe plassen å lete er hen? Kjedelig å få krøll i bestillinga :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Vil anbefale både Barcelona og Praha. To flotte byer med masse serverdigheter, shopping og bra uteliv. -Men Barcelona har helt klart de flotteste guttene da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå