Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 hei! jeg lurte på en ting : Jeg skal til California i sommer :D i hele Juli måned og vet at det er varmt der ! hvilken solfaktor bør jeg ha med, og hvilken solkrem type ?
Aurela Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Det kommer ann på hvilken huddtype du er og hva planen for ferien er, om du f.eks. bare skal ligge å grille på stranda.. Her kan du ta en solfakrortest som kan gi deg en pekepinn på hva du burde bruke..
Gjest Ansjoni Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 ...Og det spørs litt hvor i California du skal, selv om det kan være ganske stram og sterk sol i Nord-California i juli også. De har forøvrig solkrem i alle styrker og varianter på enhver Walgreens, så hvis du har bommet er det ikke vanskelig å få tak i ny.
Neytiri Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Har bodd i california(sør) og brukte regelmessig solfaktor 15. Men hvis eg surfet så brukte eg mellom 30 og 50 i ansiktet, ellers var det som en jævlig rød skrukkete dame til slutt Men nu tar eg sol ganske så fort(blir veldig brun) Min samboer og eg har dratt tilbake på ferie og han er ganske lys i huden og brenner lett...han har brukt fra 15 til 30 etter behov. Har vi vært lenge på stranda da blir det høyere faktor en når man skal på liten sjopping runde. Ha en fin ferie forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå