Gå til innhold

Han sa bare "sov godt da, Kari"

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget nå
Skrevet

Har snakket om kjærsten her i jul, da var det mer sånn at han strødde salt på såret, ved å sende sms i ny ne og fortelle hvor flott jeg er og at han savner meg mye, dette mens vi var i PAUSE. HAN skulle finne ut hva han ville med oss, og jeg skulle finne ut om jeg kunne fortsette med hans greier. Vi fortsatte med forholdet når vi kom fra feriene.

Jeg er nå forvirret, han sender dobbelsignaler. Han sier det er meg han ønsker å være sammen med, han pressenterte meg for familien hans (en del av familien hilste jeg på i januar, men den viktigste delen for ham, møtte jeg for et par uker siden) han sier om han ikke ville være sammen med meg så hadde han ikke giddi å ta meg til familien hans.

På den andre siden, pga mange sammensatte ting har han promlemer med å vise følelser som han gjorde i starten.

Noen ganger tenker jeg at jeg jeg er heldig (elsker jo mannen tross alt) fordi, selv om han sliter med disse tingene han sliter med, klarer/vil han ha meg. Mange ville påstått hva har han å tape, han får både sex og oppmerksomhet, men det er ikke sex det gjelder for ham, det er tryghet og samtalepartner ovs...og han sa mer en engang at han forstår hvis dette ikke er noe for meg. Så jeg føler ikke (ikke helt umidelpart i hvertfall) at han holder meg på gress. Men jeg vil jo ha en kjæreste som viser mer oppmerksomhet til meg. Hvor blir det av koslige meldinger, samtaler (samtaleavslutninger), og alt det. Jeg vat han har mye å gjøre om dagen og det er skumle ting (for han), men alikvel..

Hva ville dere gjort? Ville dere akseptert slikt? Gitt ham rom og sjanse (hvordan)? Håper på seriøse svar og innspill. Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det liksom naivt hvis jeg viser at jeg er der uansett? Vi har jo snakket om dette utallelge ganger, jeg og han og han ser at jeg reagerer og er ukomfortabel med situasjonen, men vil ikke miste ham heller ved å være "uforsåelig" og dra(?)

Skrevet

Har vært i liknende situasjon og mitt råd er bare, lytt til den indre stemmen bak hjernen! Vil du være sammen med ham, så må du bare prøve å forstå promlemene hans og støtte han, kanskje det hjelper han også. Når han vet du er glad i han og er der, vil han bearbeide problemene han har og sette pris på deg? Så sånn sett er det ikke naivt å vite hva en vil og jobbe for å få det, men hvis du aldri får det bør du nok vurdere? Det er sikkert klisjè, men gi det hele tid, så finner du ut om det er det ene eller det andre som passer deg!

Lykke til!

Gjest Gjest_sara_*
Skrevet

Jeg forstår meg ikke på slike jenter, kvinner som ikke klarer å sette grenser! Du vet hva du er komfortabel med så krev det og si det rett ut til han!! Eller la vær og tro han er kjæresten din, og lev livet ditt i stedet! Kommer han krypende tilbake og viser den oppmerksomhet du trenger og har krav på av en kjæreste, så tar du ham tilbake om du elsker ham (som du iser), men for meg er kjærlighet ikke kjærlighet dersom en ikke er komf. med hvordan man blir møtt av sin partner!

Du kommer til å være mer sikker på disse spørsmålene du stiller kvinneguiden når du setter foten ned og gjør det som er best for deg! Vi er forskjellige, men dette er min mening!

Lykke til

Gjest utlogget nå
Skrevet

Takk for svar!

Jeg vet jeg elsker ham, og som nevnt vil ikke miste ham, men jeg vil ha min gamle kjæreste som jeg forelsket meg i! Hvis jeg sier det ti ham, er svaret: "jeg er like glad i deg som den gang, men det er svært mye som skjer som jeg må prioritere"

Det er så kjipt at jeg ikke klarer å være like bestemt som han!!

Skrevet

Hva med å spørre ham om når han regner med å ha tid til deg igjen? Hvis du får en tidsfrist, kan det være lettere å forholde seg til det, enn å bare vente.

Jeg vet selv at menn som har mye å tenke på kan være på grensen til avisende.

De mener det ikke, men det er jo en kjent sak at de fleste menn ikke klarer to ting på en gang.

Nå har kjæresten din utfordringer han må prioritere, og da klarer han ikke å være mot deg som du ønsker. (Og han sannsynligvis ønsker.)

Jeg ville tro det er grunnen til at han sa at han forstår det hvis du går videre uten han. Ikke at han ikke er glad i deg.

Jeg synes ikke han sender dobbelt signaler. Han har sagt han vil, presentert deg for fam. sin, og sagt at han ønsker, men ikke klarer å være der for deg akkurat nå.

Det jeg gjør når forloveden min har sånne perioder, er å fortelle ham at jeg vet han har mye å tenke på. Og at det er greit.

Så finner jeg på ekstra mye med venninder. Av og til kan jeg spørre om han kan si noe koselig, eller at han er glad i meg.

Bare vent, så går det over, og du får søte meldinger og alt det andre igjen senere.

Gjest utlogget nå
Skrevet
Hva med å spørre ham om når han regner med å ha tid til deg igjen? Hvis du får en tidsfrist, kan det være lettere å forholde seg til det, enn å bare vente.

Jeg vet selv at menn som har mye å tenke på kan være på grensen til avisende.

De mener det ikke, men det er jo en kjent sak at de fleste menn ikke klarer to ting på en gang.

Nå har kjæresten din utfordringer han må prioritere, og da klarer han ikke å være mot deg som du ønsker. (Og han sannsynligvis ønsker.)

Jeg ville tro det er grunnen til at han sa at han forstår det hvis du går videre uten han. Ikke at han ikke er glad i deg.

Jeg synes ikke han sender dobbelt signaler. Han har sagt han vil, presentert deg for fam. sin, og sagt at han ønsker, men ikke klarer å være der for deg akkurat nå.

Det jeg gjør når forloveden min har sånne perioder, er å fortelle ham at jeg vet han har mye å tenke på. Og at det er greit.

Så finner jeg på ekstra mye med venninder. Av og til kan jeg spørre om han kan si noe koselig, eller at han er glad i meg.

Bare vent, så går det over, og du får søte meldinger og alt det andre igjen senere.

Først, takk for positivt nnlegg! Ble bare glad:)

Så til spørsmålet ditt øverst: Han vet rett og slett pr i dag, (eller pr i dag er han på ferie, vi har snakket om å dra på hytta i påskedagene og jeg hørte at han reserverte hytta for oss da vi var på familiebesøket, men vet ikke om det blir noe av den hytteturen, for det ble ikke noe mer snakk om den, og jeg har ikke lyst til å ta det opp igjen i og med det var mitt foreslag til å begynne med. Det blir bare mas) og vi treffes kun nesten når han har barnet sitt for da er han garantert hjemme om kveldene og er ikke sen på jobben. Da må jeg hver eneste gang jeg har fri takke ja til evt. invitasjon hjem til ham, eller spørre om jeg kan komme over. For det er som sagt uklart når han får tid til oss.

Jeg vil ikke spørre om han kan si koselige ting sånn rett ut. Jeg synes han må skjønne det selv, hvis jeg spør føles det bare at han ikke mener og sier fordi jeg ba om selv om jeg vet innerst at han mener når han sier han er glad i meg!

Vi har hatt noen nokså uhyggelige stunder i det siste, og det spiller sitt rolle... Og akkurat som jeg er den søteste og morsommeste kjæresten, kan jeg være så prinsessete og nykkete ovenfor kjæresten! Og når han har det så tøft får han problemer med nykkene mine.

Han hadde ikke ringte i forrige gårs, noe han sa han vil gjøre. Men jeg tenkte ikke så mye på akkurat det, men han gjore visst det og var redd min reaksjon. Sendte meg mld igår, "jeg hadde sovnet, og er litt stresset nå, ringer deg når jeg er på hotellet" han ringte (jeg så ikke) og la igjen beskjed i svareren min i går kveld "hei, har nettopp kommet, så hvis du har lyst, så ring meg opp" HVIS du har lyst??? Da jeg spurte, mente han "det var bare en ydmyk måte å henvende seg på", javel...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Lar jeg han være i fred og prøve at han gjøre sine ting så mye han vil, mistenker om jeg har lyst eller ei, hvis jeg engasjerer meg og viser mye interesse, er det enten: 1, at jeg kanskje framstår en masekjerring og påtrengende. 2, føler meg alene om dette.

Men uansett så har jeg heldigvis en veldig opptatt påskeferie. Så han får fred på ferien. Og når han kommer hjem på torsdag, skal jeg se hva han har tenkt om hytteturen eller om han vil finne på noe annet hyggelig, dette KUN om han foreslår!!! Denne instillinger har jeg tenkt å ha en god stund, for han VET og er sikker på at jeg setter pris på tid sammen med han, men gidder liksm ikke å mase om det mer!

Gjest utlogget nå
Skrevet

Så til spørsmålet ditt øverst: Han vet rett og slett pr i dag, (eller pr i dag er han på ferie, vi har snakket om å dra på hytta i påskedagene og jeg hørte at han reserverte hytta for oss da vi var på familiebesøket, men vet ikke om det blir noe av den hytteturen, for det ble ikke noe mer snakk om den, og jeg har ikke lyst til å ta det opp igjen i og med det var mitt foreslag til å begynne med. Det blir bare mas) og vi treffes kun nesten når han har barnet sitt for da er han garantert hjemme om kveldene og er ikke sen på jobben. Da må jeg hver eneste gang jeg har fri takke ja til evt. invitasjon hjem til ham, eller spørre om jeg kan komme over. For det er som sagt uklart når han får tid til oss.

Jeg vil ikke spørre om han kan si koselige ting sånn rett ut. Jeg synes han må skjønne det selv, hvis jeg spør føles det bare at han ikke mener og sier fordi jeg ba om selv om jeg vet innerst at han mener når han sier han er glad i meg!

Vi har hatt noen nokså uhyggelige stunder i det siste, og det spiller sitt rolle... Og akkurat som jeg er den søteste og morsommeste kjæresten, kan jeg være så prinsessete og nykkete ovenfor kjæresten! Og når han har det så tøft får han problemer med nykkene mine.

Han hadde ikke ringte i forrige gårs, noe han sa han vil gjøre. Men jeg tenkte ikke så mye på akkurat det, men han gjore visst det og var redd min reaksjon. Sendte meg mld igår, "jeg hadde sovnet, og er litt stresset nå, ringer deg når jeg er på hotellet" han ringte (jeg så ikke) og la igjen beskjed i svareren min i går kveld "hei, har nettopp kommet, så hvis du har lyst, så ring meg opp" HVIS du har lyst??? Da jeg spurte, mente han "det var bare en ydmyk måte å henvende seg på", javel...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Lar jeg han være i fred og prøve at han gjøre sine ting så mye han vil, mistenker om jeg har lyst eller ei, hvis jeg engasjerer meg og viser mye interesse, er det enten: 1, at jeg kanskje framstår en masekjerring og påtrengende. 2, føler meg alene om dette.

Men uansett så har jeg heldigvis en veldig opptatt påskeferie. Så han får fred på ferien. Og når han kommer hjem på torsdag, skal jeg se hva han har tenkt om hytteturen eller om han vil finne på noe annet hyggelig, dette KUN om han foreslår!!! Denne instillinger har jeg tenkt å ha en god stund, for han VET og er sikker på at jeg setter pris på tid sammen med han, men gidder liksm ikke å mase om det mer!

Edit: Skrivefeil.

Gjest Gjest
Skrevet

Vist du har vært min dame hadde eg ikke oppført meg slik for å si det sånn, vet ikke noe mere utover det du har sagt, men virker ikke som han har noe prioritet til deg. Hørest også ut som at han velger å svare deg når han føler for/vist han føler for. Eg synest at det skal mye til for at eg er for opptatt til å ta vare på dama mi. I påska synest eg han burde ta initiativet til å bruke endel dager sammen med deg. Dere er jo sammen. Ser lite vits i å være sammen om dere ikke bruker tid på DERE. Det at han ikke sender like søte meldinger kan jo tyde på at han har mistet noe følelser. Dama sendte meg alltid "elsker deg", "savner deg" "drøm søtt" osv osv. vi sliter litt i forholdet nå og disse meldingene er så godt som borte. Du burde prate med han, mulig dere bare trenger å piffe opp forholdet litt for at han skal få tilbake de følelsene for deg;)

Gjest utlogget nå
Skrevet
Vist du har vært min dame hadde eg ikke oppført meg slik for å si det sånn, vet ikke noe mere utover det du har sagt, men virker ikke som han har noe prioritet til deg. Hørest også ut som at han velger å svare deg når han føler for/vist han føler for. Eg synest at det skal mye til for at eg er for opptatt til å ta vare på dama mi. I påska synest eg han burde ta initiativet til å bruke endel dager sammen med deg. Dere er jo sammen. Ser lite vits i å være sammen om dere ikke bruker tid på DERE. Det at han ikke sender like søte meldinger kan jo tyde på at han har mistet noe følelser. Dama sendte meg alltid "elsker deg", "savner deg" "drøm søtt" osv osv. vi sliter litt i forholdet nå og disse meldingene er så godt som borte. Du burde prate med han, mulig dere bare trenger å piffe opp forholdet litt for at han skal få tilbake de følelsene for deg;)

Takk:)

Men snakke med ham når, altså når passer det å snakke med en mann om forholdet? Prøvde jo det uten nytte. Det er kun han som vet når han skru på "koselig-knappen" sin eller av.. for ca tre måneder siden var vi i samme situasjon som nå, og som jeg er glad i ham, gjorde det visste ikke hvor mye jeg maste om tid og kos. Den ene kvelden var han ute og spiste lønningsmiddag med jobben, -noe som skjer svært sjeldent- og han lurte på om det kanskje var sent for meg da jeg spurte om å treffes, men nei, jeg ville treffe ham. Han kom til meg ved 22-tiden, (jeg gjorde det koselig hjemme, med levende lys og det hele, jeg tok på meg lett klær og tk meg et par glass rødvin, vi satt på sofaen og pratet. Koste oss og la oss! Dagen etter strømmer det med meldinger om hvor mye han gleder seg til å møte meg igjen, at han ikke vet hva jeg har gjort med ham, kanskje det var min overbevissning om hvem jeg var ifht ham, mente han. At vi måtte samles på en plass snarest mulig!

Noen ganger føles det at sex ikke er avgjørende i forholdet og han sier det, (selv om for meg det er en stor del av forholdet) men igjen, jeg klarer ikke hvorfor han tenkte så mye på den ene kvelden?

Siste gang vi var sammen, (i seng, hvisket han til meg at han hadde savnet meg), var veldig deilig å høre!

Gjest Gjest_Ukjent_*
Skrevet
Takk:)

Men snakke med ham når, altså når passer det å snakke med en mann om forholdet? Prøvde jo det uten nytte. Det er kun han som vet når han skru på "koselig-knappen" sin eller av.. for ca tre måneder siden var vi i samme situasjon som nå, og som jeg er glad i ham, gjorde det visste ikke hvor mye jeg maste om tid og kos. Den ene kvelden var han ute og spiste lønningsmiddag med jobben, -noe som skjer svært sjeldent- og han lurte på om det kanskje var sent for meg da jeg spurte om å treffes, men nei, jeg ville treffe ham. Han kom til meg ved 22-tiden, (jeg gjorde det koselig hjemme, med levende lys og det hele, jeg tok på meg lett klær og tk meg et par glass rødvin, vi satt på sofaen og pratet. Koste oss og la oss! Dagen etter strømmer det med meldinger om hvor mye han gleder seg til å møte meg igjen, at han ikke vet hva jeg har gjort med ham, kanskje det var min overbevissning om hvem jeg var ifht ham, mente han. At vi måtte samles på en plass snarest mulig!

Noen ganger føles det at sex ikke er avgjørende i forholdet og han sier det, (selv om for meg det er en stor del av forholdet) men igjen, jeg klarer ikke hvorfor han tenkte så mye på den ene kvelden?

Siste gang vi var sammen, (i seng, hvisket han til meg at han hadde savnet meg), var veldig deilig å høre!

Uff uff, hadde enda dama mi vært sånn. Når det passer å prate om det? hmmm. det er veldig vanskeligt å si, for meg passer det igrunn når som helst. Er det noe galt ville eg vist det asap, går du bare å lurer på når du skal prate om det så blir alt bare værre. Bare ikke bruk en kvelden som du forklarer til å prate om slike ting for da blir nok kvelden ødelagt. Tror du egentlig vet når beste tiden er, bare ikke si ting som "vi må prate" og så sett av tid. Bare be han over å si der og da at du har noe du må få sagt, og bare forklar han hvordan du har det osv osv bare prøv å få sagt alt du trenger og ikke avbryt, vist han avbryter med telefon midt i en sånn samtale ville eg blitt sint hadde eg vært deg. Eg er vel en veldig kosete gutt av meg. Er litt avhengig av å få et kyss/stor klem når eg skal gå på jobben/gå ut/gå på skolen egentlig generelt når eg "forlater" dama og ikke kommer tilbake om 3-4 timer. Og takler svært dårlig å være borte fra dama over lengere tid(blir endel meldinger da ja), og prøver da å ta igjen "tapt" tid. Vist du forklarer at du trenger mere oppmerksomhet og at du ikke føler deg prioritert og han ikke endrer seg(eller ihvertfal prøver). Ville eg nok sett andre steder etter en mann som prioriterer deg/dere. Hva er vel en mann som ikke tar seg av dama?

Gjest utlogget nå
Skrevet
Uff uff, hadde enda dama mi vært sånn. Når det passer å prate om det? hmmm. det er veldig vanskeligt å si, for meg passer det igrunn når som helst. Er det noe galt ville eg vist det asap, går du bare å lurer på når du skal prate om det så blir alt bare værre. Bare ikke bruk en kvelden som du forklarer til å prate om slike ting for da blir nok kvelden ødelagt. Tror du egentlig vet når beste tiden er, bare ikke si ting som "vi må prate" og så sett av tid. Bare be han over å si der og da at du har noe du må få sagt, og bare forklar han hvordan du har det osv osv bare prøv å få sagt alt du trenger og ikke avbryt, vist han avbryter med telefon midt i en sånn samtale ville eg blitt sint hadde eg vært deg. Eg er vel en veldig kosete gutt av meg. Er litt avhengig av å få et kyss/stor klem når eg skal gå på jobben/gå ut/gå på skolen egentlig generelt når eg "forlater" dama og ikke kommer tilbake om 3-4 timer. Og takler svært dårlig å være borte fra dama over lengere tid(blir endel meldinger da ja), og prøver da å ta igjen "tapt" tid. Vist du forklarer at du trenger mere oppmerksomhet og at du ikke føler deg prioritert og han ikke endrer seg(eller ihvertfal prøver). Ville eg nok sett andre steder etter en mann som prioriterer deg/dere. Hva er vel en mann som ikke tar seg av dama?

Har ikkke problemer med å snakke om det og jeg trenger heldigvis ikke å planlegge å snakke med ham om ting (han er utrolig god på å lytte/ og liker å snakke med ham), men greia er at vi ender med samme konklusjon "jeg er utrloig glad i deg, men pga alt som skjer nå blir det ikke lett å tenke på kjærliheten, jeg håper du forstår"

Jeg får gi tid og finner ut av hvordan det blir. Men first thing is first: nå må jeg legge meg, har brukt masse energi på ham ved å skrive om han på KG i dag. Det får holde!

Takk, alle sammen og ha en riktig god natt!

Gjest Gjest
Skrevet
Har ikkke problemer med å snakke om det og jeg trenger heldigvis ikke å planlegge å snakke med ham om ting (han er utrolig god på å lytte/ og liker å snakke med ham), men greia er at vi ender med samme konklusjon "jeg er utrloig glad i deg, men pga alt som skjer nå blir det ikke lett å tenke på kjærliheten, jeg håper du forstår"

Jeg får gi tid og finner ut av hvordan det blir. Men first thing is first: nå må jeg legge meg, har brukt masse energi på ham ved å skrive om han på KG i dag. Det får holde!

Takk, alle sammen og ha en riktig god natt!

Mulig eg som leser veldig dårlig men hva er han så veldig opptatt at det går utover deg. Synest det skal være en skikkelig bra grunn ass. synest generelt at det skal være gode grunner for at en ikke bruker "nok" tid på kjæresten sin. tenker ikke på at en skal drit i å gjøre nødvendige ting (som gjøre ting til skole, arbeid osv), kan jo ikke "ødelegge" livet sitt heller. Men vist han prioriterer venner/jobb middag osv framfor tid med deg når dere ikke får tid alene, synest eg han burde få prioriteringa si riktig. Dere kan og prøve å planlegge en fast dag i uka som dere skal bruke helt alene uten forstyrelser.(funka delvis med meg og dama). Der dere gir hverandre fulle oppmerksomhet(trenger ikke å lede til sex osv), men bare for å vise at dere verdsetter kvarandre(vet jo at du verdsetter han, så tenker vel egentlig at han viser at han verdsetter deg). Er ingenting som en kveld der ALT er borte og det er bare dere 2.

Gjest utlogget nå
Skrevet

Ok... Bestemte jo meg for ikke bruke mer tid på å tenke på ham i påsken, men er ikke lett det da...

Saken er at jeg ikke klarer å gå fra ham, selv om han gir meg mange grunner til jeg skal gå. Bl.a. at han ikke har tid og at han har vanskelig for å elske, pga eks, bla bla... Vi snakker ikke direkte om framtid sammen, barn ble nevnt, men i forbindelse med at ingen av oss vil ha med det første, eller har råd. Vi har jo barn fra før av også. Hus og bil osv ble det snakk om sånn hypotetisk i begynnelsen av forholdet. Så det er ikke noe som er i nærheten av sikkert, som jeg kan satse på... Jeg blir bare brent ut ved bløttlegge meg på den måten uten noe særlig tilgjengjeld!

Men igjen så tenker jeg, hva med det er mannen i ditt liv, jobb for forholdet og ta dette som en utfordring. Forhåpentligvis kommer vi (?) igjennom dette. Men hva skal jeg når jeg får minimal oppmerksomhet og noe jeg kan bygge på et forhold.

Greit nok han tok meg med til familien sin og er stolt av meg som kjæresten sin, men er det ikke sånn man beviser dette ovenfor sin kjære, ved å la dem vite at de er prioritet nr.. i vårt tilfelle har vi barn som kommer foran alt, men kjærlighet for barn og den for kjæreste er ikke den samme?

Han sendte melding i forrigegår, spurte ikke hvordan vi hadde, bare snakket om hva han har opplevd på ferien osv, og ønsket oss en fin dag. avsluttet med "klem fra meg" (Han ringte ikke og gratulerte med sønnen min som fylte år, men han sa han ikke husket det var i dag.. vel, sønnen min har en uglemmelig fødselsdato. Jeg la ikke så mye vekt på det.. Men tenker på det tydeligvis.) Hva skal jeg si til en sånn melding? Vel når jeg var ferdig med alt jeg skulle og skulle legge meg sendte jeg en melding hvor jeg kommenterte de tinga han opplevde, og fortalte litt om hva jeg gjorde. Og så ønsket jeg ham å kose seg på ferie. Sendte ikke noe klem eller den slags, bare en "god natt"! Grunnen er at (jeg kunne selvfølgelig sendt koselig melding til ham) jeg ikke følte at jeg ville klemme ham, jeg var heller i tvil på hele greia, var jo i grensen på å ikke svare den i det hele tatt, men syntes de ville vært uhøflig, eller at han kommer til å tro at jeg ikke intresserer meg i hva han har å fortelle meg, (tross alt er han mer enn interessert hvis jeg vil fortelle om ting). Og jeg er av meg ganske kosete og søt, og sender koselige meldinger. Forteller hvor glad jeg er i ham, tiltaler ham med søte kallenavn. Men når jeg nesten aldri får det samme tilbake, blir jeg usikker!

Han sendte enda en melding i går og fortalt hva mer han opplevde, og ønsket meg sove godt (ikke noe klem denne gangen). Har ikke rukket å svare på den, eller jeg vet kanskje ikke om jeg vil svare på den/eller vet hva jeg skal svare. For jeg kan ikke bare late som ingenting mens jeg har alt dette på hjerte!

Hvordan i himmels navn skal jeg forholde meg til dette?

Hva ville du gjort? Jeg er bare så lei meg og trist for at han er sånn!

Gjest utlogget nå
Skrevet

Som nevnt foreslo jeg (som jeg neten altid gjør i den senere tid) at vi skulle gjøre noe hyggelig sammen i påsken, f. eks. dra på hytta. Han var med på den, men hører ikke noe mer. Det er familien hans sin hytte. Han viser ikke noe tegn på at han vil gjøre noe spesielt i påsken. Uff,.. dette er vanskelig og trist :tristbla:

Gjest utlogget nå
Skrevet

Av og til får jeg (denne uken her) lyst til å sende melding/mail til han å fortelle ham alt sammen! Alt fra a-å, altså hvordan jeg føler for ham, hva jeg synes om dette, hva jeg tenker og sliter med! At jeg ønsker å være sammen med ham, men synes at hvordan ting er nå er dette vanskelig. At vi må jobbe for dette dersom det skal overleve. Hvis ikke ser jeg ikke poenget. En gang jeg nevnte for han at vi må gjøre det sa han seg enig, men ikke noe utvikling, nei.. Han har jo gitt meg valget om å bare gå hvis jeg ikke var komfortabel, men "det hadde vært trist" sa han!

Han er en voksen og reflektert mann, som er veldig menneskelig og er følelsesmenneske, og har godt hjertet, så jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer!

Gjest tina b
Skrevet

Utifra det du skriver ville jeg bare lagt ham til side og ventet HANS utspill og se.

Gjest tornado
Skrevet
Utifra det du skriver ville jeg bare lagt ham til side og ventet HANS utspill og se.

Ja, har du noe som kan holde deg distrahert fra ham, jobb skole, du sier jo du har barn. Gjør alt annet som du kan gjøre, bare ikke tenk så mye på han. Og se når han tar kontakt! DET ville jeg gjort:) Good luck!

Gjest utlogget nå
Skrevet

En del av meg sier at jeg burde gjøre det dere sier mens den andre sier. Fortell ham at du gleder deg til å se ham igjen, og når du ser ham... gi ham det påskeegget du har gjort ham klart med lappen det står "jeg elsker deg" i, + en deilig opplevelse på hytta! Jeg er helt lost!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...