Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Jeg lurer på om det er mulig for folk å se når jeg logger meg på/av facebook, når jeg setter min chat offline? Er ikke alltid jeg gidder å chatte med folk og er dritlei masingen til enkelte overivrige chattere. Ville egentlig bare dobbelt-sjekke funksjonen. Eller er offlinefunksjonen bare for selve chatten? Slik at de fremdeles kan se at jeg er pålogga?
MRN Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg lurer på om det er mulig for folk å se når jeg logger meg på/av facebook, når jeg setter min chat offline? Er ikke alltid jeg gidder å chatte med folk og er dritlei masingen til enkelte overivrige chattere. Ville egentlig bare dobbelt-sjekke funksjonen. Eller er offlinefunksjonen bare for selve chatten? Slik at de fremdeles kan se at jeg er pålogga? Det du mener med "pålogga"... Du mener sikkert selve internettet, regner jeg med. Men det gjelder bare for chatten. Går du offline der, og poster en comment et annet sted, så vil folk begynne å lure - eller ta hintet
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Jeg lurer på om det er mulig for folk å se når jeg logger meg på/av facebook, når jeg setter min chat offline? Er ikke alltid jeg gidder å chatte med folk og er dritlei masingen til enkelte overivrige chattere. Ville egentlig bare dobbelt-sjekke funksjonen. Eller er offlinefunksjonen bare for selve chatten? Slik at de fremdeles kan se at jeg er pålogga?
MRN Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg lurer på om det er mulig for folk å se når jeg logger meg på/av facebook, når jeg setter min chat offline? - Nei. Er du offline, så er du offline. Gjør du online-aktiviteter, så vil du fortsatt vises som offline på chatten. - Ja. Om noen virkelig gidder å følge med på hvert sekund om du er pålogga eller avlogga, så vil de se når du logger deg på eller av. Etter hva jeg vet, så er det ingen popup som ved f.eks MSN Messenger, og jeg har heller ikke sett at det blir notification av det. Misforstår jeg deg forsatt, så gir jeg opp Endret 5. april 2009 av MRN
Gjest gjesteskriver Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Jeg lurer på om det er mulig for folk å se når jeg logger meg på/av facebook, når jeg setter min chat offline? Er ikke alltid jeg gidder å chatte med folk og er dritlei masingen til enkelte overivrige chattere. Ville egentlig bare dobbelt-sjekke funksjonen. Eller er offlinefunksjonen bare for selve chatten? Slik at de fremdeles kan se at jeg er pålogga? Er selv ofte offline på facebook. Da kan jeg surfe rundt på profiler i fred og ro, de gangene jeg orker ikke taste med noen. Ingen ser at du er på eller avlogget facebook, men kommenterer du bilder osv -mens du jobber offline-, vil det likevel dukke opp i "notifications feltet" til personen(e) det gjelder! Litt på siden av ditt spørsmål: Drit i hva andre tenker og mener. Ser at mange i dette forumet er besatt av tanken på hva andre synser om dem på facebook & mye skriverier at man er sur når folk har slettet dem!
Jade Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 (endret) Men det gjelder bare for chatten. Går du offline der, og poster en comment et annet sted, så vil folk begynne å lure - eller ta hintet Hvorfor skulle man "begynne å lure"? Man har faktisk LOV til å være online, uten at man er tilgjengelig for chat. Det er da vel ingen som kan ta noe slikt personlig. Endret 5. april 2009 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå