Gå til innhold

Gjorde han det for å "ta igjen"?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Bare kom til å tenke på noe som skjedde for et år siden på en fest!

Skulle på fest med en venninne, tilfeldigvis endte vi opp på samme fest som en fyr jeg holdt på litt med en god stund før. Hadde verken sett er snakka med han på en stund. Med han på festen var en kamerat av han, som jeg et par helger før hadde flørta litt med (Bare kyssa, ingen av oss var int. i noe mer)

Visste ikke at de to var såpass gode venner så ble jo litt flaut! Han jeg holdt på med først hadde jeg følelser for, tror også han likte meg godt men ble allikevel aldri noe mer...

Det som skjedde var at han starta å flørte med venninna mi. Helt greit det (skulle jo selvfølgelig ønske han heller ga meg litt mer oppmerksomhet men)

De to begynte å snakke mer og etterhvert gikk de i et annen rom for å snakke alene. Jeg fikk beskjed om å holde meg unna! De utveksla tlf. nr og etterpå fortalte hun meg at de hadde kyssa! Hun likte han kjempe godt og håpa på noe mer... i ettertid hadde hun prøvd å kontakte han, men han viste liten int. Og det ble med det på festen!

Så i ettertid har jeg tenkt litt, om han gjorde dette bare for å "ta igjen" på meg.. pga. meg og kameraten! Så jo på han at han ikke likte det helt, Så kanskje på meg som løs :S

Tydelig at han ikke ville noe mer med venninna mi da! Særlig full var han heller ikke. Så var så rart at han kyssa ho og sånn, var ikke mulighet for sex heller, og har jo driti i henne etterpå!

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden de var venninen din, har du kanskje rett.

Dere høres ganske unge ut, men å kysse en når du holder på med en annen er aldri lurt. For, ja han så nok på deg som løs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...