Gå til innhold

Midnas treningsdagbok


Midna

Anbefalte innlegg

I nitiden i går kveld kom jeg meg til slutt på treningen. Snakk om stressende dag! Det var i alle fall deilig å slenge seg på sofaen etter en lang dag. :)

Treninger i april:

1. Onsdag 1. april - svømte 30 minutter med innlagt armstyrke.

2. Fredag 3. april - Styrke på treningssenteret (veiledningstime), syklet frem og tilbake.

3. Søndag 5. april - 15 min elipse, gikk igjennom styrkeprogrammet mitt (ca en halvtime), og avsluttet med 15 min løping og 5 min gåing på mølla.

4. Tirsdag 7. april - Trente 45 minutter kondisjon. 30 minutter mølle og 15 minutter rask sykling.

5. Onsdag 8 april - Styrketrening med veileder. 15 minutter på elipsemaskinen før og etter. 1 time og 10 min til sammen.

6. Fredag 10. april - Konisjonstrening. 42 minutter på mølla.

7. Lørdag 11. april - 15 minutter elipse til oppvarming og gjennomføring av styrkeprogram. Litt under en time til sammen.

8. Mandag 13. april - 10 min elipse til oppvarming. Gjennomførte styrkeprogrammet og økte vektene litt på de fleste øvelsene. Avsluttet med 20 min jogging på tredemølla og litt tøyeøvelser i apparat.

9. Onsdag 15. april - syklet til trening 15 min som oppvarming + 5 min elipsemaskin. Gikk igjennom styrkeprogrammet og tøyde tilslutt. Ca 1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige økt var på fredag. da ble det 8 min oppvarming på ellipsemaskinen og så gikk jeg igjennom styrkeprogrammet. Følte at det gikk skikkelig bra i dag. :) Jeg avsluttet med 20 minutter løping på mølla.

Jeg merker allerede at jeg har fått mer energi av treningen. I går for eksempel hadde jeg en helt utrolig stressende dag i resepsjonen, og jobbet 8,5 time uten så mye som fem minutters pause. Jeg følte meg hverken stresset eller sliten, og da jeg dro hjem kunne jeg likegodt ha jobbet noen timer til. Herlig!

Jeg skal jobbe i kveld og da er det helt dødt på jobb. Kan ikke legge skjul på at jeg syntes det skal bli deilig da. ;) Nå skal jeg bare skifte også tar jeg og samboer turen til treningssenteret igjen. Det blir den fjerde treningen denne uken, og det kan jeg vel være fornøyd med!

Treninger i april:

1. Onsdag 1. april - svømte 30 minutter med innlagt armstyrke.

2. Fredag 3. april - Styrke på treningssenteret (veiledningstime), syklet frem og tilbake.

3. Søndag 5. april - 15 min elipse, gikk igjennom styrkeprogrammet mitt (ca en halvtime), og avsluttet med 15 min løping og 5 min gåing på mølla.

4. Tirsdag 7. april - Trente 45 minutter kondisjon. 30 minutter mølle og 15 minutter rask sykling.

5. Onsdag 8 april - Styrketrening med veileder. 15 minutter på elipsemaskinen før og etter. 1 time og 10 min til sammen.

6. Fredag 10. april - Konisjonstrening. 42 minutter på mølla.

7. Lørdag 11. april - 15 minutter elipse til oppvarming og gjennomføring av styrkeprogram. Litt under en time til sammen.

8. Mandag 13. april - 10 min elipse til oppvarming. Gjennomførte styrkeprogrammet og økte vektene litt på de fleste øvelsene. Avsluttet med 20 min jogging på tredemølla og litt tøyeøvelser i apparat.

9. Onsdag 15. april - syklet til trening 15 min som oppvarming + 5 min elipsemaskin. Gikk igjennom styrkeprogrammet og tøyde tilslutt. Ca 1 time.

10. Fredag 17. april - 8 min elipse, styrkeprogram (gikk veldig greit i dag) og avsluttet med å løpe 20 minutter på mølla. Holdt på over en time, men ikke helt sikker på hvor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med trening i dag! Varmet opp med 20 minutter på mølla. Hadde på et program med litt stigning også, tror jeg skal ta en ordentlig økt på et slikt program en dag. Etterpå gikk jeg igjennom det vanlige programmet (skal snart få skrevet ned hva det er, er bare litt lat nå). Vi holdt vel på en time, og det holdt akkurat til å rekke jobb! Det eneste kjipe er at jeg har blitt "akutt" forkjølet. Det kom så brått på rundt klokken ett i dag, så da håper jeg den forsvinner snart. Har ikke tid eller lyst til å bli dårlig nå.

Treninger i april:

1. Onsdag 1. april - svømte 30 minutter med innlagt armstyrke.

2. Fredag 3. april - Styrke på treningssenteret (veiledningstime), syklet frem og tilbake.

3. Søndag 5. april - 15 min elipse, gikk igjennom styrkeprogrammet mitt (ca en halvtime), og avsluttet med 15 min løping og 5 min gåing på mølla.

4. Tirsdag 7. april - Trente 45 minutter kondisjon. 30 minutter mølle og 15 minutter rask sykling.

5. Onsdag 8 april - Styrketrening med veileder. 15 minutter på elipsemaskinen før og etter. 1 time og 10 min til sammen.

6. Fredag 10. april - Konisjonstrening. 42 minutter på mølla.

7. Lørdag 11. april - 15 minutter elipse til oppvarming og gjennomføring av styrkeprogram. Litt under en time til sammen.

8. Mandag 13. april - 10 min elipse til oppvarming. Gjennomførte styrkeprogrammet og økte vektene litt på de fleste øvelsene. Avsluttet med 20 min jogging på tredemølla og litt tøyeøvelser i apparat.

9. Onsdag 15. april - syklet til trening 15 min som oppvarming + 5 min elipsemaskin. Gikk igjennom styrkeprogrammet og tøyde tilslutt. Ca 1 time.

10. Fredag 17. april - 8 min elipse, styrkeprogram (gikk veldig greit i dag) og avsluttet med å løpe 20 minutter på mølla. Holdt på over en time, men ikke helt sikker på hvor lenge.

11. Søndag 19. april - 20 minutter på mølla og gikk igjennom styrkeprogrammet. Ca en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg prøve å beskrive programmet mitt. Er ikke helt sikker på hva alle øvelsene/apparatene heter, men skal prøve så godt jeg kan:

1. Nedtrekk 30 kg 3x10 repetisjoner

2. Brystpressapparat 20 kg 3x10 repetisjoner

3. Apparat som trener baksiden øverst på ryggen, armer osv. 15 kg 3x10 repetisjoner.

4. Knebøy med vekter. Nå har jeg ca tolv kg men lurer på å øke litt. 3x10 rep.

5. Øvelse med stor ball der jeg ligger på ryggen med beina på ballen og løfter hoftene og trekker ballen mot meg. 2x15 rep. den tar skikkelig på bakside og lår, spesielt nærme knærne.

6. Planken 30 sekunder to ganger.

8. Apparat som trener ryggen. 25 kg. 2x15 rep.

9. Apparat som trener magen. 25 kg. 2x15 rep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, treningen i dag ble avlyst pga vondt lår/hofteledd. Aner ikke hva jeg kan ha gjort, men håper det går fort over! Overbelastning?? Det som i alle fall er sikkert er at jeg skal kjøpe meg nye innetreningssko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vist ikke vært flink til å opdpatere denne uken. Siden jeg hadde vondt i beinet på tirsdagen dro jeg ikke på trening men jeg tok en styrketrening hjemme med mage og ryggøvelser, utfall, planken, armhevninger osv. Tok i så mye at jeg faktisk ble støl dagen etterpå, og det var deilig å kjenne at det faktisk går an å bli støl uten å bruke tunge vekter.

Etter dette ble det ikke trening før på lørdagen og da var beinet helt fint igjen. Jeg varmet opp 20 minutter på mølla i rolig jogging på et program med litt stigning i. Etterpå kjørte jeg igjennom tyrkeprogrammet mitt (noe som var sinnsykt tungt siden det var en uke siden sist nesten). Etterpå slang jeg meg i massasjestolen vi har på senteret. Elsker den! :hjerte:

Det ble også trening i dag. Jeg og samboer jogget til treningsseneteret (3,5 km). Vi gikk 800 meter først). På treningssenteret brukte jeg massasjestolen 15 minutter mens samboer gikk igjennom styrkeprogrammet sitt (jeg hadde trent styrke dagen før så greit å la være da). Etter massasjestolen tok jeg allikevel noen øvelser for magemusklene i litt annarledes apparat enn det jeg ellers bruker. Så tok vi planken i 1 minutt to ganger. Det var så tungt at det var like før jeg falt sammen, men klarte det akkurat! Så var det tid for å jogge hjem igjen, noe som også var sliiitsomt. Men kom meg da hjem uten å stoppe. Er veldig fornøyd! Jeg må jobbe mer med kondisen altså. Men nå har jeg fått vondt i hofta/låret IGJEN så jeg bør vel roe ned løpingen en uke. Utrolig irriterende!

Treninger i april:

1. Onsdag 1. april - svømte 30 minutter med innlagt armstyrke.

2. Fredag 3. april - Styrke på treningssenteret (veiledningstime), syklet frem og tilbake.

3. Søndag 5. april - 15 min elipse, gikk igjennom styrkeprogrammet mitt (ca en halvtime), og avsluttet med 15 min løping og 5 min gåing på mølla.

4. Tirsdag 7. april - Trente 45 minutter kondisjon. 30 minutter mølle og 15 minutter rask sykling.

5. Onsdag 8 april - Styrketrening med veileder. 15 minutter på elipsemaskinen før og etter. 1 time og 10 min til sammen.

6. Fredag 10. april - Konisjonstrening. 42 minutter på mølla.

7. Lørdag 11. april - 15 minutter elipse til oppvarming og gjennomføring av styrkeprogram. Litt under en time til sammen.

8. Mandag 13. april - 10 min elipse til oppvarming. Gjennomførte styrkeprogrammet og økte vektene litt på de fleste øvelsene. Avsluttet med 20 min jogging på tredemølla og litt tøyeøvelser i apparat.

9. Onsdag 15. april - syklet til trening 15 min som oppvarming + 5 min elipsemaskin. Gikk igjennom styrkeprogrammet og tøyde tilslutt. Ca 1 time.

10. Fredag 17. april - 8 min elipse, styrkeprogram (gikk veldig greit i dag) og avsluttet med å løpe 20 minutter på mølla. Holdt på over en time, men ikke helt sikker på hvor lenge.

11. Søndag 19. april - 20 minutter på mølla og gikk igjennom styrkeprogrammet. Ca en time.

12. Tirsdag 21. april - styrketrening hjemme. Mageøvelser, planken, utfall, pushups...

13. 25. april - 20 min løping på mølle med stigningsprogram på nivå 5. Gikk igjennom styrkeøvelsene etterpå, og det var ekstra tungt i dag...

14. 26. april - jogge 3,5 km til trening, litt mageøvelser + planken 2x ett minutt. Jogget hjem igjen 3,5 km. Dårlig kondis, men jeg stoppet ikke, og holdt ut hele veien!

Jeg har i alle fall trent 3 ganger denne uken, men jeg skulle ønske at jeg hadde fått trent mer styrke. Jeg får fokusere på det neste uke. I morgen er det treningsfri, men satser på en hard økt på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jobbet på så dumme tidspunkt i det siste, og det har gått litt utover treningen. Men jeg henger da på!

I går gjorde jeg øvelser for mage og rygg før jeg dro på jobb og jeg klarte faktisdk å bli støl i dag. Gjorde mange øvelser for å få brukt alle musklene, og det merkes at det er en del muskler i magen som ikke alltid er i bruk...

I dag er det tid for latino dansing på treningssenteret om en time. Jeg gruer meg egentlig ganske mye, men tror det skal bli kjempegøy!

Det varer i en time og etterpå skal jeg trene styrkeprogrammet mitt. Jeg får bare trent det to ganger denne uken også, siden det er stengt første mai og jeg jobber og har hest i helgen. Men sånn er det. :) Får prøve å fokusere litt ekstra på det neste uke.

Treninger i april:

1. Onsdag 1. april - svømte 30 minutter med innlagt armstyrke.

2. Fredag 3. april - Styrke på treningssenteret (veiledningstime), syklet frem og tilbake.

3. Søndag 5. april - 15 min elipse, gikk igjennom styrkeprogrammet mitt (ca en halvtime), og avsluttet med 15 min løping og 5 min gåing på mølla.

4. Tirsdag 7. april - Trente 45 minutter kondisjon. 30 minutter mølle og 15 minutter rask sykling.

5. Onsdag 8 april - Styrketrening med veileder. 15 minutter på elipsemaskinen før og etter. 1 time og 10 min til sammen.

6. Fredag 10. april - Konisjonstrening. 42 minutter på mølla.

7. Lørdag 11. april - 15 minutter elipse til oppvarming og gjennomføring av styrkeprogram. Litt under en time til sammen.

8. Mandag 13. april - 10 min elipse til oppvarming. Gjennomførte styrkeprogrammet og økte vektene litt på de fleste øvelsene. Avsluttet med 20 min jogging på tredemølla og litt tøyeøvelser i apparat.

9. Onsdag 15. april - syklet til trening 15 min som oppvarming + 5 min elipsemaskin. Gikk igjennom styrkeprogrammet og tøyde tilslutt. Ca 1 time.

10. Fredag 17. april - 8 min elipse, styrkeprogram (gikk veldig greit i dag) og avsluttet med å løpe 20 minutter på mølla. Holdt på over en time, men ikke helt sikker på hvor lenge.

11. Søndag 19. april - 20 minutter på mølla og gikk igjennom styrkeprogrammet. Ca en time.

12. Tirsdag 21. april - styrketrening hjemme. Mageøvelser, planken, utfall, pushups...

13. 25. april - 20 min løping på mølle med stigningsprogram på nivå 5. Gikk igjennom styrkeøvelsene etterpå, og det var ekstra tungt i dag...

14. 26. april - jogge 3,5 km til trening, litt mageøvelser + planken 2x ett minutt. Jogget hjem igjen 3,5 km. Dårlig kondis, men jeg stoppet ikke, og holdt ut hele veien!

15. 28. april - Mage og ryggøvelser hjemme etter dvd fra iform. Kjente det godt!

16. 29. april. Latino dansing en time + trente styrkeprogrammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på latinokurset? Hørtes spennende ut!

Og jeg må bare si det igjen, fy så flink du er til å trene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carrie! :D

Det var så utrolig gøy! Det var masse herlig musikk og masse bevegelser og trinn til salsa, jive, samba og mange andre danser. Det var en kjempeartig måte å trene på, og jeg skal absolutt bli med igjen! Har aldri vrikket så mye på hoftene i hele mitt liv! :P

Det var altså ikke dansing med partner men danseinspirert trening om man kan kalle det for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Midna :) Havnet plutselig her jeg. Og jeg må bare uttrykke min store misunnelse over at du har gratis treningssenter og svømmehall på jobb. Jeg har vel egentlig ikke så mye å klage over, det er ikke dyrt å trene i Studentidretten, men jeg synes likevel at arbeidsplassen er snille med dere ;)

Og siden jeg er sånn styrkefrelst, så synes jeg det er gøy med detaljer i styrkeprogrammet, så fortsett gjerne med å fortelle om hvor mye du øker :jepp: Hvis du gidder da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miss Shorty! Så koselig at du titter innom! Har vært inne i boken din en del ganger og ser at du trener utrolig mye og en del vekter (hvis jeg ikke husker heeelt feil?). Jeg føler meg ikke så "proff" i forhold til alle andre her inne, men jeg har planer om å komme litt mer i gang med frivekter og slikt når jeg skal på nytt program, så kanskje det blir en sterk jente ut av meg også? ; ) Skal absolutt oppdatere når jeg øker på vekter og slikt og slikt!

Nå er jeg skikkelig sliten i kroppen. En times dansing, 35 min styrketrening og 30 min gåtur fra treningssenteret + tre timer i stallen med ridning og stallarbeid har tatt litt på! I morgen har jeg planer om å trene 40 min ellipse og kanskje litt roing. trenger virkelig å få opp kondisen!

En fordel med treningen er at jeg trenger mindre søvn. Driver og våkner av meg selv på morgenen når jeg har fri og klarer ikke å sovne igjen og slikt. Nesten litt irriterendes. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miss Shorty! Så koselig at du titter innom! Har vært inne i boken din en del ganger og ser at du trener utrolig mye og en del vekter (hvis jeg ikke husker heeelt feil?). Jeg føler meg ikke så "proff" i forhold til alle andre her inne, men jeg har planer om å komme litt mer i gang med frivekter og slikt når jeg skal på nytt program, så kanskje det blir en sterk jente ut av meg også? ; ) Skal absolutt oppdatere når jeg øker på vekter og slikt og slikt!

Jeg tror nok du er veldig sterk, du som rir! Med mye statisk styrketrening i lår og rompe fra før, tar du nok meg fort igjen når det gjelder knebøy og utfall :ler:

En fordel med treningen er at jeg trenger mindre søvn. Driver og våkner av meg selv på morgenen når jeg har fri og klarer ikke å sovne igjen og slikt. Nesten litt irriterendes. ;)

Hehe, kjenner igjen det. Våkner lissom 6.30 på en søndags morra og er lys våken, og må bare stå opp for ellers faller jeg for fristelsen til å "plage" kjæresten, stakkar, som helst vil sove litt til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så sliten jeg er nå! :P

Miss Shorty: Ja det blir jo litt styrke av ridning, i alle fall hvis man tar en ordentlig dressurøkt, da kjenner jeg det godt i magen i alle fall. Jeg har litt for lite fett på kroppen, men prøver å legge på meg samtidig som jeg trener styrke. Så da håper jeg at det hjelper!

På torsdag hadde jeg månedens siste økt. Det ble en kondisjonsøkt som startet med 2000 med roin (første gang jeg gjorde det så kom vel i mål på litt under tolv minutter på hakk fire). Etter det tok jeg 40 minutter på ellipsemaskinen. Jeg tror det ble litt over 6 km. Da lå jeg på rundt 160 i puls. Fy, så dårlig kondis jeg har! Den må jeg bare fokusere på fremover. Jeg sliten resten av dagen nesten... :sjenert: Etter treningen duppet jeg av et kvarter i massasjestolen. Det var i alle fall herlig!

Treninger i april:

1. Onsdag 1. april - svømte 30 minutter med innlagt armstyrke.

2. Fredag 3. april - Styrke på treningssenteret (veiledningstime), syklet frem og tilbake.

3. Søndag 5. april - 15 min elipse, gikk igjennom styrkeprogrammet mitt (ca en halvtime), og avsluttet med 15 min løping og 5 min gåing på mølla.

4. Tirsdag 7. april - Trente 45 minutter kondisjon. 30 minutter mølle og 15 minutter rask sykling.

5. Onsdag 8 april - Styrketrening med veileder. 15 minutter på elipsemaskinen før og etter. 1 time og 10 min til sammen.

6. Fredag 10. april - Konisjonstrening. 42 minutter på mølla.

7. Lørdag 11. april - 15 minutter elipse til oppvarming og gjennomføring av styrkeprogram. Litt under en time til sammen.

8. Mandag 13. april - 10 min elipse til oppvarming. Gjennomførte styrkeprogrammet og økte vektene litt på de fleste øvelsene. Avsluttet med 20 min jogging på tredemølla og litt tøyeøvelser i apparat.

9. Onsdag 15. april - syklet til trening 15 min som oppvarming + 5 min elipsemaskin. Gikk igjennom styrkeprogrammet og tøyde tilslutt. Ca 1 time.

10. Fredag 17. april - 8 min elipse, styrkeprogram (gikk veldig greit i dag) og avsluttet med å løpe 20 minutter på mølla. Holdt på over en time, men ikke helt sikker på hvor lenge.

11. Søndag 19. april - 20 minutter på mølla og gikk igjennom styrkeprogrammet. Ca en time.

12. Tirsdag 21. april - styrketrening hjemme. Mageøvelser, planken, utfall, pushups...

13. 25. april - 20 min løping på mølle med stigningsprogram på nivå 5. Gikk igjennom styrkeøvelsene etterpå, og det var ekstra tungt i dag...

14. 26. april - jogge 3,5 km til trening, litt mageøvelser + planken 2x ett minutt. Jogget hjem igjen 3,5 km. Dårlig kondis, men jeg stoppet ikke, og holdt ut hele veien!

15. 28. april - Mage og ryggøvelser hjemme etter dvd fra iform. Kjente det godt!

16. 29. april. Latino dansing en time + trente styrkeprogrammet.

17. 30. april. 2000 m roing litt under tolv minutter på hakk fire. 40 minutter ellipsemaskin litt over 6 km. Puls på rundt 160.

Samlet ble det 17 treninger i april, og jeg er fornøyd. Begynner sagte men sikkert å merke fremgang.

I dag ble første trening i mai gjennom ført. Hadde en utrolig stressende dag på jobb fra 07-15. Senteret stengte 16:00 så jeg hadde dårlig tid. Kom igang med treningen ti på halv fire og varmet opp med 2000 meter roing igjen. Nå klarte jeg det på litt over elleve minutter. Etterpå kjørte jeg styrkeprogrammet på samme vekter som før. I dag gikk det ganske greit. Kanskje jeg må øke på noen øvelser snart? Tar planken i ett minutt to ganger nå, og det er forbedring fra da jeg startet!

Etter jobb og trening fikk jeg støvsugd leiligheten og småryddet litt og nå ligger jeg litt sliten i sofaen. Nå skal jeg derimot snart i stallen, men etter det skal jeg virkelig slappe av!

Lurer på om jeg skal begynne å logge det jeg spiser hver dag...?

Treninger i mai:

1. 2.mai - Oppvarming på romaskin 2000 m litt over elleve minutter. Gikk igjennom styrkeprogrammet og det gikk ganske greit. Ca 40 minutter til sammen fordi senteret stengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er planen å starte med løpeprogram for 10 km som iform har lagt ut. Jeg har så lyst til å bli med på et 10 km løp og få bedre kondisjon!

Lillesøster løp sentrumsløpet i dag på 51,noe minutter. Da fikk jeg litt blod på tann også! Jeg vil også ha god kondis! *kryssefingreforatjegklarerågjennomføreprogrammet*. Jeg starter i alle fall i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble mais andre trening gjennomført. Jeg hadde egentlig tenkt til å trene både kondis og styrke men jeg var fremdeles støl etter lørdagen så bestemte meg for å ta styrke i morgen. Jeg løp uke en dag en i iforms 10 km løpeprogram. Det var 10 min løping, 2 min rask gange, 10 min løping, 2 min rask gange. Ganske kort program, men jeg syntes det er bra at det tar hensyn til at man faktisk også skal trene opp ledd og sener og alt annet. Jeg har begynt fpr hardt før og fått vondt, så nå skal jeg følge dette programmet "slavisk", så får vi se om jeg finner løpeformen! ;)

Etter løpinga rodde jeg 2000m på 9,46 min. Ble ganske så sliten! Etterpå tok jeg planken 2x ett minutt + tøyde ut.

Treninger i mai:

1. 2.mai - Oppvarming på romaskin 2000 m litt over elleve minutter. Gikk igjennom styrkeprogrammet og det gikk ganske greit. Ca 40 minutter til sammen fordi senteret stengte.

2. 4. mai - Dag 1, uke 1 av løpeprogrammet. (10 min løping, to min gange, 10 min løping, to min gange). 2000m romaskin på 9,46 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Jeg fikk nye adidas innetreningssko og nike+ ipod dings av samboer i bursdagsgave. Så nå er det ingen vei utenom! ;D

Miss Shorty: Har hørt noen rykter om det jeg også, så tror jeg skal melde meg på. Det er greit å ha et mål å trene til!

I dag har jeg hatt bursdag, vært dødssliten og jeg har ikke fått trent. Men i morgen blir det en løpetur før jeg skal på jobb hvis jeg ikke er like sliten. <de siste dagene har vært tunge, men jeg vet at når jeg bar ekommer meg igjennom denne uken så vil mai bli riktig så bra. : D På torsdag blir det styrketreningsøkt igjen, noe som er på tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har vært STRESS! Men i dag fikk jeg heldigvis til en treningsøkt, og jeg syntes den var ganske bra. Begynte med 10 km løpeprogrammet. Det var samme opplegg som forrige gang, og det gikk bra. Kunne gjerne løpt lenger, men gav meg fodi jeg nekter å få belastningsskader. Mot slutten var tempoet oppe på 10,5. Etterpå kjørte jeg styrkeprogrammet. Jeg har ikke økt noen vekter, men jeg føler at det går bedre og bedre, så det er vel snart på tide! Jeg gleder meg til å få nytt styrkeprogram, og da skal jeg spørre etter et litt mer spennende program.

I morgen jobber jeg kveld, og jeg tror at jeg skal presse meg inn i løpeskoene på dagen slik at jeg får testet nike + dingsen.

Treninger i mai:

1. 2.mai - Oppvarming på romaskin 2000 m litt over elleve minutter. Gikk igjennom styrkeprogrammet og det gikk ganske greit. Ca 40 minutter til sammen fordi senteret stengte.

2. 4. mai - Dag 1, uke 1 av løpeprogrammet. (10 min løping, to min gange, 10 min løping, to min gange). 2000m romaskin på 9,46 min.

3. 7. mai - Dag 2, uke 1 av løpeprogrammet. (10 min løping, to min gange, 10 min løping, to min gange). Etterpå gikk jeg igjennom styrkeprogrammet, noe som gikk greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...