Gjest Gjest_Gunn_* Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Hei! Trenger anbefalinger for både meg og mannen. Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Jeg digger Agatha Christie, da spesielt bøkene om Poirot (og Miss Marple er ikke så verst hun heller). Nå leser jeg "Dragehoffet" av James Rollins. Om du likte DaVincikoden vil nok denne boken falle i smak. Det er Vatikanet og intriger og spionasje og knoklene av de tre vise menn.
*Mummi* Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Hvis du leser Agatha Christie og liker det, så er du kanskje mer opptatt av gåter enn action. De fleste krimforfattere av nyere dato har litt mer voldsom action og intens spenning, så man kan si de er litt mer "medrivende" enn Christie. Men Ruth Rendell er vel oftest litt mer avdempet i detaljene. Gunnar Staalesen er heller ikke så blodig vanligvis. Jeg liker godt Liza Marklund, Ian Rankin, Val McDermid - og selvfølgelig de norske: Nesbø, Lindell, Fossum, Tom Kristensen.
Gjest Ansjoni Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 (endret) . Endret 27. september 2009 av Ansjoni
brumma* Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Jeg anbefaler bøkene til Jo Nesbø, Jan Mehlum og Camilla Läckberg. Bøkene til Henning Mankell er også kjempespennende! ...Og triologien til Stieg Larsson er jo nesten obligatorisk hvis du ikke har lest den.
trulta_ Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Camilla Lackberg sine er veldig gode, må nok snart kjøpe den siste selv. Har "nattefokk" av Theorin (?) - noen som har lest den?
Miel Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Har "nattefokk" av Theorin (?) - noen som har lest den? Leste den akkurat, og den var vel grei nok. Det skjer i grunnen veldig lite, men jeg leste den i løpet av to-tre dager, så litt fengende må den jo ha vært...
Gjest Gjest,maya76 Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Jeg holder på å lese "Midtvinterblod" av Mons Kallentoft. Skikkelig spennende:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå